eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Utrzymanie w sprawności technicznej elektronicznych systemów sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji alarmu pożarowego, telewizji przemysłowej oraz klap dymnych w obiektach należących do Oddziału ZUS w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Wałbrzych: Utrzymanie w sprawności technicznej elektronicznych systemów sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji alarmu pożarowego, telewizji przemysłowej oraz klap dymnych w obiektach należących do Oddziału ZUS w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 254112 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu , pl. Grunwaldzki 1, 58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8437175, faks 074 8425495.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w sprawności technicznej elektronicznych systemów sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji alarmu pożarowego, telewizji przemysłowej oraz klap dymnych w obiektach należących do Oddziału ZUS w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja , serwisowanie, naprawy, usuwanie awarii oraz wykonywanie wszystkich innych czynności mające na celu utrzymanie w sprawności technicznej elektronicznych systemów sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji alarmu pożarowego, telewizji przemysłowej oraz klap dymnych w obiektach należących do Oddziału ZUS w Wałbrzychu. Szczegółowy zakres prac oraz wykaz obiektów objętych zamówieniem zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 600 zł, słownie: jeden tysiąc sześćset złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24; 3. Posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz ich eksploatacji, konserwacji i napraw; 4. Posiadają aktualne zezwolenie Prezesa Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej na transporcie oraz obsłudze w zakresie instalowania, konserwacji, kontroli szczelności izotopowych czujek dymu zgodnie z art. 4 ustawy Prawo atomowe (tekst jednolity Dz. U. Nr 42 Poz. 276 z 2007r.); 5. Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na konserwacji i serwisowaniu systemów sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji alarmów pożarowych, telewizji przemysłowej (muszą wystąpić wszystkie systemy, w ramach jednego bądź wielu kontraktów), trwającą przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł. 6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 tys. zł. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, iż po upływie ważności ubezpieczenia, odnowi go na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawionych w Rozdziale II SIWZ, Wykonawca winien dostarczyć: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie w odniesieniu do punktów 1 i 4 musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie , natomiast w odniesieniu do punktów 2 i 3, oświadczenie mogą złożyć wykonawcy łącznie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odpis lub zaświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz ich eksploatacji, konserwacji i napraw; Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczające jest , jeżeli warunek o którym mowa zostanie spełniony przez wszystkich wykonawców łącznie a nie przez każdego z nich z osobna. 4. Aktualne zezwolenie Prezesa Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej na transporcie oraz obsłudze w zakresie instalowania, konserwacji, kontroli szczelności izotopowych czujek dymu zgodnie z art. 4 ustawy Prawo atomowe (tekst jednolity Dz. U. Nr 42 Poz. 276 z 2007r.), Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczające jest , jeżeli warunek o którym mowa zostanie spełniony przez wszystkich wykonawców łącznie a nie przez każdego z nich z osobna. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług polegających na konserwacji i serwisowaniu systemów sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji alarmów pożarowych, telewizji przemysłowej (muszą wystąpić wszystkie systemy w ramach jednego bądź wielu kontraktów), trwających przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami wystawionymi przez odbiorców usług, potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie, Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczające jest, jeżeli warunek o którym mowa zostanie spełniony przez wszystkich wykonawców łącznie, a nie przez każdego z nich z osobna. 6.Polisę lub inny dokument poświadczający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 50 tys. zł. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu, Pl. Grunwaldzki 1, 58-390 Wałbrzych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Wałbrzychu, Pl. Grunwaldzki 1, p.326 lub 327..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Pan Krzysztof Marciniak stanowisko służbowe: Kierownik Samodzielnego Referatu Zamówień Publicznych, tel.(0 prefix 74) 64-97-175, w dni robocze, w godzinach: 8:00 - 15:00..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.