eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Pełnienie roli Inżyniera dla projektu "Wodociągi i oczyszczalnia ścieków w Łodzi II Nr 2004/PL/16/C/PE/010"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-16

POZYCJA 25402

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: Pełnienie roli Inżyniera dla projektu "Wodociągi i oczyszczalnia ścieków w Łodzi II Nr 2004/PL/16/C/PE/010" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Łódź, do kontaktów: 1) Hieronim Salamon, 2) Marzena Świątek, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, tel. +48 042 638 49 38, +48 042 638 49 19, fax +48 042 638 49 09, e-mail: komunalny@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej, 1) Hieronim Salamon, 2) Marzena Świątek, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, tel. +48 042 638 49 38, +48 042 638 49 19, fax +48 042 638 49 09, e-mail: komunalny@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej, 1) Hieronim Salamon, 2) Marzena Świątek, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, tel. +48 042 638 49 38, +48 042 638 49 19, fax +48 042 638 49 09, e-mail: komunalny@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, tel. +48 042 638 49 12, fax +48 042 638 49 09, e-mail: komunalny@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie roli Inżyniera dla projektu "Wodociągi i oczyszczalnia ścieków w Łodzi II Nr 2004/PL/16/C/PE/010". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: 1. Pełnienie roli Inżyniera (w rozumieniu Warunków Kontraktowych FIDIC) dla następujących Zadań realizowanych ramach projektu Funduszu Spójności "Wodociągi i oczyszczalnia ścieków w Łodzi II Nr 2004/PL/16/C/PE/010: Zadanie / Warunki kontraktowe zadanie 2004/PL/16/C/PE/010-01 Modernizacja na GOŚ-ŁAM. / Warunki Kontraktowe FIDIC dla Robót projektowanych przez Wykonawcę zadanie 2004/PL/16/C/PE/010-02 Modernizacja systemu zasilania Łodzi w wodę. / Warunki Kontraktowe FIDIC dla Robót projektowanych przez Wykonawcę zadanie 2004/PL/16/C/PE/010-03 Modernizacja dystrybucyjnej sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Łodzi. / Warunki Kontraktowe FIDIC dla Robót projektowanych przez Wykonawcę zadanie 2004/PL/16/C/PE/010-04 Modernizacja kanalizacji deszczowej w Łodzi. / Warunki Kontraktowe FIDIC dla Robót projektowanych przez Wykonawcę zadanie 2004/PL/16/C/PE/010-05 Modernizacja kanalizacji ogólnospławnej i przelewów burzowych w Łodzi, Etap I. / Warunki Kontraktowe FIDIC dla Robót projektowanych przez Zamawiającego. zadanie 2004/PL/16/C/PE/010-06 Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w Al. Włókniarzy w Łodzi. / Warunki Kontraktowe FIDIC dla Robót projektowanych przez Zamawiającego. zadanie 2004/PL/16/C/PE/010-07 Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w strefie zurbanizowanej Łodzi dla dzielnic Bałuty i Widzew. / Warunki Kontraktowe FIDIC dla Robót projektowanych przez Wykonawcę zadanie 2004/PL/16/C/PE/010-08 Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w strefie zurbanizowanej Łodzi dla dzielnic Górna i Polesie. / Warunki Kontraktowe FIDIC dla Robót projektowanych przez Wykonawcę - Dla zadań o numerach: 2004/PL/16/C/PE/010-01, -02, -03, -04, -07 i -08 obowiązują Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy projektowanych przez Wykonawcę (2. wydanie angielsko-polskie wersja SIDIR z 2004 r. (tłumaczenie 1. wydania 1999); - Dla zadań o numerach: 2004/PL/16/C/PE/010-05 i -06 obowiązują Warunki Kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego - wydanie angielsko - polskie 2000 (tłumaczenie 1. wydania FIDIC 1999); 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru, zgodnie z polskim prawem budowlanym Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: PL - Łódź oraz teren województwa łódzkiego. Kod NUTS: PL113. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.21.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Oryginalny kod CPV: 74.26.30.00 - Doradcze usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia opisano w pkt. II.1.5) Jeżeli jest znana, szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe): Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego - 5.221.354 euro Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do wysokości 1.044.270 euro. Łączna szacunkowa wartość zamówienia - 6.265.624 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2010;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w kwocie 62.500 euro lub 250.000 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto podanej w Formularzu Oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie finansowe ze środków budżetowych Miasta Łódź oraz z Funduszu Spójności. Płatności będą dokonywane w okresach sześciomiesięcznych. Szczegółowe warunki płatnościopisane są we wzorze Umowy stanowiącej część II SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się utworzenie Konsorcjum na drodze umowy cywilnoprawnej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy załączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 ze zm.), zwanej dalej u.p.z.p., i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek musi być spełniony dla każdego z nich) Status prawny - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - dokument/dokumenty stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (Kierownik Zespołu Projektowego i Kierownik Budowy), posiadają wymagane uprawnienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dla ww. osób kopie uprawnień budowlanych, zaświadczenia przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, zaświadczeń opłacenia obowiązkowego ubezpieczenia o.c. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 1. Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych przychody ze sprzedaży netto (bez podatku VAT) w kwocie co najmniej 2.000.000 euro. 2. Posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 euro. 3. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są złożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Rachunki zysków i start stanowiących część sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto (bez podatku VAT) ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Informacja z banku, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 1. wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: a) Kierownika Zespołu (Ekspert 1), posiadającego wykształcenie wyższe techniczne, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu projektami infrastrukturalnymi w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Ekspert nr 1 winien wykazać, że zarządzał co najmniej dwoma inwestycjami zrealizowanymi według warunków kontraktowych FIDIC, o wartości co najmniej 10 mln euro (bez VAT) każda; b) Kosztorysanta (Ekspert 2), posiadającego wykształcenie wyższe techniczne, mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kosztorysant budowlany; c) Technologa uzdatniania wody (Ekspert 3) posiadającego wyższe wykształcenie techniczne, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, w tym w projektowaniu i rozruchu minimum trzech Stacji Uzdatniania Wody. Ekspert nr 3 winien posiadać uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; d) Technologa oczyszczania ścieków (Ekspert 4) posiadającego wyższe wykształcenie techniczne, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu oczyszczalni ścieków. Ekspert nr 4 winien posiadać uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; e) Inżynierów sanitarnych (Eksperci 5 i 6),- mających co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie projektowania sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, oraz każdy z nich wykonał co najmniej 5 dokumentacji projektowych sieci kanalizacji sanitarnej oraz co najmniej 5 dokumentacji projektowych sieci wodociągowej w warunkach miejskich. Eksperci 5 i 6 winni posiadać uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; f) Inżynierów sanitarnych (Eksperci 7,8,9,10,11),- mających co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w nadzorze wykonania robót w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, oraz każdy z nich nadzorował co najmniej jedną inwestycję w zakresie renowacji sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej. Eksperci 7,8,9,10 i 11 winni posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji sanitarnej w zakresie za który będą odpowiedzialni zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. g) Inżyniera elektryka (Ekspert 12) - mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie nadzoru wykonania sieci elektroenergetycznych oraz układów AKPiA. Ekspert nr 12 winien posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. h) Inżyniera budowlanego (Ekspert 13), mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie nadzoru wykonania obiektów kubaturowych. Ekspert nr 13 winien posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. i) Inżynierów drogowych (Eksperci 14 i 15), mających co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie nadzoru wykonania dróg i organizacji ruchu w warunkach miejskich. Eksperci nr 14 i 15 winni posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnej z polskim Prawem Budowlanym oraz posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. j) Eksperta Finansowego (Ekspert 16), mającego wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczania inwestycji. Ekspert ten winien wykazać się rozliczeniem co najmniej jednej inwestycji infrastrukturalnej o wartości robót netto (bez podatku VAT) co najmniej 5 mln euro. Wszystkie osoby zgłoszone jako personel do wykonania zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. Zamawiający, w stosunku do Kierownika Zespołu, dopuszcza możliwość zatrudnienia przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Kierownikiem Zespołu z Zamawiającym. 2. posiadać doświadczenie pełnienia roli Inżyniera dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej według warunków kontraktowych FIDIC - dla minimum jednej zakończonej inwestycji o wartości robót netto (bez podatku VAT) co najmniej 10 mln euro w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) Wykaz osób wskazanych do wykonania zamówienia. 2) Życiorysy wskazanych osób - rozumiany jako informacja o której mowa w par. 1 ust. 2 pkt 3) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 71, poz. 645) -zalecany wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW- wraz z kopiami uprawnień budowlanych (dla Ekspertów 3-15)oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz zaświadczeniami opłacenia obowiązkowego ubezpieczenia O.C.; 3. Wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt III.2., Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o przetargu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Osoby wskazane przez Wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia tj, Eksperci nr 3-15 winny posiadać uprawnienia w wymaganym zakresie i stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96, poz. 817) lub zgodne z wcześniej obowiązującymi przepisami. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 155 - 155002 z dnia 12.08.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GKom.X.3421-1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie. Cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na rachunek Zamawiającego 33-1520-0008-0000-2062-2000-0014 GETIN Bank S.A. w Katowicach II Oddział w Łodzi. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego. Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.07.2006, godzina 12:30, Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt "Wodociągi i oczyszczalnia ścieków w Łodzi II Nr 2004/PL/16/C/PE/010 współfinansowany z Funduszu Spójności. 4) Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do złożenia Zamawiającemu polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej i odpowiedzialności zawodowej, pokrywającej ryzyko zaniedbania zawodowego w realizacji przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną równą cenie (z podatkiem VAT) wymienionej w Formularzu Oferty, na okres realizacji zamówienia. 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.