Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Toszek: Przebudowa dróg gminnych dojazdowych w Gminie Toszek - Wilkowiczki (Łączki) oraz Pisarzowice (ul. Polna)
Numer ogłoszenia: 254448 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Toszek , ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 32 2378020, faks 32 2334141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych dojazdowych w Gminie Toszek - Wilkowiczki (Łączki) oraz Pisarzowice (ul. Polna).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych dojazdowych w Gminie Toszek - Wilkowiczki (Łączki) oraz Pisarzowice (ul. Polna). Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 2 (dwa) zadania: zadanie I - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w Wilkowiczkach (Łączki), zadanie II - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w Pisarzowicach (ul. Polna). Przedmiot zamówienia obejmuje: W zakresie zadania I - wykonanie na całej długości drogi przewidzianej do przebudowy jezdni z masy asfaltobetonowej, z obustronnymi poboczami. Przekrój poprzeczny jezdni z jedno- lub dwustronnym spadkiem 2%, zgodnie z planem sytuacyjnym i przekrojami konstrukcyjnymi. Na odcinku A-B-C od km 0+000 do km 1+073 szerokość jezdni 3,0 m, z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem kamiennym o szerokości 0,30 m oraz ziemne o szerokości 0,30 m. Od km 1+073 do km 1+313 szerokość jezdni 2,60 m z obustronnymi poboczami ziemnymi szerokości 0,50 m. Na odcinku B-D jezdnia szerokości 3,0 m oraz obustronne pobocza ziemne szerokości 0,50 m. W miejscu istniejących przepustów rurowych przewidzianych do przebudowy (w km 0+600 i w km 1+296), należy wykonać nowe przepusty rurowe, odpowiednio o średnicach 40 cm i 100 cm z rur betonowych typu Wipro, długości poszczególnych przepustów - zgodnie z planem sytuacyjnym. Spadek podłużny przepustu minimum 0,5%. Na ziemnych zjazdach na drogi polne i do posesji należy wykonać koryto o średniej grubości 20cm. W miejscach wykonanego koryta należy wykonać nową konstrukcję nawierzchni składającą się z następujących warstw: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubości 5,0 cm, - górna warstwa z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm, grubości 8 cm, - dolna warstwa z tłucznia kamiennego frakcji 0-63 mm, grubości 15 cm. Istniejącą nawierzchnię tłuczniową na obu odcinkach drogi oraz wjazdy o nawierzchni tłuczniowej należy wyrównać kruszywem kamiennym łamanym frakcji 0-31,50 mm (średnia grubość wyrównania 6cm.). Na wyrównanej podbudowie z kruszywa wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm. Przed ułożeniem warstwy bitumicznej, poprzednią należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości około 0,5kg/m2. Na istniejących poboczach ziemnych odcinka A-B-C od km 0+000 do km 1+073 o szerokości 0,30 m, należy wykonać koryto o średniej głębokości 10cm a następnie utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości 10 cm. Za utwardzonymi poboczami kruszywem, pobocza ziemne o szerokości 30 cm należy uzupełnić ziemią z korytowania, do poziomu utwardzenia oraz wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić. Na odcinku A-B-C od km 1+073 do km 1+313 oraz na odcinku B-D, pobocza o szerokości 50 cm należy uzupełnić ziemią do poziomu nawierzchni bitumicznej oraz wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić. W zakresie zadania II - wykonanie na całym odcinku drogi przewidzianej do przebudowy jezdni z masy asfaltobetonowej o szerokości 3,0 m a na włączeniu do ul. Wiejskiej o szerokości 3,50 m. Obustronne pobocza o szerokości 0,50 m, utwardzone kruszywem kamiennym łamanym frakcji 0-31,5 mm. Przekrój poprzeczny o dwustronnym spadku 2%. Niweleta podłużna drogi taka sama jak istniejącej nawierzchni. Skrzyżowania z drogami gminnymi wewnętrznymi, wyokrąglone łukami o promieniach od R=3,0m do R=8,0m, zgodnie z planem sytuacyjnym. Istniejącą nawierzchnię tłuczniową należy wyrównać do wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych, kruszywem kamiennym łamanym frakcji 0-31,5 mm (średnia grubość wyrównania 7 cm). Na wyrównanej podbudowie, należy ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm. Przed ułożeniem warstwy bitumicznej, podbudowę należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości około 05kg/m2. Istniejące pobocza ziemne o szerokości 50cm, należy wyprofilować i zagęścić, a następnie utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości 10 cm, zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - w zakresie zadania I - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), - w zakresie zadania II - 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej: - w zakresie zadania I - jedną robotę polegającą na przebudowie lub modernizacji drogi o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto, - w zakresie zadania II - jedną robotę polegającą na przebudowie lub modernizacji drogi o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto, - w przypadku składania oferty łącznie na dwa zadania - jedną robotę polegającą na przebudowie lub modernizacji drogi o wartości co najmniej 350.000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób), niezależnie od zakresu składanej oferty (ilości zadań), co najmniej n/w osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. posiadającą co najmniej następujące kwalifikacje zawodowe: kierownik robót (1 osoba): - kwalifikacje zawodowe: prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w ograniczonym zakresie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach jak niżej i w przypadku: - wystąpienia siły wyższej oznaczającej wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne, niemożliwe do zapobieżenia i poza kontrolą Stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - zmiany terminu realizacji zamówienia - tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, w tym m. in. w przypadku: wystąpienia opóźnienia w przekazaniu terenu robót Wykonawcy z winy Zamawiającego, wystąpienia braków, wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach dotyczących budowy, wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, wystąpienia opóźnienia w rozpoczęciu czynności odbiorowych oraz prób końcowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy, wstrzymania prac budowlanych przez organ właściwy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, opóźnienia