eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica › Wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im Szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-17

Lipnica: Wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im Szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 253968 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnica , ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 59 8217080, faks 59 8218317.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im Szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im Szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt Dajmy im szansę jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. a) Dane dotyczące projektu: Projekt realizowany jest w Gminie Lipnica; Liczba placówek oświatowych objętych projektem - 3 ( w Lipnicy, Borowym Młynie i Brzeźnie Szlacheckim); Przewidywana liczba uczniów objętych wsparciem - 280 b) Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. d) Przedmiot zamówienia składa się z pięciu zadań częściowych: Zadanie 1 - Pełnienie funkcji kierownika projektu Dajmy im szansę Zadanie 2 - Pełnienie funkcji specjalisty d/s finansowo-księgowych projektu Dajmy im szansę Zadanie 3 - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu Dajmy im szansę- 2 osoby Zadanie 4 - Pełnienie funkcji specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji projektu Dajmy im szansę Zadanie 5 - Pełnienie funkcji specjalisty d/s zamówień publicznych projektu Dajmy im szansę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1, 79.21.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie dla: a) zadanie nr 1 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu administracji, zarządzania i kontroli przy realizacji projektu współfinansowanego ze środków zagranicznych, b) zadanie nr 2 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu księgowości przy realizacji projektu finansowanego z funduszy zagranicznych, c) zadanie nr 3 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu administracji, zarządzania i kontroli przy realizacji projektu współfinansowanego ze środków zagranicznych, d) zadanie nr 4 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu monitoringu i ewaluacji przy realizacji projektu współfinansowanego ze środków zagranicznych, e) zadanie nr 5 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu i ewaluacji przy realizacji projektu współfinansowanego ze środków zagranicznych,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże placówki oświatowe na terenie gminy Lipnica, w których będzie realizowany projekt. z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności Wykonawca wykaże, że dysponuje w każdej części zadania osobami , które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i staż pracy: Zadanie 1 - Pełnienie funkcji kierownika projektu Dajmy im szansę 1. Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; stopień awansu zawodowego - nauczyciel dyplomowany 2. Doświadczenie w zakresie wdrażania projektów współfinansowanych z funduszy unijnych; 3. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów edukacyjnych; 4. Pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu; 5. Doświadczenie w zarządzaniu publicznymi placówkami oświatowymi poparte 4 letnim stażem pracy 6. Znajomość obsługi komputera; 7. Posiadanie zdolności organizacyjnych 8. Znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych; 9. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; 10. Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. o dofinansowanie, 11. Ukończone szkolenia z zakresu rozliczania i zarządzania projektami PO KL Zadanie 2 - Pełnienie funkcji specjalisty d/s finansowo-księgowych projektu Dajmy im szansę 1.Wykształcenie wyższe ekonomiczne 2.Znajomość zasad księgowości; 3.Doświadczenie w prowadzeniu księgowości budżetowej; 4.Doświadczenie w zakresie administracji samorządowej poparte 4 letnim stażem w Jednostkach samorządu terytorialnego; 5.Doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków zagranicznych 6.Znajomość obsługi komputera - aplikacja MS Office, 7.Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych; 8.Odpowiedzialność; 9.Komunikatywność; 10.Znajomość podstawowych przepisów ustawy o finansach publicznych, rachunkowości; 11.Znajomość klasyfikacji dochodów, wydatków budżetowych; 12.Dyspozycyjność w czasie trwania projektu 13.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 14.Brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Zadanie 3 - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu Dajmy im szansę - 2 osoby 1. Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego - nauczyciel dyplomowany; 2. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów edukacyjnych w szkołach; 3. Pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu; 4. Doświadczenie w zakresie pracy w szkole szczebla podstawowego poparte 4- letnim stażem pracy; 5. Znajomość obsługi komputera; 6. Posiadanie zdolności organizacyjnych 7. Znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych; 8. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; 9. Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe 10. Ukończone szkolenia z zakresu zarządzania lub monitoringu i ewaluacji projektami PO KL Zadanie 4 - Pełnienie funkcji specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji projektu Dajmy im szansę 1. Wykształcenie wyższe magisterskie; 2. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów edukacyjnych; 3. Pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu; 4. Doświadczenie w administrowaniu publicznymi placówkami oświatowymi poparte 4-letnim stażem pracy; 5. Znajomość obsługi komputera; 6. Posiadanie zdolności organizacyjnych 7. Znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych; 8. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; 9. Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. 10. Ukończone szkolenia z zakresu monitoringu i ewaluacji projektami PO KL Zadanie 5 - Pełnienie funkcji specjalisty ds. zamówień publicznych projektu Dajmy im szansę 1. Wykształcenie wyższe magisterskie; 2. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów edukacyjnych; 3. Pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu; 4. Doświadczenie w administrowaniu publicznymi placówkami oświatowymi poparte 4-letnim stażem pracy; 5. Znajomość obsługi komputera; 6. Posiadanie zdolności organizacyjnych 7. Znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych; 8. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 8. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; 9. Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy zał. Nr 1 2. oświadczenie o akceptacji warunków umowy zał. Nr 8 3. Propozycja zlecenia robót podwykonawcom zał. Nr 9 4. pełnomocnictwo, o ile takie występuje 5. oświadczenie zleceniobiorcy dla celów podatkowych zał. Nr 10

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku niemożliwości wykonania zlecenia przez Wykonawcę z przyczyn nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy lub innej przyczyny losowej (np. choroba ) Wykonawca może za pisemną zgodą Zamawiającego powierzyć wykonanie całości lub części pracy innej osobie. Osoba, o której mowa w ust. 3 § 5 niniejszej umowy powinna spełniać wymagania i posiadać kwalifikacje takie jak Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lipnicy 77-130 Lipnica, ul. Słomińskiego 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lipnicy 77-130 Lipnica, ul. Słomińskiego 19 pok. Nr 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dajmy im szansę współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji kierownika projektu Dajmy im szansę Do obowiązków kierownika projektu należy wykonanie wszystkich czynności związanych z zarządzaniem projektu, a w szczególności: 1. Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach zgodnie z harmonogramem, budżetem i zapisami zawartymi we wniosku 2. Czuwanie nad realizacją wszystkich zadań projektu ze szczególnym uwzględnieniem ich jakości, rzetelności i terminowości, nadzór nad organizacją i prawidłowym przebiegiem zajęć w szkole, weryfikowanie programów nauczania pod katem merytorycznym, rekrutacja uczniów 3. Podejmowanie wiążących decyzji w sprawie projektu, rozliczenie projektu, 4. Kontrola całości realizacji projektu, sprawozdawczość, odpowiedzialność za przebieg działań i ich zgodność z założeniami projektu, 5. Całościowa koordynacja merytoryczna i finansowa strony projektu, 6. Reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją projektu wobec instytucji zewnętrznych 7. Uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów , wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i raportów, wymaganych przez Instytucje Zarządzające , 8. Utrzymywanie stałych kontaktów z koordynatorami szkolnymi i dyrektorami szkół, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, 9. Monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z projektem zgodnie z harmonogramem ,budżetem i zapisami zawartymi we wniosku 10. Obecność podczas kontroli projektu. 11. Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych. 12. Współpraca z koordynatorami szkolnymi w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć; 13. Nadzorowanie przebiegu zajęć; 14. Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych; 15. Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć; 16. Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji; 17. Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja; 18. Kontrola wydatkowania środków. Opis dodatkowy: 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy, nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie beż pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z wykonawcą będzie podpisana umowa cywilno-prawna. 3. Rozliczanie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy. 4. Wykonawców obowiązuje należytą staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji specjalisty d/s finansowo-księgowych projektu Dajmy im szansę Do obowiązków specjalisty ds. finansowo-księgowych należy wykonanie wszystkich czynności związanych z finansowaniem wszystkich zadań związanych z projektem we wszystkich placówkach biorących udział w realizacji projektu, a w szczególności: 1. Rzetelne i terminowe księgowanie zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji projektu 2. Kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur; 3. Opisywanie faktur; 4. Dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem; 5. Księgowanie dokumentów finansowych związanych z projektem oraz ich odpowiednie archiwowanie; 6. Współpraca w zakresie księgowości z osobami zarządzającymi projektem oraz z Instytucją Pośredniczącą; 7. Rozliczanie projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związana z projektem (wnioski o płatność, sprawozdania, itp.). 8. Księgowanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi; 9. Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu; 10. Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu; 11. Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia; 12. Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania; 13. Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji; 14. Współpraca z organami kontrolującymi Opis dodatkowy: 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy, nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie beż pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z wykonawcą będzie podpisana umowa cywilno-prawna. 3. Rozliczanie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy. 4. Wykonawców obowiązuje należytą staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu Dajmy im szansę - 2 osoby Do obowiązków koordynatorów szkolnych należy wykonanie wszystkich czynności związanych z nadzorowaniem zadań związanych z projektem w placówkach oświatowych na terenie gminy Lipnica, a w szczególności: 1. Zarządzanie i nadzorowanie nad realizacją projektu w zakresie merytorycznym oraz finansowym w danej szkole, 2. Organizacja i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zajęć w danej szkole, 3. Czuwanie nad realizacją wszystkich zadań projektu w danej szkole na wszystkich jego etapach zgodnie z harmonogramem, budżetem i zapisami zawartymi we wniosku, ze szczególnym uwzględnieniem ich jakości, rzetelności i terminowości, 4. Kontrola realizacji projektu w danej szkole, sprawozdawczość, 5. Monitoring i kontrola zajęć w szkołach pod względem merytorycznym, badanie wzrostu wiedzy w danej szkole, rekrutacja uczestników do projektu 6. Uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów wymaganych do wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i raportów wymaganych przez Instytucje Zarządzające dotyczących realizacji projektu w danej szkole 7. Utrzymywanie stałych kontaktów z kierownikiem projektu oraz dyrektorami szkół, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, 8. Weryfikacja programów nauczania pod kątem merytorycznym, 9. Obecność podczas kontroli Projektu. 10. Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych. Opis dodatkowy: 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy, nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie beż pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z wykonawcą będzie podpisana umowa cywilno-prawna. 3. Rozliczanie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy. 4. Wykonawców obowiązuje należytą staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pełnienie funkcji specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji projektu Dajmy im szansę Do obowiązków specjalisty należy wykonywanie wszystkich czynności związanych z monitorowaniem i ewaluacją wszystkich zadań związanych z projektem, a w szczególności: 1. Odpowiedzialność za narzędzia monitoringu i kanały komunikacji między osobami realizującymi projekt, 2. Sprawozdawczość, promocja, monitoring i ewaluacja całości Projektu, 3. Uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów, wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i raportów wymaganych przez Instytucje Zarządzające, 4. Utrzymywanie stałych kontaktów z kierownikiem projektu i koordynatorami szkolnymi, w Zakresie monitoringu, sprawozdawczości i promocji projektu, 5. Monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z Projektem zgodnie z harmonogramem, budżetem i zapisami zawartymi we wniosku 6. Obecność podczas kontroli Projektu. 7. Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych. Opis dodatkowy: 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy, nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie beż pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z wykonawcą będzie podpisana umowa cywilno-prawna. 3. Rozliczanie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy. 4. Wykonawców obowiązuje należytą staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji specjalisty d/s zamówień publicznych projektu Dajmy im szansę Do obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych należy wykonanie wszystkich czynności związanych z przeprowadzeniem zamówień publicznych dotyczących zadań związanych z projektem, a w szczególności: 1. Przygotowanie i przeprowadzenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawa zamówień publicznych 2. współpraca ze specjalistą ds. finansowo-księgowych i kierownikiem projektu Opis dodatkowy: 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy, nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie beż pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z wykonawcą będzie podpisana umowa cywilno-prawna. 3. Rozliczanie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie raz w roku na zasadach określonych we wzorze umowy. 4. Wykonawców obowiązuje należytą staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.21.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.