eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Usługa w zakresie transportu sanitarnego karetką transportową pacjentów Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.



Ogłoszenie z dnia 2017-02-15

Ogłoszenie nr 25442 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.

Nowy Sącz: Usługa w zakresie transportu sanitarnego karetką transportową pacjentów Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 375185


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, krajowy numer identyfikacyjny 00030643700000, ul. ul. Młyńska  10, 33300   Nowy Sącz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01, e-mail sns@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalnowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa w zakresie transportu sanitarnego karetką transportową pacjentów Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DA.271-78/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu pacjentów karetką transportową na rzecz szpitala. Przedmiot zamówienia obejmuje 1 zadanie kod główny CPV 60.00.00.00-8, 60.13.00.00-8: zadanie nr 1 - usługa w zakresie transportu sanitarnego karetką transportową pacjentów Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu 1) Przewidywana wielkość usług w okresie obowiązywania umowy kształtuje się na poziomie - patrz formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Procedurę transportu zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Usługa realizowana będzie: a) od dnia 1 lutego 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. - dot. transport karetką transportową z sanitariuszem, b) od dnia 1 czerwca 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. - dot. transport karetką transportową z bez sanitariusza. 3) Usługi realizowane będą na podstawie zleceń wystawianych przez Zamawiającego. 4) Ceny netto nie ulegną zmianie przez okres obowiązywania umowy. 5) Zamawiający udostępnia - możliwość najmu pomieszczenia dla osób wykonujących na rzecz Szpitala usługę transportu. Pomieszczenie o powierzchni 35,92 m^2 usytuowane na parterze od strony frontu budynku, z oddzielnym wejściem po prawej stronie budynku. Koszt najmu pomieszczenia czynsz miesięczny wynosi: 29,00 zł/ m^2 brutto x 8,87 m^2 = 257,23 zł brutto w tym 23%VAT Koszt najmu pomieszczenia - szatnie czynsz miesięczny wynosi: 15,00 zł/ m^2 brutto x 27,05 m^2 = 405,75 zł brutto w tym 23%VAT Świadczenia związane z utrzymaniem pomieszczeń tj. energia elektryczna, zimna woda i przejęcie ścieków, wywóz nieczystości stałych, centralne ogrzewanie i podgrzew zimnej wody, gaz, rozmowy telefoniczne oraz inne media, których konieczność opłacenia wystąpi w trakcie obowiązywania umowy będą realizowane procentowo w stosunku do ogólnej powierzchni. Umowa najmu załącznik nr 9 do SIWZ. 6) Wymogi dot. zadanie nr 1 - transport sanitarny 1. Wykonawca musi zapewnić pełną dobową gotowość do wykonywania transportu pacjentów (przez cały tydzień). Czas reakcji (przyjazdu karetki na miejsce wykonania usługi) od chwili zgłoszenia zlecenia max 15 minut. 2. Przez zapewnienie pełnej gotowości do świadczenia usługi należy rozumieć stworzenie odpowiednich warunków organizacyjno - technicznych, umożliwiających jak najszybsze wykonanie usługi transportu sanitarnego pacjentów: a) pojazd spełniający wymagane warunki, b) niezbędny sprzęt i wyposażenie, c) personel w składzie osobowym i o odpowiednich kwalifikacjach. 3. Wykonawca musi posiadać sprawny technicznie tabor samochodowy, dostosowany do przewozu pacjentów (samochody ogrzewane, dostosowane do przewozu osób starszych, niesprawnych ruchowo i niewidomych), 4. Wykonawca ma posiadać minimum 4 samochody spełniające wymogi do transportu sanitarnego w tym 3 posiadające zezwolenie na używanie samochodu jako uprzywilejowanego w ruchu drogowym. 5. Wymagania dodatkowe - wyposażenie samochodu: a) nosze podbierakowe zabezpieczone stabilnie oraz pasy do zabezpieczenia - 1 szt. b) ssak - przenośny bateryjny lub pneumatyczny - 1 szt. c) w radio CB lub telefon komórkowy lub radiostacja, d) apteczka pierwszej pomocy, e) centralna instalacja tlenowa lub miejsce na butle z tlenem, f) min. 1 gniazdo poboru tlenu, g) aparat ambu. 7) Pozostałe wymagania: Ceny netto nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: zadanie nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT629380
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Transportowe Zięba Jan,  ,  Chomranice 54,  33-499,  Klęczany,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 624100
Oferta z najniższą ceną/kosztem 518900
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 962180
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.