eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujsoły › DOWÓZ I ODWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY UJSOŁY DO GIMNAZJUM INTEGRACYJNEGO FUNDACJI ELEMENTARZ SÓL - KICZORA ORAZ OŚRODKA REHABILITACYJNO - EDUKACYJNO - WYCHOWAWCZEGO PROMYK W MILÓWCE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Ujsoły: DOWÓZ I ODWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY UJSOŁY DO GIMNAZJUM INTEGRACYJNEGO FUNDACJI ELEMENTARZ SÓL - KICZORA ORAZ OŚRODKA REHABILITACYJNO - EDUKACYJNO - WYCHOWAWCZEGO PROMYK W MILÓWCE
Numer ogłoszenia: 254322 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujsoły , ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły, woj. śląskie, tel. 0-33 8647350, faks 0-33 8647354.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujsoly.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ I ODWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY UJSOŁY DO GIMNAZJUM INTEGRACYJNEGO FUNDACJI ELEMENTARZ SÓL - KICZORA ORAZ OŚRODKA REHABILITACYJNO - EDUKACYJNO - WYCHOWAWCZEGO PROMYK W MILÓWCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zamówienie obejmuje dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych pod opieką osoby uprawnionej do Gimnazjum Integracyjnego Sól Kiczora oraz O.R-E-W.Promyk na następujących trasach: 1. Ujsoły, Soblówka - Gimnazjum Integracyjne Fundacji Elementarz Sól - Kiczora 297 - Ujsoły, Soblówka - jedno dziecko 2. Ujsoły, Glinka - O.R-E-W. Promyk Milówka, ul. J. Kazimierza 128 - Ujsoły Glinka - dwoje dzieci. 3. Ujsoły, Złatna - O.R-E-W. Promyk Milówka, ul. J. Kazimierza 128 - Ujsoły Złatna - jedno dziecko. 4.Ujsoły, ul. Mostowa - O.R-E-W. Promyk Milówka, ul. J. Kazimierza 128 - Ujsoły, ul. Mostowa - jedno dziecko. II. Ogółem liczba dzieci: 5 III. Liczba dzieci w czasie realizacji zamówienia może ulec zmianie. IV. Dowóz dzieci niepełnosprawnych będzie się odbywał w dni nauki szkolnej i będzie uzgadniany z rodzicami dziecka. Kontakt z rodzicami będzie podany przewoźnikowi po rozstrzygniętym postępowaniu przetargowym. v. Szczegółowy harmonogram dowozu dziecka z domu do szkoły i ze szkoły do domu będzie ustalony z Zamawiającym. VI. Warunki dowozu dzieci do placówek szkolno - wychowawczych: a) dzieci będą odbierane od rodziców/opiekunów prawnych z przed domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru; b) po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) i po dowiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym; c) pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu. Podczas przewozu pracownicy zapewniają dzieciom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd; e) dzieci powinny być dowiezione do placówki szkolno - wychowawczej, w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć, f) dzieci ze szkoły powinny być odebrane po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy, h) wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 125 poz. 1371 ze zm.), i) kierowca środka transportu musi posiadać minimum prawo jazdy kategorii B, j) środek(i) transportu powinien(y) spełniać niżej wymienione wymagania: - posiadać odpowiednie oznakowanie - posiadać ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. k) w pojeździe który będzie służył do dowozów należy zapewnić miejsce dla opiekuna dowozu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. -Licencja na nieregularny przewóz osób, dowód rejestracyjny pojazdu który będzie użyty do przewozu dzieci, certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym osób, prawo jazdy osoby która będzie sprawowała funkcję kierowcy - załącznik nr 6 Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia - nie spełnia w oparciu złożone dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia - nie spełnia w oparciu złożone dokumenty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia - nie spełnia w oparciu złożone dokumenty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia - nie spełnia w oparciu złożone dokumenty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. -Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych i w Urzędzie Skarbowym - załącznik nr 3. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia - nie spełnia w oparciu złożone dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach - załącznik nr 4 . Oświadczenie, że oferent pozostaje związany ze złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - załącznik nr 5 .Podpisany i zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w następujących przypadkach: a) uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, b) zwiększenia lub zmniejszenia liczby kilometrów w ciągu roku szkolnego spowodowanej rezygnacją opiekuna/ rodzica z dowozu dziecka, lub koniecznością dowozu dziecka które nie zostało zgłoszone do dowozu do momentu wszczęcia postępowania. c) siły wyższej, d) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy; e) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym; f) ustawowej zmiany stawki vat 2. Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujsoly.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ujsoły, ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły, pok. nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ujsoły, ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.