eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawy napojów bezalkoholowych dla OSW Dąb w Ustroniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Katowice: Dostawy napojów bezalkoholowych dla OSW Dąb w Ustroniu
Numer ogłoszenia: 254464 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190132 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 2538862, faks (32) 2513346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy napojów bezalkoholowych dla OSW Dąb w Ustroniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - dostawy napojów bezalkoholowych dla OSW Dąb w Ustroniu. 2. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie ilościowym i asortymentowym. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru nie może przekroczyć 40 % całości zamówienia. W przypadku likwidacji OSW Dąb w Ustroniu lub zaprzestania działalności gastronomicznej, zamawiający będzie miał prawo do niezrealizowania zamówienia w wysokości wyższej niż podana w zdaniu poprzednim. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. 3. Okres przydatności do spożycia dostarczonych napojów nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od dnia dostawy. 4. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do OSW Dąb, ul. Wczasowa 47, 43-450 Ustroń. 5. Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 6. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 24 godziny (z wyłączeniem niedziel i świąt), od chwili dostarczenia zamówienia wykonawcy (nie częściej niż jeden raz w tygodniu), w godzinach 5:00 - 12:00. 7. W wyjątkowych sytuacjach, np. podyktowanych nagłą potrzebą dodatkowej dostawy napojów, których wcześniej nie można było przewidzieć, zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia dodatkowego zamówienia. 8. Dostawy konkretnego asortymentu i ilości produktów następować będą poprzez każdorazowe zamówienie żądanej ilości i asortymentu, pisemnie (przesyłką pocztową), poprzez faks lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z wykonawcą. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego. 9. Do każdej dostarczonej partii napojów wykonawca winien każdorazowo dołączyć (przedstawić) odpowiednie dokumenty potwierdzające ich pochodzenie (nazwa producenta), asortyment, rodzaj opakowania, okres przydatności do spożycia, a także dokumenty wydania WZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.32.10.00 - Soki owocowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Marek Macura, ul. Ustrońska 22a, 43-460 Wisła, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21703,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24043,08

  • Oferta z najniższą ceną: 24043,08 / Oferta z najwyższą ceną: 24043,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.