eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przeglądy pięcioletnie stanu technicznego budynków i jego otoczenia oraz przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach stanowiących 100% własności Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-09

Bytom: Przeglądy pięcioletnie stanu technicznego budynków i jego otoczenia oraz przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach stanowiących 100% własności Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Numer ogłoszenia: 254501 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215347 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy pięcioletnie stanu technicznego budynków i jego otoczenia oraz przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach stanowiących 100% własności Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Kontrolę pięcioletnią wykonaną zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U. 2013 poz.1409 z późn. zm) oraz z § 4,5,6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. 1999, Nr 74 poz.836 z późn. zm.). Protokoły z kontroli pięcioletniej należy sporządzić odrębnie na każdy budynek w jednym egzemplarzu w formie papierowej. Protokoły te muszą zawierać dane wymienione w § 4 ust. 4 w/w Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych oraz być zgodne z zakresem: 2.1.1. Pięcioletni przegląd budowlany stanu technicznego budynku i jego otoczenia: 1) sprawdzenie stanu tynków lub płyt elewacyjnych, gzymsów, attyk itp. 2) kontrolę prawidłowości mocowania wszystkich elementów zamocowanych do ścian np. anteny, lampy oświetleniowe oraz ich stanu, 3) ocenę stanu rynien i rur spustowych z dokładnym określeniem stopnia zużycia, 4) ocenę stanu obróbek blacharskich z dokładnym określeniem stopnia zużycia, 5) kontrolę konstrukcji dachu: a) drewnianej: uszkodzenia mechaniczne, zawilgocenia, zagrzybienia, b) stalowej: stan powłok malarskich, występowanie korozji 6) sprawdzenie stanu pokrycia dachu, z oceną stopnia zniszczenia, lub ewentualną kwalifikacją do wymiany, 7) sprawdzenie stanu kominów na powierzchni dachu (ubytki i uszkodzenia czapek kominowych, spękania kominów, brak wypełnień spoin, ubytki tynku ). 8) kontrolę ścian nośnych i działowych (występowanie pęknięć, ubytków, wykruszeń spoin w ścianach z cegły, zawilgoceń, zagrzybień, ubytków tynku), 9) kontrolę stropów (występowanie zarysowań, pęknięć, nadmiernych ugięć, ubytków tynku, występowanie innych zagrożeń grożących uszkodzeniem bądź awarią konstrukcji nośnej), 10) ocenę stanu technicznego klatki schodowej to znaczy: biegów, spoczników, balustrad, oraz ścian klatki schodowej, 11) ocenę pomieszczeń piwnicy: ścian, posadzki, stropów (występowanie pęknięć, ubytków muru, zawilgoceń, zagrzybień, odwodnień, ugięć stropu, stanu drzwi, do piwnic lokatorskich), 12) ocenę stanu podłóg i posadzek z podaniem typu materiału nawierzchniowego, rodzajem ewentualnych uszkodzeń ( np. wytarta podłoga PCV ) 13) ocenę stanu stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej, strychu i piwnicach z wyszczególnieniem stolarki wypaczonej, dawno nie konserwowanej, lub podaniem innych uszkodzeń, 14) ocenę stanu instalacji wodnej (występowanie korozji, nieszczelności), 15) ocenę stanu instalacji c.o. i c.w.u. (występowanie nieszczelności, korozji, braku izolacji rur w piwnicach oraz stan grzejników), 16) ocenę stanu instalacji kanalizacyjnej wraz z rurami zbiorczymi w piwnicach (występowanie nieszczelności na rurach i złączach oraz poprawność przejść przez ściany budynku w tulejach i bez, 17) ocenę stanu instalacji gazowej (występowanie korozji, stan powłok malarskich, poprawność przejść przez ściany budynku), 18) kontrolę budynku pod kątem zabezpieczeń p. pożarowych, dotyczy budynków wysokościowych i użyteczności publicznej (wyposażenie budynku w gaśnice, hydranty oraz ich lokalizacja), 19) ocenę stanu technicznego lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w budynku 20) ocenę estetyki budynku i jego otoczenia stan techniczny zabezpieczenia małej architektury (drogi i chodniki, studzienki, szamba, oświetlenie, ogrodzenie itp.), Protokół z przeglądu należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2.1.2. Pięcioletni przegląd instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów: 1) Opis instalacji budynku w tym typ układu zasilania, lokalizacja wyłącznika głównego, tablic głównych i przed licznikowych dobór przewodów i zabezpieczeń. 2) Wykonanie schematów jednokreskowych instalacji elektrycznej budynku (bez lokali mieszkalnych i użytkowych). 3) Przeprowadzenie kontroli stanu technicznego i pomiarów instalacji a) kontrola instalacji elektrycznej oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia WC poza lokalem), b) kontrola instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej, c) kontrolę instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych i użytkowych, tablic elektrycznych w lokalach, sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiaromo-prądowych i wyłączników różnicoprądowych d) kontrola instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami normy PN-ICE 61024-1 ochrona odgromowa obiektów. 4) Przeprowadzenie pomiarów instalacji elektrycznej i piorunochronnej w poniższym zakresie a) pomiary rezystencji izolacji, kabli i przewodów. b) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej c) badanie ciągłości przewodów ochronnych, d) badania przed dotykiem pośrednim, próby działania urządzeń (wyłączników) różnicowoprądowych, e) pomiar rezystencji uziomów instalacji piorunochronnej, 5) Sprawdzenie stanu technicznego instalacji elektrycznej a) sprawdzenie tablic licznikowych mieszkalnych i licznika, b) sprawdzenie prawidłowości podłączeń instalacji niskoprądowych (min. domofon, internet) zwłaszcza pod kątem ewentualnych podłączeń poza głównym układem pomiarowym budynku c) sprawdzenie tablic elektrycznych w mieszkalniach, zabezpieczeń przedlicznikowych i licznikowe liczników e.e., tym wskazanie lokali bez liczników e.e. d) oględziny instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku i w lokalach w zakresie ochrony przed dotykiem bezpośrednimi ochrony przeciwporażeniowej e) sprawdzenie gniazdek, wyłączników przycisków, puszek rozgałęźnych, rozdzielnic i tablic licznikowych i uziemienia głównego zabezpieczeń głównych opraw oświetleniowych w części wspólnych budynku Oprócz dokumentu drukowanego, Wykonawca dołączy wersje elektroniczną przeglądów (płyta CD - PDF) i dostarczenie jej do siedziby Oddziału - Zakładu Administracja Zasobów Mieszkaniowych - Dział Techniczny...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG PROPERTY AND FACILITY SERVICES Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128852,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99153,62

  • Oferta z najniższą ceną: 99153,62 / Oferta z najwyższą ceną: 122805,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.