eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacja zadania pn. ,,Dostosowanie obiektu Przedszkola Publicznego nr 3 w Górze w celu wyeliminowania warunków zagrożenia życia,,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Góra: Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacja zadania pn. ,,Dostosowanie obiektu Przedszkola Publicznego nr 3 w Górze w celu wyeliminowania warunków zagrożenia życia,,
Numer ogłoszenia: 254050 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138743 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacja zadania pn. ,,Dostosowanie obiektu Przedszkola Publicznego nr 3 w Górze w celu wyeliminowania warunków zagrożenia życia,,.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i elektrycznej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Dostosowanie obiektu Przedszkola Publicznego nr 3 w Górze w celu wyeliminowania warunków zagrożenia życia,, a) Zakres inwestycji: Charakterystyka obiektu: Lokalizacja: Przedszkole Publiczne nr 3 im. Jasia i Małgosi, 56-200 Góra, ul. Piastów 7, działka o nr ewidencyjnym 654/1. Budynek piętrowy, częściowo podpiwniczony, z dachem płaskim, krytym papą, aktualnie użytkowany jako przedszkole publiczne. Budynek został wykonany w technologii tradycyjnej z zastosowaniem elementów prefabrykowanych. Układ ścian nośnych podłużny, częściowo poprzeczny. Ławy fundamentowe betonowe, ściany kondygnacji nadziemnych - zewnętrzne z cegły kratówki, wewnętrzne z cegły pełnej. Klatki schodowe żelbetowe. Drzwi wewnętrzne drewniane, typowe, z przeszkleniami lub bez. Budynek wyposażony jest w instalacje wod.-kan., elektryczna, gazowa, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. Budynek posiada własna kotłownie. Stan techniczny budzi zastrzeżenia w zakresie bezpieczeństwa pożarowego. Uwagi w tym zakresie zostały wyrażone w decyzji, która wskazuje się w załączonej decyzji nr 131/09. Zadania obejmuje: wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, polegających na dostosowaniu obiektu Przedszkola Publicznego nr 3 w celu wyeliminowania warunków zagrożenia życia. Roboty budowlane obejmują tylko wnętrze budynku przedszkola. Planuje sie wydzielenie obu klatek schodowych w celu zabezpieczenia ich przed zadymieniem oraz montaż urządzeń służących do usuwania dymu (klap dymowych) na obu klatkach schodowych. b)Postępowanie podzielono na dwie części, oferty należy składać osobno dla poszczególnych branż. część 1: nadzór inwestorski w branży budowlanej: - inspektor wiodący zakres nadzoru: Roboty ogólnobudowlane: - Zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego, -Demontaż istniejących drzwi wraz z ościeżnicą, -Osadzenie drzwi EI30 kompletne z ościeżnicą i samozamykaczem, - Demontaż istniejącego wyłazu dachowego, -Dostawa i montaż klapy dymowej, -Dwukrotne malowanie zwykłą farbą olejną, -Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych. Klatka główna: W ramach obudowania klatki schodowej i zabezpieczenia jej przed zadymieniem zaplanowano następujące rozwiązania: - na parterze otwory prowadzące z holu do obu przylegających szatni należy zamurować na grubość taka sama jak istniejąca ściana oraz otynkować. W nowo wykonywanych ścianach należy pozostawić otwór pod osadzenie drzwi drewnianych pełnych, o odporności ogniowej EI30 i wyposażyć je w samozamykacz. - istniejące drzwi na parterze (prowadzące do pom. rozdzielni posiłków i zmywalni) należy wymienić na nowe, drewniane, pełne, o odporności ogniowej EI30 i wyposażyć je w samozamykacz - na piętrze dwie pary drzwi (prowadzące ze spocznika schodów do pom. zaplecza kuchni oraz sali dla dzieci) należy wymienić na nowe, drewniane, pełne, o odporności ogniowej EI30 i wyposażyć je w samozamykacz - na piętrze rozebrać fragment balustrady stalowej oraz opartej ponad nią pergoli drewnianej - na piętrze wykonać nową ścianę w technologii suchych tynków gipsowych o odporności ogniowej EI60. Ścianę wykonać należy na pełną wysokość kondygnacji. Ściana powinna być zbudowana na profilach 100mm, obudowana obustronnie płyta 1xGKF o