związanego z uzyskaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl Prawa budowlanego dokumentów lub innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy, konieczności wykonania robót dodatkowych, czy też zamiennych, - zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych, - zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - ustawowej zmiany stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą wysokości brutto wynagrodzenia umownego, - obniżenia wartości umowy w przypadku, gdy zakres prac opisany w SIWZ ze względów technicznych, ekonomicznych lub formalno-prawnych nie będzie konieczny do wykonania lub nie leży w interesie Zamawiającego, oraz w przypadku wystąpienia robót zamiennych bądź zaniechanych, - wprowadzenia lub zmiany Podwykonawców realizujących powierzoną im przez Wykonawcę część przedmiotu zamówienia oraz zawarcie umowy Podwykonawcy z dalszym Podwykonawcą - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego, - zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ze strony Zamawiającego i Wykonawcy - dopuszczalne pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji i doświadczenia, - zmiany sposobu i formy zapłaty wynagrodzenia - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego, - zmian sposobu pełnienia świadczenia, tj.: zmian technologicznych w szczególności: konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych niż wskazane w SIWZ, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia, konieczności usunięcia wad i braków lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ, spowodowanych odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami terenowymi, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.toszek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Toszku, Referat Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, pokój nr 27, tel. (32) 237-80-22,30, za opłatą 71,32 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, sekretariat - pokój nr 19 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w Wilkowiczkach (Łączki).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania I obejmuje wykonanie na całej długości drogi przewidzianej do przebudowy jezdni z masy asfaltobetonowej, z obustronnymi poboczami. Przekrój poprzeczny jezdni z jedno- lub dwustronnym spadkiem 2%, zgodnie z planem sytuacyjnym i przekrojami konstrukcyjnymi. Na odcinku A-B-C od km 0+000 do km 1+073 szerokość jezdni 3,0 m, z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem kamiennym o szerokości 0,30 m oraz ziemne o szerokości 0,30 m. Od km 1+073 do km 1+313 szerokość jezdni 2,60 m z obustronnymi poboczami ziemnymi szerokości 0,50 m. Na odcinku B-D jezdnia szerokości 3,0 m oraz obustronne pobocza ziemne szerokości 0,50 m. W miejscu istniejących przepustów rurowych przewidzianych do przebudowy (w km 0+600 i w km 1+296), należy wykonać nowe przepusty rurowe, odpowiednio o średnicach 40 cm i 100 cm z rur betonowych typu Wipro, długości poszczególnych przepustów - zgodnie z planem sytuacyjnym. Spadek podłużny przepustu minimum 0,5%. Na ziemnych zjazdach na drogi polne i do posesji należy wykonać koryto o średniej grubości 20cm. W miejscach wykonanego koryta należy wykonać nową konstrukcję nawierzchni składającą się z następujących warstw: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubości 5,0 cm, - górna warstwa z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm, grubości 8 cm, - dolna warstwa z tłucznia kamiennego frakcji 0-63 mm, grubości 15 cm. Istniejącą nawierzchnię tłuczniową na obu odcinkach drogi oraz wjazdy o nawierzchni tłuczniowej należy wyrównać kruszywem kamiennym łamanym frakcji 0-31,50 mm (średnia grubość wyrównania 6cm.). Na wyrównanej podbudowie z kruszywa wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm. Przed ułożeniem warstwy bitumicznej, poprzednią należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości około 0,5kg/m2. Na istniejących poboczach ziemnych odcinka A-B-C od km 0+000 do km 1+073 o szerokości 0,30 m, należy wykonać koryto o średniej głębokości 10cm a następnie utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości 10 cm. Za utwardzonymi poboczami kruszywem, pobocza ziemne o szerokości 30 cm należy uzupełnić ziemią z korytowania, do poziomu utwardzenia oraz wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić. Na odcinku A-B-C od km 1+073 do km 1+313 oraz na odcinku B-D, pobocza o szerokości 50 cm należy uzupełnić ziemią do poziomu nawierzchni bitumicznej oraz wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w Pisarzowicach (ul. Polna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania II obejmuje wykonanie na całym odcinku drogi przewidzianej do przebudowy jezdni z masy asfaltobetonowej o szerokości 3,0 m a na włączeniu do ul. Wiejskiej o szerokości 3,50 m. Obustronne pobocza o szerokości 0,50 m, utwardzone kruszywem kamiennym łamanym frakcji 0-31,5 mm. Przekrój poprzeczny o dwustronnym spadku 2%. Niweleta podłużna drogi taka sama jak istniejącej nawierzchni. Skrzyżowania z drogami gminnymi wewnętrznymi, wyokrąglone łukami o promieniach od R=3,0m do R=8,0m, zgodnie z planem sytuacyjnym. Istniejącą nawierzchnię tłuczniową należy wyrównać do wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych, kruszywem kamiennym łamanym frakcji 0-31,5 mm (średnia grubość wyrównania 7 cm). Na wyrównanej podbudowie, należy ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm. Przed ułożeniem warstwy bitumicznej, podbudowę należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości około 05kg/m2. Istniejące pobocza ziemne o szerokości 50cm, należy wyprofilować i zagęścić, a następnie utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości 10 cm, zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI TOSZEK
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
więcej: przetargi TOSZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105542 L w m. Mełgiew
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Remont drogi wojewódzkiej nr 695 na odcinku od km 6+920 do km 8+040 w m. Kosów Lacki, powiat sokołowski, województwo mazowieckie - nr postępowania 108/24
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Będzina - ul. Mieszka I, ul. Chrobrego, ul. św. Brata Alberta
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.