eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Modernizacja części budynku administracyjnego przy ulicy Starowolskiej 11a w Radomiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Radom: Modernizacja części budynku administracyjnego przy ulicy Starowolskiej 11a w Radomiu
Numer ogłoszenia: 254017 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232101 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 16A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3846508, faks 048 3627302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja części budynku administracyjnego przy ulicy Starowolskiej 11a w Radomiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Starowolskiej 11a w Radomiu. 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Roboty budowlane: a) zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń budynku, b) wykonanie sufitu podwieszanego, c) wymiana stolarki okiennej, d) wymiana stolarki drzwiowej, e) remont posadzki, f) malowanie ścian. 2.2. Instalacje centralnego ogrzewania: a) demontaż istniejących grzejników i fragmentów rur, b) montaż rurociągów, c) montaż armatury, d) montaż urządzeń grzejnych, e) badania instalacji, f) wykonanie izolacji termicznej, g) regulacja działania instalacji. 2.3. Instalacje elektryczne wewnętrzne: a) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej. 3. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które są dołączone do niniejszej SIWZ. 4. Prace towarzyszące nie objęte dokumentacją techniczną i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 4.1. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy. 4.2. Uporządkowanie terenu. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 6. Wymagania dotyczące gwarancji: 6.1. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia 6.2. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi udzielonemu przez Wykonawcę. 7. Wymagania dotyczące robót: 7.1. wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. i zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru, 7.2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji, wymogami dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 8. Wymogi dotyczące materiałów i urządzeń: 8.1. użyte materiały i urządzenia winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewnić sprawność eksploatacyjną, 8.2. Wykonawca zobowiązany jest zabrać, w uzgodnieniu z Zamawiającym, zbędne demontowane urządzenia na własne ryzyko i własny koszt. 9. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia: 9.1. prace w budynku Zamawiającego prowadzone będą w taki sposób, aby nie stwarzać utrudnień pracownikom Zamawiającego, interesantom i innym służbom, 9.2. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu pracy uporządkować miejsce wykonywania zamówienia. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, 10.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 10.3. wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 10.4. ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 10.5. inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 11. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również w jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późniejszymi zmianami). 12. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tych samych funkcjach i podobnych parametrach, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szlachetko Radosław USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE DANRAD, ul. Partyzantów 7/9, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235805,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137132,75

  • Oferta z najniższą ceną: 137132,75 / Oferta z najwyższą ceną: 180470,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.