Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-26
Warszawa: Obsługa finansowa oraz merytoryczna projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (sprawa nr 63/ZP/11)
Numer ogłoszenia: 254527 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa finansowa oraz merytoryczna projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (sprawa nr 63/ZP/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest obsługa finansowa oraz merytoryczna projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery części, wyszczególnione poniżej: a)wykonywanie zadań specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w ramach projektu, pn -Zanim dorosnę - program dla uczniów Zespołu Szkół Nr 65 z Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - część 1 zamówienia, b)wykonywanie zadań specjalisty ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości w ramach projektu pn.: -TORT ŻYCIA program dla uczniów klas I-II Gimnazjum nr 46 i 51 z Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - część 2 zamówienia, c)wykonywanie zadań asystenta ds. rozliczeń w ramach projektu, pn.: -E-Liceum - pilotażowe wdrożenie e-learningu jako metody wspierającej nauczanie w CKU Nr 3 w Warszawie - część 3 zamówienia, d)wykonywanie zadań specjalisty merytorycznego w ramach projektu pt.: -E-Liceum - pilotażowe wdrożenie e-learningu jako metody wspierającej nauczanie w CKU Nr 3 w Warszawie - część 4 zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00-6, 79.50.00.00-9, 75.11.21.00-5, 75.12.10.00-0, 75.11.00.00-0, 79.60.00.00-0, 73.11.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
część 1, 2, 3 zamówienia: wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na obsłudze lub wdrażaniu projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, wykonywaną bez przerwy przez okres minimum 12 miesięcy. część 4 zamówienia: wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji związanej z: rekrutacją uczestników projektu i promocją projektu oraz ewaluacją rezultatów projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, wykonywaną bez przerwy przez okres minimum 12 miesięcy. W przypadku zamówienia wykonywanego uznany zostanie zakres już należycie wykonany, który potwierdzać będzie w/w warunki. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może dołączyć do oferty jeden -wykaz wykonanych usług-. Jednak z treści wykazu musi wynikać jednoznacznie spełnienie, postawionych przez zamawiającego, warunków posiadania wiedzy i doświadczenia dla wszystkich części na które wykonawca składa ofertę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
część 1, 2, 3, 4 zamówienia: wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności: co najmniej jedną osobą, która obsługiwała lub wdrażała projekt/ty współfinansowany/e z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przez łączny okres minimum 12 miesięcy. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, a zamówienia będzie realizowała np. tylko jedna osoba, w -wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia-, może wskazać tylko tą osobę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2.Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 18,00 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 219 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 - Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektów jest współfinansowa ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w wysokości 85%..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie zadań specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w ramach projektu, pn -Zanim dorosnę - program dla uczniów Zespołu Szkół Nr 65 z Dzielnicy Wola m. st. Warszawy-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. -Zanim dorosnę - program dla uczniów Zespołu Szkół Nr 65 z Dzielnicy Wola m. st. Warszawy-. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i z budżetu projektu. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w ramach projektu, pn.: -Zanim dorosnę - program dla uczniów Zespołu Szkół Nr 65 z Dzielnicy Wola m. st. Warszawy- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi Nr 65 w Warszawie, na mocy umowy UDA-POKL.09.01.02-14-042/10-00 oraz aneksu UDA-POKL.09.01.02-14-042/10-01, zawartych pomiędzy Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych (MJWPU), ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, a Miastem Stołecznym Warszawa - Urząd Dzielnicy Wola m. st. Warszawy. Do obowiązków specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości projektu, należeć będzie w szczególności: 1) planowanie i realizacja czynności projektowych związanych z obsługą finansową projektu zgodnie z umową o dofinansowanie z EFS i wymogami formalnymi UE; 2) w porozumieniu z koordynatorem projektu: monitorowanie prawidłowego wydatkowania funduszy ze środków UE, przeznaczonych na realizację projektu, w tym m. in. w