Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-19
Warszawa: Sprzątanie budynków.
Numer ogłoszenia: 254601 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Przybyszewskiego 70/72, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8651935, fax 022 8644857.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy oraz terenu wokół budynków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) oraz warunki szczegółowe: a)Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował lub realizuje minimum dwa zamówienia (jedno zamówienie = jedna umowa) obejmujące usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach użyteczności publicznej o rocznej wartości sprzedaży brutto minimum 115.000,00 zł. Przy zamówieniu obejmującym kilka budynków wymaga się aby co najmniej jeden z nich miał powierzchnię minimum 800 m2 (przy jednym budynku również minimum 800 m2). b)Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby nie karane, z uwzględnieniem niezbędnej ilości osób na poszczególne obiekty: - minimum 3 osoby na obiekt przy ul.Przybyszewskiego 70/72 - minimum 3 osoby na obiekt przy ul.Lipińskiej 2 - minimum 1 osobę na obiekt przy ul.Przybyszewskiego 80/82 - minimum 1 osobę na obiekt przy ul.Podczaszyńskiego 12 - minimum 2 osoby na obiekty przy ul.Nałkowskiej 11, Skalbmierskiej 13, Wóycickiego 1/3, Schroegera 90; oraz wymaga, aby każdy obiekt sprzątały inne osoby. c)Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 15.000,00 zł; d)Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości kontraktowej min. 150.000,00 zł i deliktowej w wysokości min. 150.000,00 zł. 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi złożyć w ofercie następujące dokumenty 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2)Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz zamówień opisanych w pkt. Część III 1.2.a) zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich 3 lat - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ, poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. 4)Oświadczenie odnośnie osób skierowanych do realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 wraz z kopiami uprawnień w specjalnościach opisanych w części III pkt. 1.2)b) SIWZ; 5)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości kontraktowej min.150.000,00 zł i deliktowej minimum 150.000,00 zł, aktualną na dzień składania ofert; 6)Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości opisanej w Części III pkt 1.3)a), z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Zamówień Publicznych w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Schroegera 90 pok. Nr 1, w pon. 1030 - 1645, wt.1030-1345, śr-pt. 900 - 1345 (cena 10,00 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany przy ul. Schroegera 90 pok. nr 1. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 10:15 w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Schroegera 90..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania parkingów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.