eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych - laboratoryjnych dla potrzeb Szpitala

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Katowice: zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych - laboratoryjnych dla potrzeb Szpitala
Numer ogłoszenia: 254479 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187129 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych - laboratoryjnych dla potrzeb Szpitala.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych - laboratoryjnych, w podziale na: Pakiet nr 1 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Rapidlab 248; Pakiet nr 2 - Odczynniki do analizatora Sysmex K4500; Pakiet nr 3 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Easy Elektrolytes; Pakiet nr 4 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Epoll 20; Pakiet nr 5 - Podłoża suche; Pakiet nr 6 - Krążki do antybiogramów, Krążki diagnostyczne; Pakiet nr 7 - Odczynniki do badań serologii grup krwi; Pakiet nr 8 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora AVL 9140; Pakiet nr 9 - Testy kasetkowe i lateksowe; Pakiet nr 10 - Testy płytkowe; Pakiet nr 11 - Barwniki, odczynniki laboratoryjne; Pakiet nr 12 - Krew barania; Pakiet nr 13 - Podłoża gotowe na płytkach; Pakiet nr 14 - Jednorazowy sprzęt laboratoryjny - 48 poz.; Pakiet nr 15 - Test ureazowy; Pakiet nr 16 - Krew kontrolna do analizatora Sysmex K4500; Pakiet nr 17 - Odczynniki do analizatora BS 300; Pakiet nr 18 - Materiały eksploatacyjne do analizatora BS 300; Pakiet nr 19 - Testy identyfikacyjne; Pakiet nr 20 - Odczynniki koagulologiczne do analizatora Chrom 3003; Pakiet nr 21 - Materiały eksploatacyjne do analizatora do badania właściwości fizyko-chemicznych moczu; Pakiet nr 22 - Końcówki do pipet automatycznych BIOHIT; ujęte w Załącznik nr 8 do SIWZ - Formularz Cenowy UWAGA Wykonawca gwarantuje dostarczenie wraz z odczynnikami aktualnych instrukcji w języku polskim. Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: - 33141580-9 Krew zwierzęca - dot. Pakietu nr 12, - 33696000-5 Odczynniki i środki kontrastowe - dot. Pakietu nr 1-11, 13, 15-21, - 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego), 33790000-4 Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane - dot. Pakiet nr 14, 22. Wymagany termin ważności towaru: 1. Wykonawca gwarantuje dostarczenie towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy, jakościowo odpowiadających wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie. 2. Wykonawca gwarantuje dostawę testów identyfikacyjnych z minimalnym terminem ważności 6 miesięcy. 3. Wykonawca gwarantuje dostawę preparatów krwiopochodnych z minimalnym terminem ważności jeden miesiąc. 4. Wykonawca gwarantuje dostawę krwi baraniej z minimalnym terminem ważności 2 tygodnie od daty dostawy - dot. Pakietu nr 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert - częściowych - tj. na poszczególne kompletne Pakiety od 1 do 22 ujęte w Załączniku nr 8 do SIWZ, - równoważnych - dot. Pakietu nr 1, 3 i 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt odpowiadający oryginałowi, o takich samych parametrach, spełniający wymagania producenta analizatora, który gwarantuje prawidłowe jego funkcjonowanie. 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów medycznych-laboratoryjnych, sukcesywne: A. dostawy średnio jeden lub dwa raz w miesiącu w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego - dot. Pakietu nr 1-6, 8-11, 13-15, 17-22, B. dostawy zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do oferty - dot. Pakietu nr 7, 16, C. dostawy raz na dwa tygodnie w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego - dot. Pakietu nr 12, przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu. 2. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie 14 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. 5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. WYMAGANIA DODATKOWE: Dot. Pakietu nr 1 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. 2. Wartości nominalne materiału kontrolnego dla analizatora Rapidlab 248 uwzględniające korektę wartości w zależności od temperatury - dot. Pozycji 17,18,19. Dot. Pakietu nr 2 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Dot. Pakietu nr 3 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Dot. Pakietu nr 4 1. Dołączenie aplikacji oferowanych odczynników do fotometru Epoll 20. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. 3. Obliczenia ceny ml zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. Dot. Pakietu nr 6 1. Pojedyncze krążki o średnicy 6 mm z obustronnym wydrukowanym fabrycznie oznaczeniem antybiotyku (międzynarodowe, zgodne z EUCAST) oraz stęż. Antybiotyku. 2. Antybiotyki pakowane indywidualnie (po 50szt.) w zamkniętych hermetycznie opakowaniach typu blister z pochłaniaczem wilgoci. 3. Termin ważności krążków min. 12 miesięcy. 4. Wykonawca dostarczy certyfikaty kontroli jakości z każdą dostawą. Dot. Pakietu nr 8 1. Zamawiający nie wymaga aby asortyment pochodził od jednego producenta. Dot. Pakietu nr 9 1. W przypadku gdy test nie zawiera w zestawie kontroli pozytywnej i negatywnej dołączyć w odpowiedniej ilości zestawy kontrolne - dot. Pozycji 1,3,4,5. Dot. Pakietu nr 12 1. Wykonawca zapewnia regularną dostawę raz na dwa tygodnie. 2. Minimalna trwałość od daty dostarczenia min. 2 tygodnie. Dot. Pakietu nr 13 1. Płytki oznaczone czytelnym nadrukiem na spodzie płytki z: nazwą producenta, pożywki, nr serii, terminem ważności. 2. Max wielkość opakowania 20 płytek. 3. Przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi dla wyrobów do diagnostyki in vitro - Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi. 4. Wykonawca dostarczy certyfikaty kontroli jakości. Dot. Pakietu nr 14 1. Łączną ilość oferowanego sprzętu laboratoryjnego należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Obliczenia ceny za szt. zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. Dot. Pakietu nr 16 1. Oferowane kontrolki posiadają możliwość wyk. badania na analizatorze Sysmex K4500. 2. Trwałość materiałów kontrolnych min. 3 miesiące od daty dostarczenia do laboratorium. 3. Trwałość po otwarciu fiolki min. 14 dni w temp. 2-8°C. Dot. Pakietu nr 17 1. Dołączenie aplikacji oferowanych odczynników do analizatora BS 300 do oferty przetargowej. 2. Zaoferowane odczynniki w tym kalibratory, surowice kontrolne posiadają aplikacje oraz wartości nominalne dla oferowanych odczynników do analizatora BS 300. 3. Dostarczenie wykazu laboratoriów pracujących na analizatorze BS 300 wraz z danymi odczynnikami. 4. Wykonawca gwarantuje wdrożenie oferowanych odczynników na miejscu w laboratorium wraz z korelacją w zakresie wartości prawidłowych i patologicznych z wynikami badań na analizatorze Integra 400Plus. 5. Wszystkie odczynniki konfekcjonowane w opakowaniach przeznaczonych do analizatora BS 300 bezpośrednio do wstawienia na pokład analizatora bez konieczności przelewania - dot. Pozycji 5-13. 6. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Dot. Pakietu nr 18 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Dot. Pakietu nr 19 1. Wykonawca zobowiązany jest (na czas realizacji umowy) udzielić licencji na oprogramowanie w ramach zawartej umowy, umożliwiające komputerową klasyfikacje szczepów bakteryjnych. Powyższa uwaga dotyczy zamawianych testów identyfikacyjnych dla bakterii (poz. 1,2,3,4). 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. 3. Testy identyfikacyjne (poz. 1,2,3,4) do pojedynczego wykorzystania. Dot. Pakietu nr 20 1. Zaoferowane odczynniki w tym kalibratory, osocza kontrolne posiadają aplikacje oraz wartości nominalne dla oferowanych odczynników do analizatora Chrom 3003. 2. Odczynniki przeznaczone do optycznej metody pomiaru - optycznie czyste. 3. Współczynnik czułości tromboplastyny do PT - ISI nie większe niż 1,1. 4. Materiały kontrolne na 3 poziomach z wartościami nominalnymi dla parametrów PT i APTT. Dot. Pakietu nr 21 1. Udział w producenckim programie międzynarodowej kontroli jakości analizy moczu 4 razy do roku. 2. Paski i kontrola moczu wewnętrzna i zewnętrzna pochodzące od jednego producenta. 3. Łączną ilość oferowanego asortymentu należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Obliczenia ceny za szt. zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. Miejsce realizacji dostaw Magazyn Szpitala - Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.80-9, 33.69.60.00-5, 38.00.00.00-5, 33.79.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. MEDRIV Sp. z o.o.,, ul. Poligonowa 2/18,, 04-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22115,16

