eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Świadczenie usług komunalnych w zakresie zbiórki i wywozu odpadów stałych z terenu Gminy Komorniki w 2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Komorniki: Świadczenie usług komunalnych w zakresie zbiórki i wywozu odpadów stałych z terenu Gminy Komorniki w 2009r.
Numer ogłoszenia: 254095 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Komorniki , ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8107751, fax. 061 8107985.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komorniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług komunalnych w zakresie zbiórki i wywozu odpadów stałych z terenu Gminy Komorniki w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na zbiórce odpadów stałych komunalnych od mieszkańców i podmiotów gospodarczych z terenu Gminy Komorniki oraz transporcie i składowaniu ich na międzygminnym wysypisku w Dopiewie, odbiór surowców wtórnych z zestawów do segregacji, odbiór dwa razy do roku zużytych baterii, oraz odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Charakterystyka Gminy Ogólna powierzchnia terenu Gminy wynosi 6 655 ha Gminę tworzy 10 wsi plus jedna osada - Chomęcice - 325 gospodarstw domowych - Głuchowo - 172 gospodarstw domowych - Komorniki - 1500 gospodarstw domowych - Łęczyca+ osada Kątnik - 350 gospodarstw domowych - Plewiska - 1500 gospodarstw domowych - Rosnówko - 290 gospodarstw domowych - Rosnowo - 50 gospodarstw domowych - Szreniawa - 230 gospodarstw domowych - Walerianowo - 100 gospodarstw domowych - Wiry - 860 gospodarstw domowych ____________ - Łącznie 5377 gospodarstw domowych Ilość posesji może ulec zwiększeniu Obsługą wywozu odpadów objętych będzie około 15 750 osób (w miejscowości Plewiska część osiedla obsługują inne firmy) Każda posesja która ma podpisaną umowę z Urzędem Gminy na terenie Gminy zaopatrzona jest w pojemniki na odpady. Międzygminne wysypisko odpadów usytuowane jest na terenie gminy Dopiewo w odległości od poszczególnych miejscowości średnio około 14 km Oferent zobowiązuje się zebrać wszystkie odpady z terenu Gminy i składować bezpośrednio na międzygminne wysypisko odpadów w Dopiewie. Przewidujemy że z terenu Gminy Komorniki na międzygminne wysypisko w 2009 roku zostanie wywiezione około 5600 ton odpadów komunalnych Nie przewiduje się znacznego wzrostu ilości śmieci przywiezionych na wysypisko. Gmina Komorniki w 1995 r w drodze referendum wprowadziła opłatę za wywóz nieczystości stałych . Odbiór surowców wtórnych z 16 zestawów do segregacji surowców wtórnych rozstawionych na terenie Gminy (szczegółowy wykaz punktów w załączeniu)+ 4 kosze metalowe do plastiku Zestaw składa się z 4 pojemników 1,5 m 3 niebieski pojemnik do makulatury zielony pojemnik do szkła kolorowego biały pojemnik do szkła białego żółty pojemnik do plastiku kosz metalowe do plastiku Cztery razy do roku odbiór z punktów wyznaczonych na terenie gminy zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (zgodnie z harmonogramem). Odbiór zużytych baterii 2 razy do roku z Zakładu Usług Komunalnych w Komornikach ul. Stawna 1( zgodnie z harmonogramem) Baterie składowane będą w pojemniku Świadczeniem usług objęte są: Osoby fizyczne Wykonawca ma obowiązek opróżnić wszystkie pojemniki z danej posesji w pojemnikach 110 l lub 240 l ( liczony za 2 pojemniki 110 l) zabrać worki z napisem UG KOMORNIKI rozprowadzane przez Urząd Gminy oraz worki wystawione przed posesje informując o tym Urząd Gminy. - Zbiórka odpadów stałych z posesji (jeden cykl wywozu raz na 2 tygodnie ) zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem.( harmonogram zostanie ustalony na rok kalendarzowy po uzgodnieniu z wykonawcą) W dniu wywozu należy zabrać pojemniki wystawione przed posesje i usytuowane w odległości do 5 m od wejścia na posesje, pojemniki należy odstawić w miejsce nie powodujące utrudnienia w przejściu Na posesjach gdzie znajduje się miejsce wydzielone do ustawienia pojemnika (boks) należy pojemnik zabrać z tego miejsca i odstawić pojemnik do boksu W wyjątkowych uzasadnionych przypadkach ( wskazanych przez Urząd Gminy ) pojemnik należy zabrać z miejsca wskazanego przez mieszkańca. Odbiór surowców wtórnych z zestawów do segregacji - 1 raz w tygodniu z miejscowości Plewiska - 2 zestawy , Komorniki - 1 , Wiry- 3 zestawy - 1 raz na 2 tygodnie z miejscowości Chomęcice - 1 zestaw, Szreniawa - 2 zestaw + kosz , Głuchowo - 1 zestaw , Rosnówko- 2 zestawy , Łęczyca,- 1 zestaw Rosnowo- 1 zestaw + kosz, Walerianowo -1 zestaw ( harmonogram zostanie ustalony na rok kalendarzowy po uzgodnieniu z wykonawcą) Odbiór zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego z punktów wyznaczonych na terenie gminy Plewiska - 5 punktów odbioru Komorniki - 4 punkty odbioru Wiry - 3 punkty odbioru Chomęcice - 2 punkt odbioru Szreniawa - 2 punkty odbiory Głuchowo - 1 punkt odbioru Rosnówko - 2 punkty odbioru Łęczyca, - 2 punkty odbioru Rosnowo - 1 punkt odbioru Walerianowo - 1 punkt odbioru ( harmonogram i miejsce ustawienia kontenera lub samochodu zostanie ustalony na rok kalendarzowy po uzgodnieniu z wykonawcą) Jednostki Urzędu Gminy W ramach opłaty ryczałtowej należy również zabrać odpady z jednostek Gminy Komorniki ( szkoły, przedszkola, ośrodki kultury, ośrodki sportowe itp. ) oraz jednorazowo po organizacji imprez kulturalnych i sportowych akcji Sprzątania Świata , sprzątania gminy - informacja pisemna lub telefoniczna zamawiającego. - z koszy ulicznych na terenie Gminy. - Ilość pojemników w podległych jednostkach Urzędu Gminy 31 pojemniki 1100 l i 7 poj. 110 l 3 poj. 240 l ( ilość pojemników może ulec zmianie). Podmioty gospodarcze - Zbiórka odpadów stałych od podmiotów gospodarczych zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem oraz na indywidualne telefoniczne lub pisemne zamówienie przez zakład - Ilość umów z podmiotami gospodarczymi podpisanych z Urzędem Gminy wynosi -280 (umów może ulec zmianie) - Podstawą naliczenia opłaty za wywóz odpadów z zakładu będzie rejestr w którym Wykonawca uzyska potwierdzenie wykonania usługi - podpisem usługobiorcy. - Wykonawca ma obowiązek odebrać odpady od podmiotów gospodarczych w pojemnikach 110 l , 240 l, 360 l , 1100 l oraz w kontenerach i workach bez napisu . (1 worek - to 55 l odpadów ? pojemnika) - Podmioty gospodarcze zobowiązane są do utwardzenia drogi dojazdowej oraz zapewnienie bezkolizyjnego dojazdu do miejsca w którym usytuowany jest pojemnik.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 Ustawy tj. w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz.1824). ( wpłaty w pieniądzu - na konto zamawiającego bank PEKAO S.A. O/Poznań nr 56124017471111000018489057 ) . Termin przekazania wadium : przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego tj. godz. 10.00 w dniu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 A.2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. A.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.8) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Zał. nr 2 A.9) Kosztorys wartościowy realizacji usługi. A 10) Podpisany projekt umowy zał nr 4 B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1 ) Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. zał. nr 3 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. C.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty . C.3) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.3), A.5), A.7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D E . Dokumenty wymagana w przypadku składania ofert wspólnych - Oferta winna zawierać Oświadczenia i dokumenty opisane w pkt A2-A7 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komorniki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Komorniki ul. Stawna 1 62-052 Komorniki pok.5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Komorniki ul. Stawna 1 62-052 Komorniki pok.1 - Biuro Podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.11.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.