zakresie prawidłowego przebiegu postępowań wyboru wykonawców i dostawców zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Zamówień Publicznych; 3) przygotowywanie dokumentacji finansowej projektu i nadzór nad tą dokumentacją, tj. tworzenie dokumentów związanych z projektem, rozliczanie i opisywanie dokumentów i faktur, przekazywanie ich zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów finansowo-księgowych w urzędach dzielnic m. st. Warszawy, po zatwierdzeniu ich przez koordynatora projektu; 4) przygotowywanie: wniosków o płatność, sprawozdań finansowych projektu i ich dostarczanie odpowiednio do Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy oraz Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych po uprzednim uzgodnieniu ich treści z koordynatorem projektu, właściwymi komórkami merytorycznymi Urzędu (Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Wola i Zespół Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Wola) i MJWPU; 5) przygotowanie wniosku końcowego o płatność oraz realizacja wszelkich czynności związanych z ostatecznym rozliczeniem projektu aż do akceptacji przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych; 6) przygotowanie do wprowadzania, do załącznika dzielnicowego do budżetu Miasta st. Warszawy projektu planu dochodów, wydatków oraz zmian związanych z projektem, przy uwzględnieniu obowiązującej dla m. st. Warszawy nomenklatury (m. in. dokonanie podziału zadań w ramach budżetu projektu na właściwe kategorie budżetowe), po uprzednim zatwierdzeniu propozycji ww. zmian przez koordynatora projektu i właściwe komórki organizacyjne Urzędu Dzielnicy Wola (Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Wola i Zespół Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Wola); 7) kontrolowanie poprawności wprowadzanych do załącznika dzielnicowego do budżetu zapisów stosownie do obowiązujących przepisów i zasad; 8) bieżąca analiza i wdrażanie aktów prawnych Prezydenta i Rady Miasta związanych ze zmianami dotyczącymi planu dochodów i wydatków do projektu po uprzednim zatwierdzeniu propozycji ww. zmian przez koordynatora projektu i właściwe komórki organizacyjne Urzędu Dzielnicy Wola (Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Wola i Zespół Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Wola); 9) monitorowanie w porozumieniu z koordynatorem projektu oraz Wydziałem Budżetowo-Księgowym dla Dzielnicy Wola, wydatkowania środków w ramach projektu poprzez weryfikację zamówień, zleceń i umów realizowanych w danym roku budżetowym pod kątem zapisów w załączniku dzielnicowym do budżetu m. st. Warszawy, 10) w porozumieniu z koordynatorem projektu, opracowywanie dla potrzeb Urzędu m. st. Warszawy półrocznych i rocznych sprawozdań z realizacji projektu; 11) bieżąca weryfikacja wydatków na odrębnej ewidencji księgowej dla projektu; 12) sporządzanie w porozumieniu z koordynatorem projektu informacji finansowych do sprawozdania półrocznego i rocznego z realizacji budżetu; 13) sporządzanie raportów okresowych oraz raportu końcowego z realizacji projektu we współpracy z koordynatorem projektu; 14) weryfikacja harmonogramu płatności w porozumieniu z koordynatorem projektu; 15) bieżąca współpraca z Wydziałem Budżetowo-Księgowym Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy odnośnie rozliczeń finansowo-księgowych z realizacji projektu oraz udzielanie pisemnej informacji dotyczącej sposobu dokonywania koniecznych rozliczeń finansowych; 16) bieżąca współpraca z koordynatorem projektu przy zadaniach związanych z wydatkowaniem środków w ramach projektu; 17) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości; 18) wykonywanie innych poleceń koordynatora projektu związanych z realizacją zadań projektowych. Miejsce realizacji: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi Nr 65 ul. Elekcyjna 21/23 01-128 Warszawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00-6, 79.50.00.00-9, 75.11.21.00-5, 75.12.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie zadań specjalisty ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości w ramach projektu pn.: -TORT ŻYCIA program dla uczniów klas I-II Gimnazjum nr 46 i 51 z Dzielnicy Wola m. st. Warszawy-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. -TORT ŻYCIA program dla uczniów klas I-II Gimnazjum nr 46 i 51 z Dzielnicy Wola m. st. Warszawy-. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i z budżetu projektu. