eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Odwodnienie terenu położonego w rejonie ulicy 3 - ego Maja w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Sopot: Odwodnienie terenu położonego w rejonie ulicy 3 - ego Maja w Sopocie
Numer ogłoszenia: 254035 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni , al. Niepodległości 930/4, 81-861 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5502481, fax. 058 5515534.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odwodnienie terenu położonego w rejonie ulicy 3 - ego Maja w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie i ukończenie robót budowlanych oraz usunięcie w nich wszelkich wad w ramach realizacji inwestycji p.n. Odwodnienie terenu położonego w rejonie ulicy 3 - ego Maja. Realizacja inwestycji ma za zadanie a) przejęcie wód spływających jezdnią ulicy 3-ego Maja poprzez wykonanie 12 m wpustu liniowego. Na końcu wpustu zaprojektowano studzienkę O400 PE z osadnikiem wyposażonym w poduszkę sorbentową. Odprowadzanie wody ze studzienki nastąpi przewodem O300 mm do projektowanej studni żelbetowej na istniejącym rurociągu O800 mm. b) Odprowadzenie wód gromadzących się przed garażami za pomocą podziemnych komór drenażowych z tworzyw sztucznych umieszczonych w przestrzeniach wolnych od zabudowy i sieci uzbrojenia podziemnego o pojemności łącznej 174,2 m3 . c) Ujęcie i odprowadzenie wód opadowych ze skarpy nastąpi przez koryto ściekowe o długości 60m, ułożonego wzdłuż dolnej krawędzi skarpy. Woda z koryta będzie skierowana do baterii 18 komór drenażowych o pojemności łącznej 16,2 m3 poprzez studnię z osadnikiem O1400 i poduszką sorbentową, a następnie studnię połączeniową O1400..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 12.000 zł słownie: dwanaście tysięcy złotych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY w SOPOCIE ZARZĄD DRÓG I ZIELENI 16 1160 2202 0000 0001 0204 2576 Jako tytuł przelewu należy podać: Wadium - Odwodnienie terenu położonego w rejonie ulicy 3 - ego Maja w Sopocie. Do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia wykonania przelewu. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być załączone do oferty w formie oryginału.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy PZP; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 2.1. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie : -co najmniej 2 roboty budowlane na wykonanie sieci kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych, -co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące wykonanie sieci kanalizacyjnych i urządzeń wodnych w terenie silnie zurbanizowanym, o wartości robót co najmniej 300 000 zł PLN brutto; 2.2. wyznaczy do wykonania niniejszego zamówienia niżej wymienione osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: A.1 osobę pełniącą funkcję Kierownika Budowy, -posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, -posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, uczestniczącego w wykonaniu robót z zakresu sieci wod.-kan. odpowiadających swym zakresem przedmiotowi zamówienia, B.1 osobę pełniącą funkcję Kierownika Robót Drogowych, -posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, -posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu i/lub kierowaniu robotami drogowymi porównywalnymi z przedmiotem zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 3.1. posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 20% ceny Oferty brutto (z VAT) lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20% ceny Oferty brutto (z VAT); 3.2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.dowód wniesienia wadium; 2.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Art.22 Ustawy PZP; 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w tym wykazie zostały wykonane należycie; 9.dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego; 10.informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w których posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 11.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin Wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl , www.zdiz.sopot.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZK ZDiZ Dział Kanalizacji Deszczowej i Melioracji, Sopot ul. Polna 66-68, pokój 10 tel.058 345 60 75, fax 058 342 25 35.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Sopotu, ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, pokój nr 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.