gr.12,5mm i wypełniona wełną gr. min.50mm. W ścianie należy wykonać otwór drzwiowy i osadzić drzwi drewniane, pełne, o odporności ogniowej EI30 i wyposażyć je w samozamykacz. W ramach wyposażenia klatki schodowej w urządzenia służące do usuwania dymu projektuje sie następujące rozwiązania: - demontaż istniejącego naświetla dachowego zlokalizowanego na piętrze nad spocznikiem - montaż klapy dymowej (z funkcja wyłazu dachowego) w miejscu zdemontowanego naświetla dachowego. Klatka boczna: W ramach obudowania klatki schodowej i zabezpieczenia jej przed zadymieniem zaplanowano: następujące rozwiązania: - istniejące drzwi na parterze (prowadzące do piwnicy oraz do pom. konserwatora) należy wymienić na nowe, drewniane, pełne, o odporności ogniowej EI30 i wyposażyć je w samozamykacz - istniejące drzwi na piętrze (prowadzące do pom. wentylatorni oraz na korytarz) należy wymienić na nowe, drewniane, pełne, o odporności ogniowej EI30 i wyposażyć je w samozamykacz - na piętrze, pod stropem, wykonać zabudowę dwóch istniejących kanałów wentylacyjnych w technologii suchych tynków gipsowych o odporności ogniowej EI60. Zabudowę wykonać należy na profilach stalowych, obudowanych jednostronnie płyta 2xGKF o gr.12,5mm z wypełnieniem z wełny mineralnej gr. 50mm. W ramach wyposażenia klatki schodowej w urządzenia służące do usuwania dymu projektuje się następujące rozwiązania: - montaż klapy dymowej. część 2: nadzór inwestorski w branży elektrycznej: zakres nadzoru: Roboty elektryczne: -Zasilanie centrali oddymiania, -Montaż elementów systemu oddymiania Branża elektryczna: W obiekcie zainstalowane będą 2 osobne systemy oddymiania - dla klatki głównej i bocznej. Sygnałem otwarcia klap oddymiających będzie sygnał o zagrożeniu pożarowym z detektorów centrali sygnalizacji pożarowej zainstalowanych w strefie, na drodze ewakuacyjnej lub ręcznych przycisków wyzwalających system oddymiania. Klatka schodowa będzie oddymiana na piętrze poprzez klapę dymową, a napowietrzana poprzez ręczne otwarcie drzwi wejściowych do budynku. Otwieranie klap oddymiających, powinno umożliwić usunięcie dymu i ciepła z klatki schodowej i przeprowadzenie bezpiecznej ewakuacji ludzi. 1. Zasilanie centrali oddymiania. Instalacje oddymiania klatek schodowych będą zasilane ze wskazanych tablic rozdzielczych. W tym celu należy zabudować w istniejących tablicach zabezpieczenia nadmiarowo-prądowe o charakterystyce B16. Beda one zasilały centralki oddymiania, posiadające w swojej obudowie baterie akumulatorów dla podtrzymania systemu w przypadku zaniku napięcia. Zasilanie wykonać przewodem HDGs PH90 3x2,5 mm2. 2. Elementy systemu oddymiania 2.1. Klatka schodowa główna: - klapa dymowa wraz z siłownikiem (1 szt.), - centrala oddymiania (1 szt.), - czujnik dymu (2 szt.), - ręczny przycisk wyzwalania systemu oddymiania (2 szt.), - ręczny przycisk otwierania zamykania klapy dymowej (1 szt.). 2.2. Klatka schodowa boczna: - klapa dymowa wraz z siłownikiem (1 szt.), - centrala oddymiania (1 szt.), - czujnik dymu (2 szt.), - ręczny przycisk wyzwalania systemu oddymiania (2 szt.). UWAGA: Oferty składa się osobno dla każdej z części, na które podzielono postępowanie. Wykonawca może złożyć oferty na więcej niż 1 część postępowania, dla każdej części odrębnie. c) Dokładny opis przedmiotu zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa. Materiały udostępniono na stronie Zamawiającego: www.bip.gora.com.pl w zakładce zamówienia publiczne w ogłoszeniu na roboty budowlane: Góra: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Dostosowanie obiektu Przedszkola Publicznego nr 3 w Górze w celu wyeliminowania warunków zagrożenia życia,, Numer ogłoszenia: 122321 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane (pobierz SIWZ) Link do strony internetowej UMiG w Górze z zamieszczonym ogłoszeniem na roboty budowlane: http://www.bip.gora.com.pl/content.php?cms_id=1915 d) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektorzy Nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego: http://www.bip.gora.com.pl/site.php?pobierzSiwz2 Dokładny zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. e) Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Należy przyjąć minimum 2 pobyty tygodniowo na placu budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.: 3.1. