eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa reklamowa polegająca na ekspozycji, druku oraz ekspozycji emisji materiałów reklamowych dotyczących promocji XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina na nośnikach typu CityLight, Warsaw Premium CityLight, CityLight Pillar, CityINFO TV oraz Busback



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Warszawa: Usługa reklamowa polegająca na ekspozycji, druku oraz ekspozycji emisji materiałów reklamowych dotyczących promocji XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina na nośnikach typu CityLight, Warsaw Premium CityLight, CityLight Pillar, CityINFO TV oraz Busback
Numer ogłoszenia: 254242 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państowowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa reklamowa polegająca na ekspozycji, druku oraz ekspozycji emisji materiałów reklamowych dotyczących promocji XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina na nośnikach typu CityLight, Warsaw Premium CityLight, CityLight Pillar, CityINFO TV oraz Busback.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa reklamowa polegająca na ekspozycji, druku oraz ekspozycji emisji materiałów reklamowych dotyczących promocji XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina na nośnikach typu CityLight, Warsaw Premium CityLight, CityLight Pillar, CityINFO TV oraz Busback w okresie wrzesień-październik 2015 r. na terenie Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Wrocław).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167427,60

  • Oferta z najniższą ceną: 167427,60 / Oferta z najwyższą ceną: 167427,60

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W związku z organizacją XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina została zaplanowana kampania promocyjna/outdoorowa, która będzie informować mieszkańców miast takich jak: Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Wrocław, o wspomnianym wydarzeniu, a także zachęci ich do śledzenia Konkursu w TV, radiu oraz za pośrednictwem aplikacji w urządzeniach mobilnych, a także na kanale YouTube. Ponadto kampania ma na celu budowanie marki Konkursu. W związku z powyższym miesiącach wrzesień-październik 2015 r. zostanie przeprowadzona kampania Konkursu polegająca na ekspozycji i emisji materiałów promocyjnych na terenie Polskie (w ww. miastach). Firma AMS jest jedynym dysponentem nośników w lokalizacjach, które umożliwiają dotarcie do dużej liczby mieszkańców.Rynek Wykonawców realizujących usługi reklamowe jest bardzo szeroki, jednak powierzchnie reklamowe w konkretnych lokalizacjach oraz określone nośniki wymagane przez zamawiającego, umożliwiające właściwą i niezbędną ekspozycję informacyjno - promocyjną wydarzeń pozostają w dyspozycji tylko jednego Wykonawcy. Zamówienie w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 66 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.