eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, sprzętu fotograficznego, urządzeń multimedialnych, systemu druku cyfrowego oraz innych urządzeń peryferyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-17

Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, sprzętu fotograficznego, urządzeń multimedialnych, systemu druku cyfrowego oraz innych urządzeń peryferyjnych
Numer ogłoszenia: 254014 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie , ul. Krakowskie Przedmieście 5, 00-068 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 32 00 215, faks 022 32 00 214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, sprzętu fotograficznego, urządzeń multimedialnych, systemu druku cyfrowego oraz innych urządzeń peryferyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest -dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, sprzętu fotograficznego, urządzeń multimedialnych, systemu druku cyfrowego oraz innych urządzeń peryferyjnych- dla Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: Opis: I Temat: Oprogramowanie do systemów graficznych Wspólny Słownik Zamówień: 48322000-1, 48310000-4 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) II Temat: Specjalizowane komputery graficzne Wspólny Słownik Zamówień: 30213300-8, 30213100-6, 30214000-2 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) II Temat: Sprzęt multimedialny Wspólny Słownik Zamówień: 30237450-8, 28653400-1, 38652100-1, 32342412-3, 32324600-6, 32342400-6, 30234600-4, 30234500-3 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) IV Temat: Różny sprzęt fotograficzny i video Wspólny Słownik Zamówień: 38650000-6, 38651000-3, 38651600-9, 38653100-8 Opis: Specyfikacja techniczna załącznik nr 5 do SIWZ) V Temat: Drukarki i skanery Wspólny Słownik Zamówień: 30232110-8, 30216110-0, 30121100-4 Opis: Specyfikacja techniczna załącznik nr 5 do SIWZ) VI Temat: Komputery biurowe Wspólny Słownik Zamówień: 30213300-8, 30214000-2 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) VII Temat: System druku cyfrowego Wspólny Słownik Zamówień: 30121430-6, 30214000-2, 30232140-7, 48322000-1, 30236000-2 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) VIII Temat: Oprogramowanie do komputerów graficznych i biurowych Wspólny Słownik Zamówień: 48322000-1, 48310000-4, 48313000-5 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) IX Temat: Specjalizowane stacje robocze Wspólny Słownik Zamówień: 30213100-6, 30214000-2 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) X Temat: Urządzenia peryferyjne Wspólny Słownik Zamówień: 30121100-4, 30232110-8, 30216110-0 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.32.20.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.74.50-8, 38.65.00.00-6, 30.23.11.00-8, 30.21.40.00-2, 30.12.14.30-6, 48.31.00.00-4, 30.21.31.00-6, 30.12.11.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku gdy przedmiot zamówienia (komputery, monitory, drukarki oraz inne urządzenia ) zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku waloryzacji lub zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ASP W Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5 pok.210a, 00-068 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 10:00, miejsce: ASP W Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5 pok. 19, 00-068 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprogramowanie do systemów graficznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Ilość [szt] 1 Adobe Design Standard CS5 ENG Win - licencja edukacyjna 5 2 Autodesk Education Suite for Entertainment Creation 2010 Education 1 3 Adobe After Effects CS5 v.10 ENG Win - licencja edukacyjna 1 4 Adobe Lightroom 3 Win/Mac ENG - licencja edukacyjna 2 5 Bitstream Euro v 2.7 (222 czcionki) MacOS X/Windows 4 6 Licencja edukacyjna na program Microsoft Office Standard 2010 MOLP Academic Edition PL 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalizowane komputery graficzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer do zastosowań graficznych kompaktowy 1szt. Zestaw komputerowy do zastosowań graficznych kompaktowy 1 szt. Zestaw komputerowy do zastosowań graficznych kompaktowy 2 szt. Komputer przenosny do zastowan graficznych 1 szt zestaw komputerowy do grafiki trójwymiarowej 6 szt zestaw komputerowy pomocniczo-prezentacyjny kompaktowy z wbudowanym monitorem 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tablet piórkowy 1 szt tablet piórkowy 2 szt tablet piórkowy 6szt zestaw głośnikow 2.1. 10 szt. USB flash 8GB 3 szt. USB flash 64 GB 1 szt zewnętrzny dysk magnetyczny USB 1TB 12 szt zewnętrzny dysk magnetyczny USB 500 GB 1 szt uniwersalnakarta pamięci 6 szt uniwersalna karta pamięci 8szt telewizor LCD 1 szt zestaw kinadomowego 2 szt projektor przedniej projekcji 1 szt projektor prezentacyjny 2szt projektor kompaktowy1 szt ekran projekcyjny 1 szt zasilaczawaryjny 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Różny sprzęt fotograficzny i video.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kamera Video Sony NXCAM HXR-NX5E lub równoważna 2 2 Kamera Video Panasonic HDC-SD200 lub równoważna 4 3 Aparat Fotograficzny Canon G11 lub równoważna 3 4 Zestaw Oświetleniowy Dedolight lub równoważny 1 5 Lampa typu Par 30 spot 6 6 Lampa typu Par 46 8 7 Lampa Błyskowa Elfo Quant 600 Pro lub równoważna 1 8 Lampa Fresnel Eos 300w z soczewka lub równoważna 2 9 Lampa Vulcano 650w z soczewką lub równoważna 2 10 Statyw Manfrotto 525 MVB z głowicą lub równoważny 2 11 Statyw Velbon Sherpa 550R lub równoważny 7 12 Statyw Aluminiowy do Lamp 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drukarki i skanery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzebia wielofunkcyjne 3 szt drukarka kolorowa 1 szt skaner biurowy1 szt skaner A4 1 szt skaner A3 1 sz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Komputery biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy do zastosowań biurowych kompaktowy 5szt Zestaw komputerowy do zastosowań biurowych z monitorem 9szt Stacja robocza z monitorem 1szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: System druku cyfrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne cyfrowe urządzenie drukujące 1 szt Ploter A0 1 szt Zaawansowana stacja graficzna z monitorem 1 szt Licencja edukacyjna na program Adobe Design Premium CS5 PL Win EDU 1 Kalibrator 1szt Licencja edukacyjna na program Microsoft Office Standard 2010 MOLP Academic Edition PL 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Oprogramowanie do komputerów graficznych i biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Ilość [szt] 1 Licencja edukacyjna na program Adobe Design Premium CS5 PL Win EDU 1 szt 2 Licencja edukacyjna na program Microsoft Office Standard 2010 MOLP Academic Edition PL 17szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Specjalizowane stacje robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2szt Zestaw komputerowy do zastosowań graficznych 1szt. Przenośna stacja graficzna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Urządzenia peryferyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne z laserową drukarką monochromatyczną 1szt Drukarka biurowa sieciowa z automatycznym drukiem dwustronnym 2szt Skaner płaski A3 1szt Drukarka kolorowa, sieciowa z automatycznym drukiem dwustronnym 1szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.