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. 3.2. Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę. Zaznacza się, że Wykonawca i Inspektor Nadzoru nie wprowadzą względem dokumentacji oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych jakichkolwiek zmian dotyczących robót, bez względu na ich zakres i istotność bez pisemnego polecenia lub zgody Zamawiającego. Projekt umowy zawarto w ogłoszeniu o zamówieniu na roboty budowlane: www.bip.gora.com.pl. 3.3. Odpowiedzialność za koordynację realizacji zadania pn. ,,Dostosowanie obiektu Przedszkola Publicznego nr 3 w Górze w celu wyeliminowania warunków zagrożenia życia,,, i nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na roboty. 3.4. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 3.5. Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 3.6. Protokolarne przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych oraz pilotowanie spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; 3.7. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 3.8. Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 3.9. Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 3.10. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 3.11. Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 3.12. Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 3.13. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robot. 3.14. Sprawdzanie jakości i zatwierdzanie wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 3.15. Sprawdzenie posiadania odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. Inspektor nadzoru zweryfikuje parametry techniczne zastosowanych materiałów dla zamienników równoważnych wyznaczonych przez autora dokumentacji przed ich użyciem. Inspektor Nadzoru sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 3.16. Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 3.17. Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 3.18. Uczestniczenie w odbiorach inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 3.19. Zatwierdzanie obmiaru robót faktycznie wykonanych oraz dokumentacji powykonawczej stanowiących podstawę do sporządzenia protokołu odbioru końcowego lub robót częściowych, jeżeli taki sposób rozliczenia przyjęto. 3.20. Przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego - sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 3.21. Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 3.22. Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych. 3.23. Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu) zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu. 3.24. Organizowanie przez inspektora wiodącego spotkań koordynacyjnych (rady budowy) (minimum raz na dwa tygodnie) oraz na wniosek Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych z udziałem przedstawicieli Inwestora i Wykonawcy robót, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Inspektor wiodący w przeciągu 3 dni od daty spotkania sporządza i przekazuje Zamawiającemu protokół ustaleń ujmujący sprawy branży budowlanej i elektrycznej zgłoszone przez inspektora branży elektrycznej. 3.25. Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 3.26. Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 3.27. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 3.28.Dokładny zakres obowiązków opisano w ustawie Prawo budowlane i w aktach wykonawczych, projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.29. Rolę koordynatora pełni inspektor branży budowlanej. 3.30. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: część 2: nadzór inwestorski w branży elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa ,,ELEKTROINSTALATOR,, Krzysztof Jekel, ul. Rynek 24, 64-113 Osieczna, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.