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań specjalisty ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości w ramach projektu pn.: -TORT ŻYCIA program dla uczniów klas I-II Gimnazjum nr 46 i 51 z Dzielnicy Wola m. st. Warszawy- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi Nr 65 w Warszawie, na mocy umowy UDA-POKL.09.01.02-14-066/10-00 oraz aneksu UDA-POKL.09.01.02-14-066/10-01, zawartych pomiędzy Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, a Miastem Stołecznym Warszawa - Urząd Dzielnicy Wola m. st. Warszawy. Do obowiązków specjalisty ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości projektu, należeć będzie w szczególności: 1) planowanie i realizacja czynności projektowych związanych z obsługą finansową projektu zgodnie z umową o dofinansowanie z EFS i wymogami formalnymi UE; 2) w porozumieniu z koordynatorem projektu: monitorowanie prawidłowego wydatkowania funduszy ze środków UE, przeznaczonych na realizację projektu, w tym m. in. w zakresie prawidłowego przebiegu postępowań wyboru wykonawców i dostawców zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Zamówień Publicznych; 3) przygotowywanie dokumentacji finansowej projektu i nadzór nad tą dokumentacją, tj. tworzenie dokumentów związanych z projektem, rozliczanie i opisywanie dokumentów i faktur, przekazywanie ich zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów finansowo-księgowych w urzędach dzielnic m. st. Warszawy, po zatwierdzeniu ich przez koordynatora projektu; 4) przygotowywanie: wniosków o płatność, sprawozdań finansowych projektu i ich dostarczanie odpowiednio do Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy oraz Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych po uprzednim uzgodnieniu ich treści z koordynatorem projektu, właściwymi komórkami merytorycznymi Urzędu (Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Wola i Zespół Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Wola) i MJWPU; 5) przygotowanie wniosku końcowego o płatność oraz realizacja wszelkich czynności związanych z ostatecznym rozliczeniem projektu aż do akceptacji przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych; 6) przygotowanie do wprowadzania, do załącznika dzielnicowego do budżetu Miasta st. Warszawy projektu planu dochodów, wydatków oraz zmian związanych z projektem, przy uwzględnieniu obowiązującej dla m. st. Warszawy nomenklatury (m. in. dokonanie podziału zadań w ramach budżetu projektu na właściwe kategorie budżetowe), po uprzednim zatwierdzeniu propozycji ww. zmian przez koordynatora projektu i właściwe komórki organizacyjne Urzędu Dzielnicy Wola (Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Wola i Zespół Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Wola); 7) kontrolowanie poprawności wprowadzanych do załącznika dzielnicowego do budżetu zapisów stosownie do obowiązujących przepisów i zasad; 8) bieżąca analiza i wdrażanie aktów prawnych Prezydenta i Rady Miasta związanych ze zmianami dotyczącymi planu dochodów i wydatków do projektu po uprzednim zatwierdzeniu propozycji ww. zmian przez koordynatora projektu i właściwe komórki organizacyjne Urzędu Dzielnicy Wola (Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Wola i Zespół Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Wola); 9) monitorowanie w porozumieniu z koordynatorem projektu oraz Wydziałem Budżetowo-Księgowym dla Dzielnicy Wola, wydatkowania środków w ramach projektu poprzez weryfikację zamówień, zleceń i umów realizowanych w danym roku budżetowym pod kątem zapisów w załączniku dzielnicowym do budżetu m. st. Warszawy, 10) w porozumieniu z koordynatorem projektu, opracowywanie dla potrzeb Urzędu m. st. Warszawy półrocznych i rocznych sprawozdań z realizacji projektu; 11) bieżąca weryfikacja wydatków na odrębnej ewidencji księgowej dla projektu; 12) sporządzanie w porozumieniu z koordynatorem projektu informacji finansowych do sprawozdania półrocznego i rocznego z realizacji budżetu; 13) sporządzanie raportów okresowych oraz raportu końcowego z realizacji projektu we współpracy z koordynatorem projektu; 14) weryfikacja harmonogramu płatności w porozumieniu z koordynatorem projektu; 15) bieżąca współpraca z Wydziałem Budżetowo-Księgowym Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy odnośnie rozliczeń finansowo-księgowych z realizacji projektu oraz udzielanie pisemnej informacji dotyczącej sposobu dokonywania koniecznych rozliczeń finansowych; 16) bieżąca współpraca z koordynatorem projektu przy zadaniach związanych z wydatkowaniem środków w ramach projektu; 17) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji specjalisty ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości; 18) wykonywanie innych poleceń koordynatora projektu związanych z realizacją zadań projektowych. Miejsce realizacji: a)Gimnazjum Nr 46 ul. M. Kasprzaka 1/3 02-211 Warszawa b)Gimnazjum Nr 51 ul. J. Olbrachta 48/56 01-111 Warszawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00-6, 79.50.00.00-9, 75.11.21.00-5, 75.12.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie zadań asystenta ds. rozliczeń w ramach projektu, pn.: -E-Liceum - pilotażowe wdrożenie e-learningu jako metody wspierającej nauczanie w CKU Nr 3 w Warszawie-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. -E-Liceum - pilotażowe wdrożenie e-learningu jako metody wspierającej nauczanie w CKU Nr 3 w Warszawie-. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu projektu. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań asystenta ds. rozliczeń w ramach projektu, pn.: -E-Liceum - pilotażowe wdrożenie e-learningu jako metody wspierającej nauczanie w CKU Nr 3 w Warszawie- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego w Centrum Kształcenia Ustawicznego Nr 3 w Warszawie, na mocy umowy UDA-POKL.09.03.00-14-024/09-00, zawartej pomiędzy Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, a Miastem Stołecznym Warszawa - Urząd Dzielnicy Wola m. st. Warszawy. Do obowiązków asystenta ds. rozliczeń projektu, należeć będzie w szczególności: 1) planowanie i realizacja czynności projektowych związanych z obsługą finansową projektu zgodnie z umową o dofinansowanie z EFS i wymogami formalnymi UE; 2) w porozumieniu z koordynatorem projektu: monitorowanie prawidłowego wydatkowania funduszy ze środków UE, przeznaczonych na realizację projektu, w tym m. in. w zakresie prawidłowego przebiegu postępowań wyboru wykonawców i dostawców zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Zamówień Publicznych; 3) przygotowywanie dokumentacji finansowej projektu i nadzór nad tą dokumentacją, tj. tworzenie dokumentów związanych z projektem, rozliczanie i opisywanie dokumentów i faktur, przekazywanie ich zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów finansowo-księgowych w urzędach dzielnic m. st. Warszawy, po zatwierdzeniu ich przez koordynatora projektu; 4) przygotowywanie: wniosków o płatność, sprawozdań finansowych projektu i ich dostarczanie odpowiednio do Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy oraz Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych po uprzednim uzgodnieniu ich treści z koordynatorem projektu, właściwymi komórkami merytorycznymi Urzędu (Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Wola i Zespół Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Wola) i MJWPU; 5) przygotowanie wniosku końcowego o płatność oraz realizacja wszelkich czynności związanych z ostatecznym rozliczeniem projektu aż do akceptacji przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych; 6) przygotowanie do wprowadzania, do załącznika dzielnicowego do budżetu Miasta st. Warszawy projektu planu dochodów, wydatków oraz zmian związanych z projektem, przy uwzględnieniu obowiązującej dla m. st. Warszawy nomenklatury (m. in. dokonanie podziału zadań w ramach budżetu projektu na właściwe kategorie budżetowe), po uprzednim zatwierdzeniu propozycji ww. zmian przez koordynatora projektu i właściwe komórki organizacyjne Urzędu Dzielnicy Wola (Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Wola i Zespół Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Wola); 7) kontrolowanie poprawności wprowadzanych do załącznika dzielnicowego do budżetu zapisów stosownie do obowiązujących przepisów i zasad; 8) bieżąca analiza i wdrażanie aktów prawnych Prezydenta i Rady Miasta związanych ze zmianami dotyczącymi planu dochodów i wydatków do projektu po uprzednim zatwierdzeniu propozycji ww. zmian przez koordynatora projektu i właściwe komórki organizacyjne Urzędu Dzielnicy Wola (Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Wola i Zespół Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Wola); 9) monitorowanie w porozumieniu z koordynatorem projektu oraz Wydziałem Budżetowo-Księgowym dla Dzielnicy Wola, wydatkowania środków w ramach projektu poprzez weryfikację zamówień, zleceń i umów realizowanych w danym roku budżetowym pod kątem zapisów w załączniku dzielnicowym do budżetu m. st. Warszawy, 10) w porozumieniu z koordynatorem projektu, opracowywanie dla potrzeb Urzędu m. st. Warszawy półrocznych i rocznych sprawozdań z realizacji projektu; 11) bieżąca weryfikacja wydatków na odrębnej ewidencji księgowej dla projektu; 12) sporządzanie w porozumieniu z koordynatorem projektu informacji finansowych do sprawozdania półrocznego i rocznego z realizacji budżetu; 13) sporządzanie raportów okresowych oraz raportu końcowego z realizacji projektu we współpracy z koordynatorem projektu i specjalistą merytorycznym; 14) weryfikacja harmonogramu płatności w porozumieniu z koordynatorem projektu; 15) bieżąca współpraca z Wydziałem Budżetowo-Księgowym Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy odnośnie rozliczeń finansowo-księgowych z realizacji projektu oraz udzielanie pisemnej informacji dotyczącej sposobu dokonywania koniecznych rozliczeń finansowych; 16) bieżąca współpraca z koordynatorem projektu oraz specjalistą merytorycznym przy zadaniach związanych z wydatkowaniem środków w ramach projektu; 17) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji asystenta ds. rozliczeń; 18) wykonywanie innych poleceń koordynatora projektu związanych z realizacją zadań projektowych. Miejsce realizacji: Centrum Kształcenia Ustawicznego Nr 3 ul. Sołtyka 8/10 01-163 Warszawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00-6, 79.50.00.00-9, 75.11.21.00-5, 75.12.