Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-11-30
Kalisz: ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w 2013 roku
Numer og³oszenia: 254157 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OG£OSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Us³ugi
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalisz, G³ówny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +4862 7654300, faks , strona internetowa www.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w 2013 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - telefoniczn± pomoc i doradztwo w sprawie u¿ywania Zintegrowanego Systemu Informatycznego - OTAGO, - usuwanie b³êdów zg³oszonych przez Zamawiaj±cego, - aktualizacjê oprogramowania wynikaj±c± ze zmiany przepisów prawnych w ustalonym umow± zakresie funkcjonalnym, - udzielenie Zamawiaj±cemu prawa do otrzymywania kolejnych wydañ Zintegrowanego Systemu Informatycznego - OTAGO i zwi±zanych z nimi zmian w dokumentacji u¿ytkowej i administratora, - serwis struktur bazy Zintegrowanego Systemu Informatycznego - OTAGO..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.26.70.00 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.25.32.00 - Us³ugi w zakresie wsparcia systemu .
II.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej rêki
1. Podstawa prawna
Postêpowanie wszczête zosta³o na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zintegrowany System Informatyczny - OTAGO (system OTAGO) zosta³ zakupiony w 2005 roku w wyniku postêpowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zak³ad Us³ug Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. jest autorem oprogramowania (Zintegrowanego System Informatyczny - OTAGO) i posiadaczem praw autorskich, w tym maj±tkowych. Jako jedyny ma te¿ dostêp do ¼róde³ oprogramowania (kodów ¼ród³owych), a co za tym idzie jest jedynym podmiotem, który mo¿e wykonaæ przedmiot zamówienia, a w szczególno¶ci dokonywaæ zmian w oprogramowaniu. System OTAGO jest systemem zintegrowanym obejmuj±cym obecnie 22 modu³ów wdro¿onym w Urzêdzie Miejskim w Kaliszu (Zamawiaj±cego). Jednocze¶nie OTAGO Sp. z o.o. nie wyra¿a zgody na powierzeniu innemu podmiotowi modyfikacji systemu OTAGO. Tym samym zosta³y spe³nione przes³anki zastosowania trybu zamówienia z wolnej rêki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJ¡CY ZAMIERZA UDZIELIÆ ZAMÓWIENIA
Zak³ad Us³ug Informatycznych OTAGO Sp. z o.o., ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdañsk, kraj/woj. pomorskie.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- ¦wiadczenie us³ug kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego w obiekcie Krytej P³ywalni przy ul. Prym. St. Wyszyñskiego 20a w Kaliszu, bêd±cej w³asno¶ci± "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. w Kaliszu
- Dostawa: notes spiralny, drewniany d³ugopis, bluza mêska, kubek izotermiczny
- Dostawa i instalacja dwunastu sztuk wagomieszarek do pobierania krwi pe³nej na potrzeby RCKiK w Kaliszu
- Remont odcinka chodnika w ci±gu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji z podzia³em na 6 zadañ
- Noce i Dnie - II etap rewaloryzacji zabytkowego Parku Miejskiego w Kaliszu w zakresie przebudowy i rozbudowy placu zabaw
wiêcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie oraz modyfikacja systemu ROBUS
- Serwis i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych u¿ywanych w Szpitalu Specjalistycznym w Ja¶le.
- KR-01/14/24, Zakup wsparcia producenta dla posiadanych przez Instytut Zootechniki - Pañstwowy Instytut Badawczy serwerów Dell
- Zakup us³ugi wsparcia, utrzymania i rozwoju systemu Enova 365 oraz dostawa licencji i prawa do aktualizacji u¿ytkowanych licencji systemu Enova 365
- Wsparcie techniczne urz±dzeñ SBC i OVOC
- U/14/2024 - Zakup wsparcia technicznego do oprogramowania IT Manager dla Centrum Nowoczesnych Technologii Uniwersytetu Opolskiego.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.