eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Dostawa - Sprzętu 3 części 2012r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Świerklaniec: Dostawa - Sprzętu 3 części 2012r.
Numer ogłoszenia: 254410 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198998 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych, ul. Ostrożnica 7, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844884,85 0668393300, faks 032 2844881.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa - Sprzętu 3 części 2012r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup trzech sprzętów rolniczych: - ciągnik rolniczy - przyczepa samowyładowcza - kosiarka na ramieniu hydraulicznym Miejsce dostawy - Nadleśnictwo Opole, 45-517 Opole ul. Groszowicka 10 - ciągnik i przyczepa Nadleśnictwo Bircza, 37-740 Bircza , Stara Bircza 99 - kosiarka 3.2. Zamówienie jest podzielone na 3 części. Numer części Nazwa części 1 Opole 1 2 Opole 2 3 Bircza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części postępowania stanowią załączniki nr: 6.1, 6.2, 6.3. 3.3. Przedmiot zamówienia dla części musi być: Część 1 - fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2012. Część 2 - fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2012. Część 3 - fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2012. 3.4. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z dostawą leży po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia - dostawcy. 3.5. Należy udzielić minimum: Część 1 - 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Część 2 - 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Część 3 - 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. 3.6. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. 3.7. Podane w opisach nazwy własne (np. ABS itp.) nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 3.8. Zamawiany sprzęt powinien spełniać wymagane prawem normy i posiadać wymagane atesty lub świadectwa homologacyjne. 3.9. Celem identyfikacji proponowanego pojazdu wykonawca w swej ofercie ma jednoznacznie wskazać markę, model, wersję pojazdu z opisem wyposażania jaki proponuje lub markę, model, wersję ze wskazaniem konkretnej oferty handlowej wykonawcy, z której będzie można jednoznacznie odczytać, iż proponowany pojazd spełnia wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 16.31.00.00 - Kosiarki 16.52.00.00 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Opole 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANDERWALD Maszyny Rolnicze, Dworcowa 45, 47-175 Kadłub, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 380000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 355000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 355000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 355000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Bircza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROL-MECH Sp. z o.o. Grażyna i Jan Grześko, Słowackiego 17, 37-500 Radymno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132490,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.