eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedziana Góra › REMONTY NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MIEDZIANA GÓRA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Miedziana Góra: REMONTY NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MIEDZIANA GÓRA
Numer ogłoszenia: 254400 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MIEDZIANA GÓRA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni następujących dróg: Zad. 1. Ulicy Lipowej w Przyjmie. Roboty polegają na remoncie nawierzchni drogi o długości 290 m i szerokości 3,5, obejmują wykonanie: 1) wyrównania podbudowy tłuczniem kamiennym - 101,5 m3 2) warstwy wyrównawczej - mieszanka w ilości 100 kg m3 - 101,5 t. 3) obustronnego utwardzenia poboczy materiałem kamiennym po 0,5 m - 290 m2 Zad. 2. Ulicy Modrzewiowej w Przyjmie. Roboty polegają na remoncie drogi o długości 306 m i szerokości 3,5m , obejmują wykonanie: 1) wyrównania podbudowy tłuczniem kamiennym - 107 m3 2)warstwy wyrównawczej - mieszanka w ilości 100 kg m3 - 107 t. 3) obustronnego utwardzenia poboczy materiałem kamiennym po 0,5 m - 290 m2 Zad. 3. Ulicy Podglinie w Ćmińsku. Roboty polegają na remoncie drogi o długości 450 m i szerokości 3,0 m, obejmują wykonanie: 1) wyrównania podbudowy tłuczniem kamiennym - 135 m3 2) warstwy wyrównawczej - mieszanka w ilości 100 kg m3 - 135 t. 3) obustronnego utwardzenia poboczy materiałem kamiennym po 0,5 m - 450 m2 Zad. 4. Osiedle Słoneczne w Tumlinie. Roboty polegają na remoncie drogi o długości 590 m i szerokości 4,0 m, obejmują wykonanie: 1) wyrównania podbudowy tłuczniem kamiennym - 236 m3 2) przebudowę przepustu o średnicy 800 mm. 2) warstwy wyrównawczej - mieszanka w ilości 100 kg m3 - 236 t. 3) obustronnego utwardzenia poboczy materiałem kamiennym do 0,5 m - 590 m2 Zad. 5 Ulicy Bukowej w Miedzianej Górze. Roboty polegają na remoncie drogi o długości 200 m i szerokości 3,0 m, obejmującego wykonanie: 1) wyrównania podbudowy tłuczniem kamiennym - 60 m3 2) warstwy wyrównawczej - mieszanka w ilości 100 kg m3 - 60 t. 3) obustronnego utwardzenia poboczy materiałem kamiennym do 0,5 m - 200 m2 Zad. 6. Kostomłoty I w stronę Kopaniny. Roboty polegają na remoncie drogi o długości 350 m i szerokości 3,0 m obejmują wykonanie: 1) wyrównania podbudowy tłuczniem kamiennym - 105 m3 2) warstwy wyrównawczej - mieszanka w ilości 100 kg m3 - 105 t. 3) obustronnego utwardzenia poboczy materiałem kamiennym do 0,5 m - 350 m2 2. Nawierzchnie należy wykonać po istniejącym śladzie jezdni. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowej składającej się z: a) dokumentacji projektowej- załącznik nr 1 do SIWZ; b) przedmiarów robót - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 3. Inne uwarunkowania : 3.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w projekcie i specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 3.2. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych robót. 3.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na wykonaniu robót o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia wskazanym w pkt 1. Zamawiający może udzielić, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Miedziana Góra). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów o których mowa poniżej oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy PZP. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tz. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonali dwie roboty budowlane o zakresie i złożoności porównanej z przedmiotem niniejszego przetargu o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł. (brutto). 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3.1. Kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg - należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na poziomie co najmniej 100.000,00 PLN. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dwie roboty budowlane o zakresie i złożoności porównanej z przedmiotem niniejszego przetargu o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł. (brutto), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do oferty, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencji, protokoły odbioru. 4) wykaz wraz z dokumentami osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego - załącznik nr 4 do oferty. Uwaga: w wykazie Wykonawca winien wskazać osoby którymi dysponuje oraz osoby którymi może dysponować na podstawie zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na poziomie minimum 100.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączniki nr 5 do oferty. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie pisemnej na jednym dokumencie, winno wskazywać nazwę przedmiotowego postępowania, mocodawcę, datę oraz zakres udzielonego pełnomocnictwa. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty:oświadczenie oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej natomiast pełnomocnik w imieniu wykonawców winien złożyć wspólnie pozostałe dokumenty. Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem Pełnomocnictwa które winno być w oryginale lub kopii poświadczonej przez Notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Miedzianej Górze, ul.Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Miedzianej Górze, ul.Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.