eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz ze świadczeniem usług w zakresie konserwacji urządzeń systemu alarmowego i usług dozoru przy użyciu alarmu w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 12



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Zawiercie: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz ze świadczeniem usług w zakresie konserwacji urządzeń systemu alarmowego i usług dozoru przy użyciu alarmu w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 12
Numer ogłoszenia: 254009 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Zawierciu , ul. Leśna 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6497901, faks 32 6497903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz ze świadczeniem usług w zakresie konserwacji urządzeń systemu alarmowego i usług dozoru przy użyciu alarmu w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Sądu Rejonowego w przy ul. Leśnej 4 i przy ul. Paderewskiego 12 w Zawierciu, konwojowanie walorów pieniężnych oraz świadczenie usług w zakresie konserwacji urządzeń systemu alarmowego oraz świadczenie usług dozoru przy użyciu alarmu w pomieszczeniach Sądu Rejonowego przy ul. Paderewskiego 12 w Zawierciu po godzinach pracy ochrony fizycznej w dni wolne i święta. 1.1. Zakres obowiązków Wykonawcy w zakresie ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu zlokalizowanym przy ul. Leśnej 4 oraz przy ul. Paderewskiego 12 jest opisany w załączniku nr 1 do umowy. Przedmiot zamówienia przy ul. Leśnej 4 realizowany będzie w następujący sposób: - przez jednego pracownika ochrony z I lub II stopniem licencji- każdego dnia tygodnia kalendarzowego przez 24 godziny na dobę, - przez jednego pracownika ochrony z I lub II stopniem licencji - każdego roboczego dnia tygodnia kalendarzowego bez sobót, niedziel i świąt przez 9 godzin na dobę w godzinach od 7:00 do 16:00. - przez jedną osobę do obsługi szatni - każdego roboczego dnia tygodnia, w godzinach od 7:45 do 15:45, w miesiącach od 1 stycznia do 30 kwietnia oraz od 1 października do 31 grudnia Przedmiot zamówienia przy ul. Paderewskiego 12 realizowany będzie przez jednego pracownika ochrony z I lub II stopniem licencji - każdego roboczego dnia tygodnia kalendarzowego bez sobót, niedziel i świąt przez 10 godzin na dobę w godzinach od 7:00 do 17:00. 1.2 Zakres obowiązków Wykonawcy w zakresie konwojowania walorów pieniężnych jest opisany w załączniku nr 2 do umowy. Konwojowanie - ochrona środków pieniężnych przewożonych lub przenoszonych z i do: - wskazanego banku znajdującego się w granicach administracyjnych miasta Zawiercie maksymalnie 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku (bez sobót, niedziel i dni świątecznych). 1.3 W zakresie świadczenia usług dozoru przy użyciu alarmu w pomieszczeniach Sądu Rejonowego przy ul. Paderewskiego 12 w Zawierciu Wykonawca zobowiązany jest do: - podłączenia lokalnego systemu alarmowego i monitorowania sygnałów generowanych przez system zainstalowany w obiekcie Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 12. - podejmowania interwencji przez zespół natychmiastowej reakcji, na każdy sygnał alarmowy emitowany przez monitorowany lokalny system alarmowy, - konserwacji polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń i instalacji systemu alarmowego w obiekcie. Monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego Zamawiającego polegać będzie na całodobowym przyjmowaniu tych sygnałów droga telefoniczną stałą lub radiową oraz przekazywaniu uzgodnionych z Zamawiającym informacji odpowiadających tym sygnałom, wskazanym i uprawnionym przez niego osobom. Przez interwencję należy rozumieć podjecie (po przybyciu do obiektu w czasie nie dłuższym niż 15 minut) wszelkich działań zmierzających do udaremnienie powstania (ograniczenia) szkody w mieniu Zamawiającego i zapewnienie bezpieczeństwa do czasu ustąpienia zagrożenia. Konserwacja lokalnego systemu alarmowego obejmować będzie w szczególności: - sprawdzenie parametrów instalacji, rozmieszczenia i zamocowania wszystkich części systemu alarmowego oraz urządzeń z nim współpracujących zgodnie z dokumentacją techniczną, - sprawdzenie sprawności i prawidłowości działania systemu, - wykonanie wszelkich niezbędnych czynności konserwacyjnych w zakresie utrzymania systemu w stałej gotowości do pracy. Konserwacja nie obejmuje naprawy i wymiany uszkodzonych lub zużytych elementów systemu. System alarmowy składa się z następujących urządzeń: 1. Centrala kontroli dostępu CPR 32-SE 2. Czujników magnetycznych 3. Przycisków wyjścia PB Exit 4. Interfejsu komunikacyjnego Monitorowana powierzchnia wynosi ok. 400 m2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy udokumentują wykonanie lub należyte wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch zamówień, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia . Przez zamówienie o podobnym charakterze należy rozumieć ochronę osób i mienia w systemie całodobowym przez minimum 1 stanowisko ochrony. Powyższe usługi powinny być świadczone w sposób ciągły przez okres co najmniej jednego roku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy oświadczą, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą najpóźniej w dniu podpisania umowy okaże Zamawiającemu do wglądu oryginał polisy. Oświadczenie zawarte jest na druku ofertowym. Warunek uznany zostanie za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał) 2. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ (oryginał). 3. Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę(y) podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub z dokumentów załączonych do oferty (np. odpisu z rejestru) - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy ul. Leśna 4, 42-400 Zawiercie, pok. 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. Leśna 4, 42-400 Zawiercie, pok. 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.