eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › Przebudowa dróg gminnych dojazdowych w Gminie Toszek - Wilkowiczki (Łączki) oraz Pisarzowice (ul. Polna)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Toszek: Przebudowa dróg gminnych dojazdowych w Gminie Toszek - Wilkowiczki (Łączki) oraz Pisarzowice (ul. Polna)
Numer ogłoszenia: 254448 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Toszek , ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 32 2378020, faks 32 2334141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych dojazdowych w Gminie Toszek - Wilkowiczki (Łączki) oraz Pisarzowice (ul. Polna).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych dojazdowych w Gminie Toszek - Wilkowiczki (Łączki) oraz Pisarzowice (ul. Polna). Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 2 (dwa) zadania: zadanie I - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w Wilkowiczkach (Łączki), zadanie II - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w Pisarzowicach (ul. Polna). Przedmiot zamówienia obejmuje: W zakresie zadania I - wykonanie na całej długości drogi przewidzianej do przebudowy jezdni z masy asfaltobetonowej, z obustronnymi poboczami. Przekrój poprzeczny jezdni z jedno- lub dwustronnym spadkiem 2%, zgodnie z planem sytuacyjnym i przekrojami konstrukcyjnymi. Na odcinku A-B-C od km 0+000 do km 1+073 szerokość jezdni 3,0 m, z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem kamiennym o szerokości 0,30 m oraz ziemne o szerokości 0,30 m. Od km 1+073 do km 1+313 szerokość jezdni 2,60 m z obustronnymi poboczami ziemnymi szerokości 0,50 m. Na odcinku B-D jezdnia szerokości 3,0 m oraz obustronne pobocza ziemne szerokości 0,50 m. W miejscu istniejących przepustów rurowych przewidzianych do przebudowy (w km 0+600 i w km 1+296), należy wykonać nowe przepusty rurowe, odpowiednio o średnicach 40 cm i 100 cm z rur betonowych typu Wipro, długości poszczególnych przepustów - zgodnie z planem sytuacyjnym. Spadek podłużny przepustu minimum 0,5%. Na ziemnych zjazdach na drogi polne i do posesji należy wykonać koryto o średniej grubości 20cm. W miejscach wykonanego koryta należy wykonać nową konstrukcję nawierzchni składającą się z następujących warstw: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubości 5,0 cm, - górna warstwa z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm, grubości 8 cm, - dolna warstwa z tłucznia kamiennego frakcji 0-63 mm, grubości 15 cm. Istniejącą nawierzchnię tłuczniową na obu odcinkach drogi oraz wjazdy o nawierzchni tłuczniowej należy wyrównać kruszywem kamiennym łamanym frakcji 0-31,50 mm (średnia grubość wyrównania 6cm.). Na wyrównanej podbudowie z kruszywa wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm. Przed ułożeniem warstwy bitumicznej, poprzednią należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości około 0,5kg/m2. Na istniejących poboczach ziemnych odcinka A-B-C od km 0+000 do km 1+073 o szerokości 0,30 m, należy wykonać koryto o średniej głębokości 10cm a następnie utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości 10 cm. Za utwardzonymi poboczami kruszywem, pobocza ziemne o szerokości 30 cm należy uzupełnić ziemią z korytowania, do poziomu utwardzenia oraz wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić. Na odcinku A-B-C od km 1+073 do km 1+313 oraz na odcinku B-D, pobocza o szerokości 50 cm należy uzupełnić ziemią do poziomu nawierzchni bitumicznej oraz wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić. W zakresie zadania II - wykonanie na całym odcinku drogi przewidzianej do przebudowy jezdni z masy asfaltobetonowej o szerokości 3,0 m a na włączeniu do ul. Wiejskiej o szerokości 3,50 m. Obustronne pobocza o szerokości 0,50 m, utwardzone kruszywem kamiennym łamanym frakcji 0-31,5 mm. Przekrój poprzeczny o dwustronnym spadku 2%. Niweleta podłużna drogi taka sama jak istniejącej nawierzchni. Skrzyżowania z drogami gminnymi wewnętrznymi, wyokrąglone łukami o promieniach od R=3,0m do R=8,0m, zgodnie z planem sytuacyjnym. Istniejącą nawierzchnię tłuczniową należy wyrównać do wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych, kruszywem kamiennym łamanym frakcji 0-31,5 mm (średnia grubość wyrównania 7 cm). Na wyrównanej podbudowie, należy ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm. Przed ułożeniem warstwy bitumicznej, podbudowę należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości około 05kg/m2. Istniejące pobocza ziemne o szerokości 50cm, należy wyprofilować i zagęścić, a następnie utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości 10 cm, zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - w zakresie zadania I - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), - w zakresie zadania II - 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej: - w zakresie zadania I - jedną robotę polegającą na przebudowie lub modernizacji drogi o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto, - w zakresie zadania II - jedną robotę polegającą na przebudowie lub modernizacji drogi o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto, - w przypadku składania oferty łącznie na dwa zadania - jedną robotę polegającą na przebudowie lub modernizacji drogi o wartości co najmniej 350.000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób), niezależnie od zakresu składanej oferty (ilości zadań), co najmniej n/w osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. posiadającą co najmniej następujące kwalifikacje zawodowe: kierownik robót (1 osoba): - kwalifikacje zawodowe: prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w ograniczonym zakresie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach jak niżej i w przypadku: - wystąpienia siły wyższej oznaczającej wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne, niemożliwe do zapobieżenia i poza kontrolą Stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - zmiany terminu realizacji zamówienia - tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, w tym m. in. w przypadku: wystąpienia opóźnienia w przekazaniu terenu robót Wykonawcy z winy Zamawiającego, wystąpienia