Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Suwałki: DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ DO GRANICZNEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SUWAŁKACH
Numer ogłoszenia: 254586 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Suwałkach , ul. Utrata 9, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5663275, faks 087 5666411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gssesuwalki.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ DO GRANICZNEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SUWAŁKACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacja i uruchomienie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej do siedziby Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach , 16-400 Suwałki ul. Utrata 9 oraz przeszkolenie personelu z zakresu użytkowania dostarczonej aparatury. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1. Laboratoryjny sterylizator parowy, pionowy , 1 szt, pojemność min. 55 litrów, kod CPV 33000000-0, 33191110-9 Część 2. Waga analityczna elektroniczna, nieautomatyczna , 1 szt, waga precyzyjna o klasie dokładności II kod CPV 38000000-5, 38311100-9 Część 3. Suszarka laboratoryjna, 1 szt, pojemność komory min. 110 l , kod CPV 38000000-5 Część 4. Demineralizator do uzdatniania wody, do celów laboratoryjnych 1 szt , kod CPV 38000000-5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym z Wykonawcą odbywać się będą w Polskich złotych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.19.11.10 - Autoklawy 38.31.11.00 - Elektroniczne wagi analityczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. z dnia 29 stycznia 2004r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywać będą członkowie komisji przetargowej zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na druku ZP-17 stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r.. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2008r. nr 188 poz. 1154).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty powinny być dołączone następujące dokumenty: -wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1, -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 cytowanej ustawy wg załącznika nr 2, -oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu bez zastrzeżeń jej warunków wg załącznika nr 3, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające przedmiot działalności Wykonawcy zgodny z przedmiotem zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gssesuwalki.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Suwałkach
16-400 Suwałki ul. Utrata 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Suwałkach, ul. Utrata 9, w sekretariacie na I piętrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Laboratoryjny sterylizator parowy, pionowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej do miejsca wskazanego przez Zamawiającego laboratoryjnego sterylizatora parowego, pionowego o pojemności min. 55 litrów( 1 szt) oraz instalacja, uruchomienie i przeszkolenie personelu z zakresu użytkowania dostarczonego sterylizatora w laboratorium Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach ul. Utrata 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Waga analityczna elektroniczna, nieautomatyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wagi analitycznej elektronicznej, nieautomatycznej o klasie dokładności II (1 szt) oraz instalacja, uruchomienie i przeszko-lenie personelu z zakresu użytkowania dostarczonej wagi w laboratorium Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach ul. Utrata 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.31.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Suszarka laboratoryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej do miejsca wskazanego przez Zamawiającego Suszarki laboratoryjnej, 1 szt, pojemność komory min. 110 l oraz instalacja, uruchomienie i przeszkolenie personelu z zakresu użytkowania dostarczonej suszarki w laboratorium Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach ul. Utrata 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: demineralizator do uzdatniania wody do celów laboratoryjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej do miejsca wskazanego przez Zamawiającego demineralizatora do uzdatniania wody do celów laboratoryjnych 1 szt , oraz instalacja, uruchomienie i przeszkolenie personelu z zakresu użytkowania dostarczonego demineralizatora w laboratorium Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach ul. Utrata 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Budowa budynku garażowego, stacji transformatorowej wewnętrznej wraz z przyłączem średniego napięcia, oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki, położonym przy budynkach nr 21 i 22 na Osiedlu II w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Sejneńskiej 30 w trybie "zaprojektuj i wybuduj" na potrzeby PUZ w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 8 części
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wag laboratoryjnych oraz pipety automatycznej 1-kanałowej
- Wyposażenie Oddziału Urologicznego umożlwiające realizację wysokospecjalistycznych procedur chirurgicznych z zakresu urologii.
- Dostawa implantów przeciwjaskrowych
- "Dostawa mikroskopu sił atomowych (AFM) o zakresie minimalnym zakresie pracy 100 um x 100 um x 12 um wraz ze szkoleniem, oprogramowaniem i darmową dożywotnią licencją dla Politechniki Poznańskiej"
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.