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie zadań specjalisty merytorycznego w ramach projektu pt.: -E-Liceum - pilotażowe wdrożenie e-learningu jako metody wspierającej nauczanie w CKU Nr 3 w Warszawie-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. -E-Liceum - pilotażowe wdrożenie e-learningu jako metody wspierającej nauczanie w CKU Nr 3 w Warszawie-. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu projektu. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań specjalisty merytorycznego w ramach projektu pt.: -E-Liceum - pilotażowe wdrożenie e-learningu jako metody wspierającej nauczenia w CKU Nr 3 w Warszawie- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego w Centrum Kształcenia Ustawicznego Nr 3 w Warszawie, na mocy umowy UDA-POKL.09.03.00-14-024/09-00 zawartej pomiędzy Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, a Miastem Stołecznym Warszawa - Urząd Dzielnicy Wola m. st. Warszawy. Do obowiązków specjalisty merytorycznego, należeć będzie w szczególności: 1) współpraca z koordynatorem projektu, asystentem ds. rozliczeń, dyrektorem szkoły, kadrą pedagogiczną, Zespołem Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Wola oraz innymi podmiotami wyłonionymi do uczestnictwa w projekcie, wynikająca z wniosku o dofinansowanie projektu i aktualnego harmonogramu projektu; 2) nadzór nad opracowaniem przez kadrę pedagogiczną projektu, materiałów dydaktycznych do wykorzystania na platformie e-learningowej; 3) w porozumieniu z koordynatorem projektu i Zespołem Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Wola oraz przedstawicielami szkoły - modyfikacja i zamieszczenie informacji nt. realizacji projektu na stronach internetowych szkoły oraz Urzędu Dzielnicy Wola; 4) przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń w prasie lokalnej na temat realizacji projektu we współpracy z koordynatorem projektu i Zespołem Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Wola; 5) w porozumieniu z koordynatorem projektu, przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej dla osób zainteresowanych udziałem w projekcie, zgodnie z wymogami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki EFS; 6) w porozumieniu z koordynatorem projektu, przeprowadzenie rekrutacji uczestników do projektu; 7) przeprowadzenie w razie konieczności uzupełniającego naboru uczestników do projektu; 8) utworzenie listy uczestników projektu; 9) archiwizacja dokumentacji rekrutacyjnej do projektu, zgodnie z wymogami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki EFS; 10) w porozumieniu z koordynatorem projektu opracowanie ankiet służących do badania rezultatów projektu; 11) przeprowadzenie wśród uczestników projektu badania oceniającego jego rezultaty; 12) współpraca z koordynatorem projektu i kadrą pedagogiczną przy ocenie efektywności zajęć prowadzonych w ramach projektu, w tym opracowanie wyników badań rezultatów projektu; 13) sporządzanie raportów okresowych oraz raportu końcowego z realizacji projektu we współpracy z koordynatorem projektu i asystentem ds. rozliczeń; 14) archiwizacja dokumentacji wytworzonej w czasie przeprowadzania badania rezultatów projektu zgodnie z wymogami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki EFS; 15) przygotowanie we współpracy z koordynatorem projektu sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu; 16) przygotowywanie informacji nt. realizacji projektu na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy; 17) we współpracy z koordynatorem projektu - organizacja konferencji końcowej; 18) współpraca z koordynatorem projektu przy opracowaniu publikacji podsumowującej projekt; 19) realizacja wszelkich innych czynności zleconych przez koordynatora projektu związanych z realizacją zadań projektowych. Miejsce realizacji: Centrum Kształcenia Ustawicznego Nr 3 ul. Sołtyka 8/10 01-163 Warszawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.11.00.00-0, 79.60.00.00-0, 73.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Analiza wyzwań (wąskich gardeł) w obszarze upowszechniania innowacji i cyfryzacji w województwie podlaskim
- Usługa badawcza "Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie pracy - szanse, wymagania, wyzwania dla pracowników i pracodawców. Przegląd branż w województwie łódzkim."
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn. "Metaewaluacja rezultatów działań PO WER w obszarze edukacji oraz rola e-materiałów w cyfryzacji oświaty"
- Badanie ewaluacyjne oszacowanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy 6 m po opuszczeniu programu w ramach RPO WK-P 2014-2020
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie ekspertyzy
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.