braków, wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach dotyczących budowy, wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, wystąpienia opóźnienia w rozpoczęciu czynności odbiorowych oraz prób końcowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy, wstrzymania prac budowlanych przez organ właściwy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, opóźnienia związanego z uzyskaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl Prawa budowlanego dokumentów lub innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy, konieczności wykonania robót dodatkowych, czy też zamiennych, - zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych, - zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - ustawowej zmiany stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą wysokości brutto wynagrodzenia umownego, - obniżenia wartości umowy w przypadku, gdy zakres prac opisany w SIWZ ze względów technicznych, ekonomicznych lub formalno-prawnych nie będzie konieczny do wykonania lub nie leży w interesie Zamawiającego, oraz w przypadku wystąpienia robót zamiennych bądź zaniechanych, - wprowadzenia lub zmiany Podwykonawców realizujących powierzoną im przez Wykonawcę część przedmiotu zamówienia oraz zawarcie umowy Podwykonawcy z dalszym Podwykonawcą - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego, - zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ze strony Zamawiającego i Wykonawcy - dopuszczalne pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji i doświadczenia, - zmiany sposobu i formy zapłaty wynagrodzenia - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego, - zmian sposobu pełnienia świadczenia, tj.: zmian technologicznych w szczególności: konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych niż wskazane w SIWZ, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia, konieczności usunięcia wad i braków lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ, spowodowanych odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami terenowymi, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.toszek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Toszku, Referat Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, pokój nr 27, tel. (32) 237-80-22,30, za opłatą 71,32 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, sekretariat - pokój nr 19 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w Wilkowiczkach (Łączki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania I obejmuje wykonanie na całej długości drogi przewidzianej do przebudowy jezdni z masy asfaltobetonowej, z obustronnymi poboczami. Przekrój poprzeczny jezdni z jedno- lub dwustronnym spadkiem 2%, zgodnie z planem sytuacyjnym i przekrojami konstrukcyjnymi. Na odcinku A-B-C od km 0+000 do km 1+073 szerokość jezdni 3,0 m, z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem kamiennym o szerokości 0,30 m oraz ziemne o szerokości 0,30 m. Od km 1+073 do km 1+313 szerokość jezdni 2,60 m z obustronnymi poboczami ziemnymi szerokości 0,50 m. Na odcinku B-D jezdnia szerokości 3,0 m oraz obustronne pobocza ziemne szerokości 0,50 m. W miejscu istniejących przepustów rurowych przewidzianych do przebudowy (w km 0+600 i w km 1+296), należy wykonać nowe przepusty rurowe, odpowiednio o średnicach 40 cm i 100 cm z rur betonowych typu Wipro, długości poszczególnych przepustów - zgodnie z planem sytuacyjnym. Spadek podłużny przepustu minimum 0,5%. Na ziemnych zjazdach na drogi polne i do posesji należy wykonać koryto o średniej grubości 20cm. W miejscach wykonanego koryta należy wykonać nową konstrukcję nawierzchni składającą się z następujących warstw: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubości 5,0 cm, - górna warstwa z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm, grubości 8 cm, - dolna warstwa z tłucznia kamiennego frakcji 0-63 mm, grubości 15 cm. Istniejącą nawierzchnię tłuczniową na obu odcinkach drogi oraz wjazdy o nawierzchni tłuczniowej należy wyrównać kruszywem kamiennym łamanym frakcji 0-31,50 mm (średnia grubość wyrównania 6cm.). Na wyrównanej podbudowie z kruszywa wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm. Przed ułożeniem warstwy bitumicznej, poprzednią należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości około 0,5kg/m2. Na istniejących poboczach ziemnych odcinka A-B-C od km 0+000 do km 1+073 o szerokości 0,30 m, należy wykonać koryto o średniej głębokości 10cm a następnie utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości 10 cm. Za utwardzonymi poboczami kruszywem, pobocza ziemne o szerokości 30 cm należy uzupełnić ziemią z korytowania, do poziomu utwardzenia oraz wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić. Na odcinku A-B-C od km 1+073 do km 1+313 oraz na odcinku B-D, pobocza o szerokości 50 cm należy uzupełnić ziemią do poziomu nawierzchni bitumicznej oraz wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w Pisarzowicach (ul. Polna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania II obejmuje wykonanie na całym odcinku drogi przewidzianej do przebudowy jezdni z masy asfaltobetonowej o szerokości 3,0 m a na włączeniu do ul. Wiejskiej o szerokości 3,50 m. Obustronne pobocza o szerokości 0,50 m, utwardzone kruszywem kamiennym łamanym frakcji 0-31,5 mm. Przekrój poprzeczny o dwustronnym spadku 2%. Niweleta podłużna drogi taka sama jak istniejącej nawierzchni. Skrzyżowania z drogami gminnymi wewnętrznymi, wyokrąglone łukami o promieniach od R=3,0m do R=8,0m, zgodnie z planem sytuacyjnym. Istniejącą nawierzchnię tłuczniową należy wyrównać do wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych, kruszywem kamiennym łamanym frakcji 0-31,5 mm (średnia grubość wyrównania 7 cm). Na wyrównanej podbudowie, należy ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm. Przed ułożeniem warstwy bitumicznej, podbudowę należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości około 05kg/m2. Istniejące pobocza ziemne o szerokości 50cm, należy wyprofilować i zagęścić, a następnie utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości 10 cm, zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.