Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-17
Lubartów: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego i niemieckiego w ramach projektu Wyspy Szans nr umowy 285-POKL.09.01.02-06-280-09-00 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2-Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w okresie od X.2010 do I.2012
Numer ogłoszenia: 254202 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 3 , ul. 1-go Maja 66/74, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 855 30 55, faks 081 855 62 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. sp3.lubartow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego i niemieckiego w ramach projektu Wyspy Szans nr umowy 285-POKL.09.01.02-06-280-09-00 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2-Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w okresie od X.2010 do I.2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w Lubartowie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego i niemieckiego oraz egzaminu cer-tyfikatowego z języka obcego TELC. Zajęcia będą odbywać się w okresie od października 2010 do stycznia 2012 z przerwą wakacyjną w okresie lipiec - sierpień 2011, w 11 (jede-nastu) dziesięcioosobowych grupach, w wymiarze po 120 godzin szkoleniowych na każdą grupę, w łącznej liczbie 1320 godzin. Zajęcia będą prowadzone metodą eklektyczną z wykorzystaniem tablic multimedialnych z oprogramowaniem ICT. Egzamin certyfikatowy TELC z języka angielskiego lub niemieckiego zostanie przeprowadzony dla wszystkich uczestników szkolenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium, w wysokości 5000 zł.(słownie: słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - należy załączyć odpowiednie zaświadczenie (wg pkt. 11.1.2)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
10..2 posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: przeprowadzenia przez wykonawcę w okresie ostat-nich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zajęć z języka angielskiego i nie-mieckiego, w ilości minimum 10 grup 6 - 12 osobowych, odpowiadających pod wzglę-dem wieku (uczniowie szkoły podstawowej), poziomu i liczebności grupom określonym w zamówieniu. Należy dołączyć zestawienie ww. grup, podając wiek grupy, imię, nazwi-sko i wykształcenie lektora prowadzącego zajęcia oraz język i poziom zaawansowania grupy - należy dołączyć oświadczenie (wg pkt. 11.3.1)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
10..3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. dysponowania odpowiednią liczbą nauczycieli do realizacji przedmiotu zamówienia: w skład kadry przewidzianej powinno wchodzić minimum: 8 anglistów i 2 germanistów. Nauczyciele muszą posiadać wykształcenie wyższe minimum 1-szego stopnia (licencjackie) odpowiedniej filologii lub lingwistyki ze specjalizacją pedagogiczną. Ww. nauczyciele muszą posiadać umiejętność nauczania języka obcego przy wykorzysta-niu tablicy multimedialnej z oprogramowaniem oraz umiejętność obsługiwania elektro-nicznej wersji podręczników kursowych, o ile są dla danego języka i danego poziomu do-stępne.- należy załączyć odpowiednie dokumenty. (wg pkt. 11.6)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
10..6 posiadania doświadczenia w realizacji minimum 3 szkoleń językowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS o łącznej wartości nie mniejszej niż 450.000 (czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), charakteryzujących się przeprowadzeniem szko-leń językowych minimum 120-godzinnych dla każdej grupy, przygotowaniem programów nauczania, zakupem podręczników dla uczestników szkolenia, wydaniem zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. (wg pkt. 11.3.2)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
10..4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca musi wykazać łączny przychód za ostatni zamknięty rok obrotowy nie mniejszy niż 600000 PLN (sześćset tysięcy zł). Należy załą-czyć odpowiednie dokumenty określające obroty za ostatni zamknięty rok obrotowy. (wg pkt. 11.8) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: ocena spełniania powyższych wa-runków dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia i na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 - wg załącznika nr 2a do SIWZ Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis KRS lub inne wykazujące posiadanie uprawnień do nauczania języków obcych. Doświadczenie Wykonawcy Oświadczenie o przeprowadzeniu przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zajęć z języka angielskiego i niemieckiego, w ilości mini-mum 10 grup 6 - 12osobowych, odpowiadających pod względem wieku (uczniowie szkoły podstawowej), poziomu i liczebności grupom określonym w zamówieniu. Należy dołą-czyć wykaz-zestawienie ww. grup, podając wiek grupy, imię, nazwisko i wykształcenie lektora prowadzącego zajęcia oraz język i poziom zaawansowania grupy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.lubartow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Piotra Firleja w Lubartowie 21-100 Lubartów ul.1-go Maja 66/74 Telefon: 81-8553055.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria Szkoły Podstawowej nr 3 im. Piotra Firleja w Lubartowie 21-100 Lubartów ul.1-go Maja 66/74 Telefon: 81-8553055.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 100% UE.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Modernizacja systemu ppoż na hali sortowni ZZO w Wólce Rokickiej
- Zaprojektowanie i budowa skateparku przy ul. Mucharskiego w Lubartowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1432 L w miejscowości Walentynów na długości ok. 1200 m - etap I.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Przebudowa mostu na rzece Wieprz w ciągu drogi powiatowej nr 1538 L w miejscowości Luszawa.
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku kwatery myśliwskiej "Stary Tartak"
więcej: przetargi w Lubartowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.