eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU OSP MŁOCHÓW O DWA GARAŻE I CZĘŚĆ SOCJALNO - SANITARNĄ PRZY OSP W MŁOCHOWIE PRZY UL. MAZOWIECKIEJ 3 NA DZIAŁCE NR EW. 210 (OBRĘB 6) GMINA NADARZYN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Nadarzyn: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU OSP MŁOCHÓW O DWA GARAŻE I CZĘŚĆ SOCJALNO - SANITARNĄ PRZY OSP W MŁOCHOWIE PRZY UL. MAZOWIECKIEJ 3 NA DZIAŁCE NR EW. 210 (OBRĘB 6) GMINA NADARZYN
Numer ogłoszenia: 254158 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204370 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU OSP MŁOCHÓW O DWA GARAŻE I CZĘŚĆ SOCJALNO - SANITARNĄ PRZY OSP W MŁOCHOWIE PRZY UL. MAZOWIECKIEJ 3 NA DZIAŁCE NR EW. 210 (OBRĘB 6) GMINA NADARZYN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dobudowa dwu stanowisk garażowych oraz zaplecza socjalno - sanitarnego do istniejącego budynku OSP w Młochowie przy ul. Mazowieckiej 3, na działce o nr ew. 210, zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w zał. nr 9 do SIWZ, polegającą m in. na: 1) w zakresie zagospodarowania terenu - przebudowie istniejącego placu manewrowego w obrębie nowoprojektowanych bram garażowych, - wykonanie przykanalika instalacji sanitarnej z włączeniem studzienki rewizyjnej, odprowadzającego ścieki bytowe z nowoprojektowanej części socjano- sanitarnej, - wykonanie opaski szer. 40 cm wokół budynku, - odtworzenie i urządzenie zieleni w obrębie projektowanego budynku polegające na odtworzeniu uszkodzonych trawników i uzupełnieniu nasadzeń zielenią parkową, - przebudowę sieci telekomunikacyjnej w obszarze kolizji, polegająca na przełożeniu kabla pomiędzy dwiema studzienkami rewizyjnymi zgodnie z trasa przedstawioną na planie zagospodarowania. 2) w zakresie robót budowlanych - zgodnie z dokumentacja projektową, o której mowa w zał. nr 9 do SIWZ, 3) w zakresie instalacji sanitarnych - zgodnie z dokumentacja projektową, o której mowa w zał. nr 9 do SIWZ, 4) w zakresie instalacji elektrycznych - zgodnie z dokumentacja projektową, o której mowa w zał. nr 9 do SIWZ, 5) prace powinny być prowadzone w miarę możliwości bez uciążliwości dla osób korzystających z ww. obiektów (obiekty czynne). 6) Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania na bieżąco z Zamawiającym propozycji materiałów do wbudowania. 7) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz. 8) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 9) zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy we własnym zakresie Wykonawcy. 10) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej, przedmiarach, normach branżowych, 11) przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej wraz z certyfikatami energetycznymi oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, w imieniu Zamawiającego, 12) ubezpieczenie terenu budowy. 13) Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży kompletny wniosek o pozwolenie na użytkowanie obiektu do właściwego organu zgodnie z Prawem Budowlanym wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami. 2. Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady. 3. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 9 : 1) projekt budowlany - zagospodarowanie terenu, 2) projekt budowlany - architektura i konstrukcja 3) projekt budowlany - instalacji sanitarnych 4) projekt budowlany - instalacji elektrycznych 5) inwentaryzacja i opinia techniczna 6) dokumentacja geotechniczna 7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 8) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych, 9) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych, 10) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, 11) dokumenty pomocnicze - przedmiary robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Ogólnobudowlana MISECO Mieczysław Łaga, ul. Szkolna 9a, 05-532 Baniocha, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 475228,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 355025,43

  • Oferta z najniższą ceną: 355025,43 / Oferta z najwyższą ceną: 518000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.