eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ DO GRANICZNEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SUWAŁKACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Suwałki: DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ DO GRANICZNEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SUWAŁKACH
Numer ogłoszenia: 254586 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Suwałkach , ul. Utrata 9, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5663275, faks 087 5666411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gssesuwalki.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ DO GRANICZNEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SUWAŁKACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacja i uruchomienie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej do siedziby Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach , 16-400 Suwałki ul. Utrata 9 oraz przeszkolenie personelu z zakresu użytkowania dostarczonej aparatury. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1. Laboratoryjny sterylizator parowy, pionowy , 1 szt, pojemność min. 55 litrów, kod CPV 33000000-0, 33191110-9 Część 2. Waga analityczna elektroniczna, nieautomatyczna , 1 szt, waga precyzyjna o klasie dokładności II kod CPV 38000000-5, 38311100-9 Część 3. Suszarka laboratoryjna, 1 szt, pojemność komory min. 110 l , kod CPV 38000000-5 Część 4. Demineralizator do uzdatniania wody, do celów laboratoryjnych 1 szt , kod CPV 38000000-5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym z Wykonawcą odbywać się będą w Polskich złotych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.19.11.10 - Autoklawy 38.31.11.00 - Elektroniczne wagi analityczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. z dnia 29 stycznia 2004r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywać będą członkowie komisji przetargowej zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na druku ZP-17 stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r.. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2008r. nr 188 poz. 1154).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty powinny być dołączone następujące dokumenty: -wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1, -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 cytowanej ustawy wg załącznika nr 2, -oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu bez zastrzeżeń jej warunków wg załącznika nr 3, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające przedmiot działalności Wykonawcy zgodny z przedmiotem zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gssesuwalki.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Suwałkach 16-400 Suwałki ul. Utrata 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Suwałkach, ul. Utrata 9, w sekretariacie na I piętrze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Laboratoryjny sterylizator parowy, pionowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej do miejsca wskazanego przez Zamawiającego laboratoryjnego sterylizatora parowego, pionowego o pojemności min. 55 litrów( 1 szt) oraz instalacja, uruchomienie i przeszkolenie personelu z zakresu użytkowania dostarczonego sterylizatora w laboratorium Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach ul. Utrata 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.11.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Waga analityczna elektroniczna, nieautomatyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wagi analitycznej elektronicznej, nieautomatycznej o klasie dokładności II (1 szt) oraz instalacja, uruchomienie i przeszko-lenie personelu z zakresu użytkowania dostarczonej wagi w laboratorium Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach ul. Utrata 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.31.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Suszarka laboratoryjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej do miejsca wskazanego przez Zamawiającego Suszarki laboratoryjnej, 1 szt, pojemność komory min. 110 l oraz instalacja, uruchomienie i przeszkolenie personelu z zakresu użytkowania dostarczonej suszarki w laboratorium Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach ul. Utrata 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: demineralizator do uzdatniania wody do celów laboratoryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej do miejsca wskazanego przez Zamawiającego demineralizatora do uzdatniania wody do celów laboratoryjnych 1 szt , oraz instalacja, uruchomienie i przeszkolenie personelu z zakresu użytkowania dostarczonego demineralizatora w laboratorium Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach ul. Utrata 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.