  • Oferta z najniższą ceną: 22115,16 / Oferta z najwyższą ceną: 22115,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMED 96 Sp. z o.o.,, ul. Daszyńskiego 154,, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7786,80

  • Oferta z najniższą ceną: 7786,80 / Oferta z najwyższą ceną: 13936,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALPHA DIAGNOSTICS Sp. z o.o.,, ul. Stępińska 22/30, lok. 213,, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5752,08

  • Oferta z najniższą ceną: 5752,08 / Oferta z najwyższą ceną: 5752,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALPHA DIAGNOSTICS Sp. z o.o.,, ul. Stępińska 22/30, lok. 213,, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2103,84

  • Oferta z najniższą ceną: 2103,84 / Oferta z najwyższą ceną: 2103,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARGENTA MIKROBIOLOGIA Sp. z o.o. Sp.k.,, ul. Polska 114,, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2883,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2883,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4158,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BioMaxima S.A.,, ul. Vetterów 5,, 20-277 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2849,04

  • Oferta z najniższą ceną: 2849,04 / Oferta z najwyższą ceną: 3668,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FARMATOR Sp. z o.o.,, ul. Szosa Lubicka 36,, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3088,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3088,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3682,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. MEDRIV Sp. z o.o.,, ul. Poligonowa 2/18,, 04-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13040,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BioMaxima S.A.,, ul. Vetterów 5,, 20-277 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8620,39

  • Oferta z najniższą ceną: 8620,39 / Oferta z najwyższą ceną: 8620,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FABIMEX B.i W. Więcek Sp.j.,, ul. Cedrowa 16,, 04-565 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4266,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4266,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6048,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Pakiet nr 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HYDREX DIAGNOSTICS Sp. z o.o. Sp.k.,, ul. Tomasza Zana 4,, 04-313 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7071,39

  • Oferta z najniższą ceną: 5070,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7071,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Pakiet nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BioMaxima S.A.,, ul. Vetterów 5,, 20-277 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1198,80

  • Oferta z najniższą ceną: 1198,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1198,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Pakiet nr 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BioMaxima S.A.,, ul. Vetterów 5,, 20-277 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13068,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13068,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16160,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Pakiet nr 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDLAB PRODUCTS Sp. z o.o.,, ul. Gałczyńskiego 8,, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40492,17

  • Oferta z najniższą ceną: 40492,17 / Oferta z najwyższą ceną: 55606,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Pakiet nr 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LENCOMM Trade International E. Lenczowska-Tomczak Sp.j., ul. Wólczyńska 133,, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2754,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2754,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4199,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: Pakiet nr 16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMED 96 Sp. z o.o.,, ul. Daszyńskiego 154,, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6048,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6048,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6048,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: Pakiet nr 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZ CORMAY S.A.,, ul. Wiosenna 22,, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16204,32

  • Oferta z najniższą ceną: 16204,32 / Oferta z najwyższą ceną: 16204,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: Pakiet nr 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZ CORMAY S.A.,, ul. Wiosenna 22,, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10314,90

  • Oferta z najniższą ceną: 10314,90 / Oferta z najwyższą ceną: 12107,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 19   

Nazwa: Pakiet nr 19

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIAG-MED,, ul. Ryżowa 51,, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13158,51

  • Oferta z najniższą ceną: 13158,51 / Oferta z najwyższą ceną: 13158,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 21   

Nazwa: Pakiet nr 21

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BioMaxima S.A.,, ul. Vetterów 5,, 20-277 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7095,60

  • Oferta z najniższą ceną: 7095,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7095,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 22   

Nazwa: Pakiet nr 22

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDLAB PRODUCTS Sp. z o.o.,, ul. Gałczyńskiego 8,, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 187,38

  • Oferta z najniższą ceną: 187,38 / Oferta z najwyższą ceną: 187,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.