eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Świadczenie usług przewozu osób niepełnosprawnych i wychowanków rodzin zastępczych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie realizowanych w ramach projektu systemowego pn. W aktywności siła współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Wyszków: Świadczenie usług przewozu osób niepełnosprawnych i wychowanków rodzin zastępczych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie realizowanych w ramach projektu systemowego pn. W aktywności siła współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 254086 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. I Armii Wojska Polskiego 82A, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7428522, faks 0-29 7428523.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozu osób niepełnosprawnych i wychowanków rodzin zastępczych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie realizowanych w ramach projektu systemowego pn. W aktywności siła współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) transport osób niepełnosprawnych i wychowanków rodzin zastępczych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie realizowanych w ramach projektu systemowego pt. W aktywności siła współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. b) przywiezienie i odwiezienie osób, o których mowa powyżej, w ramach prowadzonych treningów wyjazdowych dla uczestników Projektu na trasie: z siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie ul. I Armii Wojska polskiego 82A do PHU PETRO- MŁYN Sp. z o.o. Hotel Miłomłyn Zdrój Medical Spa & Vitality 14-140 Miłomłyn ul. Ostródzka 2b z PHU PETRO-MŁYN Sp. z o.o. Hotel Miłomłyn Zdrój Medical Spa & Vitality 14-140 Miłomłyn ul. Ostródzka 2b do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie ul. I Armii Wojska polskiego 82A. c) przywiezienie i odwiezienie osób, o których mowa powyżej, w ramach prowadzonych treningów wyjazdowych dla uczestników Projektu odbywać się będzie w miesiącach lipiec- sierpień. d) Wykonawca zapewni uczestnikom ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w drodze do/ z miejsca, o którym mowa w podpunkcie b. 2. Zamawiający szacuje, iż realizacja przedmiotu zamówienia na powyżej wskazanej trasie w okresie trwania umowy obejmie maksymalnie 18 kursów, w tym 6 kursów przypadających na dany rok. 3. Według szacunku Zamawiającego jednorazowy przewóz osób na powyżej wskazanej trasie w ramach prowadzonych treningów wyjazdowych obejmować będzie w latach 2012-2014 3 grupy: 3.1 GRUPA A - osoby niepełnosprawne, w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich w wieku 15-20 lat: a) 2012 rok - grupa maksymalnie 8 osobowa z 3 opiekunami (w tym: 3 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich); b) 2013 rok - grupa maksymalnie 7 osobowa z 3 opiekunami; c) 2014 rok - grupa maksymalnie 7 osobowa z 3 opiekunami; 3.2 GRUPA B - osoby niepełnosprawne, w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich w przedziale wiekowym 18-61 lat. a) 2012 rok - grupa maksymalnie 9 osobowa z 1 opiekunem (brak osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). b) 2013 rok - grupa maksymalnie 10 osobowa z 2 opiekunami. c) 2014 rok - grupa maksymalnie 10 osobowa z 2 opiekunami. 3.3 GRUPA C - wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych w przedziale wiekowym 18-24 lat: a) 2012 rok - grupa maksymalnie 7 osobowa. b) 2013 rok - grupa maksymalnie 12 osobowa. c) 2014 rok - grupa maksymalnie 12 osobowa. 4. Jednakże Zamawiający dokładną liczbę osób, w tym liczbę osób niepełnosprawnych, w ramach jednego kursu oraz dokładną datę z godziną wskaże nie później niż 5 dni przed terminem świadczenia usługi transportu. 5. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że niemożliwym stanie się zrekrutowanie grupy na trening umiejętności i kompetencji społecznych, dla którego świadczone są usługi przewozowe, Zamawiający zastrzega rezygnację z transportu bez konsekwencji wypłaty wynagrodzenia. 6. Zamawiający wymaga aby oferowana przez Wykonawcę usługa w ramach niniejszego zamówienia odpowiadała - spełniała następujące wymagania ogólne: transport osób odbywać się będzie zgodnie z terminami wskazanymi przez Zamawiającego. warunki przewozu będą zgodne z przepisami bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązany jest wybrać najkorzystniejszą trasę przejazdu, uwzględniając długość drogi, prognozowany czas przejazdu, oraz warunki jazdy. Wykonawca jest zobowiązany do przerw w podróży według indywidualnych potrzeb pasażerów. Wykonawca zapewni przewóz samochodem sprawnym technicznie, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych tj. wyposażonym w windę z napędem elektronicznym lub teleskopowy najazd lub też rozkładaną platformę. Wózek inwalidzki powinien być przymocowany pasami, a osoba na nim przewożona biodrowym pasem bezpieczeństwa. Wykonawca zapewni, wykwalifikowanego kierowcę wskazanego w ofercie. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty wykonania zadania, rachunku/faktury VAT wystawionej na Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie ul. I Armii Wojska Polskiego 82A 07-200 Wyszków NIP 762-17-74-575, z terminem płatności nie krótszym niż 14 dni.Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu w przypadku awarii samochodu, którym podróżują uczestnicy Projektu. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kart drogowych, wymieniona w Załączniku nr 4 do oferty kadra nie może bez zgody Zamawiającego być zmieniona przed i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, 6. Zamawiający wymaga osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, bez dalszego zlecania podwykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, posiadać w dokumencie rejestracyjnym zakres działania w przedmiocie transportu osób, Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają pojazdy dostosowane do przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych, dysponują dokumentami potwierdzającymi posiadanie ważnych ubezpieczeń oraz aktualnych badań okresowych pojazdów, za pomocą których Wykonawca będzie wykonywał zamówienie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponować osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat posiadanego prawa jazdy odpowiedniej kategorii, aktualnymi badaniami psycho-technicznymi potwierdzającymi właściwy stan zdrowia oraz doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 3. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 4. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym podatku VAT. 5. Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. 6. Terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy. 7. W przypadkach niemożności zorganizowania grupy w uzgodnionym terminie ze względu na sytuacje losowe, których z góry nie można przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-wyszkowski.ehost.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie ul. I AWP 82A 07-200 Wyszków pomocwyszkow@wp.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie ul. I AWP 82A 07-200 Wyszków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy pn. W aktywności siła współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.