eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja sieci wodociągowej w Szpitalu im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie (ZP 19/2009), Grupa 1 - wymiana rurociągu wody zimnej z rur stalowych i żeliwnych na rury PE, Grupa 2 - dostawa, montaż stacji ciągłej dezynfekcji wody pitnej wraz ze szkoleni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Kraków: Modernizacja sieci wodociągowej w Szpitalu im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie (ZP 19/2009), Grupa 1 - wymiana rurociągu wody zimnej z rur stalowych i żeliwnych na rury PE, Grupa 2 - dostawa, montaż stacji ciągłej dezynfekcji wody pitnej wraz ze szkoleniem personelu oraz serwisem.
Numer ogłoszenia: 253962 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sieci wodociągowej w Szpitalu im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie (ZP 19/2009), Grupa 1 - wymiana rurociągu wody zimnej z rur stalowych i żeliwnych na rury PE, Grupa 2 - dostawa, montaż stacji ciągłej dezynfekcji wody pitnej wraz ze szkoleniem personelu oraz serwisem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grupa 1- wykonanie prac budowlanych na terenie Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie polegających na wymianie rurociągów wody pitnej ze stalowych i żeliwnych na rurociągi z rur PE100 SDR-17 PN10 o średnicach DN110mm i DN160mm na odcinkach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku 4 do SIWZ, oraz wykonanie 10 szt. hydrantów na terenie Szpitala. Specyfikacja techniczna: Do wyceny prac należy przyjąć następujące wielkości: - 610 mb rurociągu (około 100mb w DN110) - 10 szt. zaworów odcinających - 10 szt. hydrantów nadziemnych. W zakres prac budowlanych wchodzi: Wykonanie rurociągów wody zimnej (wykonanie wykopów, ułożenie rurarzu na podsypce piaskowej, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego) z rur PE100 SDR-17 PN10 o średnicach DN110mm i DN160mm z zachowaniem dotychczasowych tras rurociągów na odcinkach wskazanych przez Zamawiającego, wraz z przyłączeniem do istniejących budynków i sieci. Rurociągi należy wykonać w wykopie o głębokości 170 cm i podsypce piaskowej o grubości 20 cm. Nad rurociągiem należy ułożyć, na całej długości trasy, taśmę znacznikową. Wykonawca przed przyłączeniem odcinka nowo wykonanego do istniejącej sieci Szpitala jest zobowiązany do przeprowadzenia badania wody pod względem bakteriologicznym w Stacji Epidemiologiczno Sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61 poz. 417). Wszelkie opłaty konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności związane z badaniem wody pokrywa Wykonawca. Wszelkie zapadliska w drogach dojazdowych i terenach zielonych występujące na trasie nowo powstałego rurociągu, po jego zasypaniu w okresie jednego roku, muszą być uzupełnione przez wykonawcę robót. Hydranty należy wykonać jako nadziemne z zasuwani odcinającymi, należy uwzględnić konieczność dokonania montażu na rurach stalowych DN 100 mm i 150 mm oraz rurach żeliwnych DN100 mm (2 szt.) oraz na rurach PE DN 110 mm i DN 160 mm. W miejscach krzyżowania się przedmiotowego rurociągu z infrastrukturą podziemną prace związane z wykopami należy wykonywać ręcznie. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, mapy z zaznaczeniem wymienianych odcinków rurociągu stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Grupa 2 - dostawa, montaż stacji ciągłej dezynfekcji wody pitnej (s.d.w.) pochodzącej z ujęcia własnego Szpitala wraz ze szkoleniem personelu oraz serwisem s.d.w. Założenia do doboru urządzeń: 1. Urządzenia należy dobrać do pracy w sposób ciągły dla przepływu średniego wynoszącego 320 m3/dobę około 50 m3/h. 2. Układ dozowania dwutlenku chloru wraz z wodomierzem/przepływomierzem należy zabudować w odcinku rury PE lub PCV nie mniejszej niż DN 100 mm, zakończonym przyłączeniami kołnierzowymi z możliwością podwieszenia układu do ściany budynku. Dokładne długości odcinka do ustalenia na etapie montażu urządzenia. 3. Woda pitna, poddawana dezynfekcji, musi spełniać założenia normy w zakresie dopuszczalnych składników fizyczno -chemicznych. 4. Środkiem przyjętym do dezynfekcji jest dwutlenek chloru wytwarzany w miejscu dozowania w generatorach, nie dopuszcza się stosowania rozwiązań z zastosowaniem dwutlenku chloru stabilizowany. 5. Urządzenia muszą być przystosowane do pracy w dużej wilgotności powietrza. 6. Urządzenia muszą posiadać zintegrowany pomiar dwutlenku chloru zawartego w wodzie. 7. Zastosowane odczynniki chemiczne muszą posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do stosowania dla potrzeb zbiorowego zaopatrzenia ludności w wodę pitną. 8. Wszelkie opłaty konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności związane z badaniem wody pokrywa Wykonawca. Specyfikacja techniczna s.d.w.: 1.Generator dwutlenku chloru o wydajności do 10g ClO2/h z możliwością pracy ciągłej zależnej od przepływu, wraz z układem dozowania, tacami na zbiorniki handlowe 2 szt., kształtkami, wężami oraz zaworami niezbędnymi do wykonania montażu urządzenia w miejscu przeznaczenia. - 1 szt. 2.Cela pomiarowa dwutlenku chloru z wbudowaną elektrodą ClO2 i czujnikiem temperatury zainstalowana w rurze powrotu wody ciepłej w budynku kotłowni szpitalnej - 1 szt. Wszystkie urządzenia muszą być w opakowaniach transportowych pozwalających na zmieszczenie się w otworze drzwiowym 110 cm. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty instrukcję obsługi w języku polskim wszystkich urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty katalogi przedstawiające przedmiot zamówienia wraz z opisem technicznym zawierającym parametry wymagane przez Zamawiającego w SIWZ Ponadto w okresie gwarancji dostawca wykona minimum dwa nieodpłatne przeglądy urządzenia wraz z badaniem wody na zgodność z normą, potwierdzone protokołem serwisowym (nieodpłatność przeglądów nie dotyczy części eksploatacyjnych). Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia bezpłatnego specjalistycznego przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie w zakresie obsługi urządzenia. 3. Wykonawca udzieli gwarancji w następujących okresach od dnia zakończenia robót: - w przypadku grupy 1: min. 120 miesięcy od dnia wykonanych robót - w przypadku grupy 2: a) dla wszystkich urządzeń minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od dnia odbioru urządzeń, b) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny minimum 60 miesięcy od dnia odbioru urządzeń, c) czas reakcji od zgłoszenia maksymalnie 24 h..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.25.00 - Rurociągi wody pitnej 42.91.23.30 - Aparatura do oczyszczania wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w zakresie grupy 1 i 2 : 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. w zakresie grupy 1: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie, o którym mowa powyżej, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości odpowiadającej wartości oferty, udokumentowanej dokumentem potwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie np. referencjami. Roboty budowlane nie udokumentowane nie będą brane pod uwagę. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osób posiadających kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.), a w szczególności : - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającym Zaświadczenie, że przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - aktualne na dzień składania ofert. 5. w zakresie grupy 2: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie . Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie, o którym mowa powyżej, co najmniej jednej dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, odpowiadającej wartości oferty, udokumentowanej dokumentem potwierdzającym, że dostawa została wykonana należycie np. referencjami. Dostawy nie udokumentowane nie będą brane pod uwagę. 6. dodatkowo w zakresie grupy 1: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, tj. za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z robotami budowlanymi, funkcjonowaniem placu budowy i utrzymaniem obiektów oraz urządzeń znajdujących się na terenie budowy, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość niniejszej umowy. Dokument ten powinien być aktualny przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia wszystkich wskazanych w pkt. 1,2,3 oświadczeń oraz dokumentów. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Powyższe dotyczy również Wykonawców będących osobami fizycznymi (tj. przedsiębiorców podlegających wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej), także tych, którzy prowadzą wspólnie działalność gospodarczą lub są wspólnikami spółki cywilnej. 2. Szczególne wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: - zamiast dokumentów określonych w ogłoszeniu w punkcie pkt 2 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty wskazane powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu w punkcie pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony z zachowaniem terminu wskazanego w pkt 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy w siedzibie Szpitala, Kraków, os. Na Skarpie 66 - Pawilon C, I piętro, pokój nr 9, w godz. 800 -14 00 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, pokój nr 12..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymagań zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia: w zakresie grupy 1: 1.Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kosztorysów ofertowych wykonanych na podstawie przedmiarów robót. w zakresie grupy 2: 1.Oświadczenie, że odczynniki chemiczne przewidziane do wykonania zamówienia posiadają stosowne certyfikaty dopuszczające je do stosowania dla potrzeb zbiorowego zaopatrzenia ludności w wodę pitną, 2.Oświadczenie, że Wykonawca pokryje wszelkie opłaty konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności opłaty związane z badaniem wody, 3.Oświadczenie, że Wykonawca przeprowadzi bezpłatne specjalistyczne przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń, 4.instrukcja obsługi w języku polskim wszystkich urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, 5.Katalogi przedstawiające przedmiot zamówienia wraz z opisem technicznym zawierającym parametry wymagane przez zamawiającego w SIWZ..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana rurociągu wody zimnej z rur stalowych i żeliwnych na rury PE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie prac budowlanych na terenie Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie polegających na wymianie rurociągów wody pitnej ze stalowych i żeliwnych na rurociągi z rur PE100 SDR-17 PN10 o średnicach DN110mm i DN160mm na odcinkach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku 4 do SIWZ, oraz wykonanie 10 szt. hydrantów na terenie Szpitala. Specyfikacja techniczna: Do wyceny prac należy przyjąć następujące wielkości: - 610 mb rurociągu (około 100mb w DN110) - 10 szt. zaworów odcinających - 10 szt. hydrantów nadziemnych. W zakres prac budowlanych wchodzi: Wykonanie rurociągów wody zimnej (wykonanie wykopów, ułożenie rurarzu na podsypce piaskowej, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego) z rur PE100 SDR-17 PN10 o średnicach DN110mm i DN160mm z zachowaniem dotychczasowych tras rurociągów na odcinkach wskazanych przez Zamawiającego, wraz z przyłączeniem do istniejących budynków i sieci. Rurociągi należy wykonać w wykopie o głębokości 170 cm i podsypce piaskowej o grubości 20 cm. Nad rurociągiem należy ułożyć, na całej długości trasy, taśmę znacznikową. Wykonawca przed przyłączeniem odcinka nowo wykonanego do istniejącej sieci Szpitala jest zobowiązany do przeprowadzenia badania wody pod względem bakteriologicznym w Stacji Epidemiologiczno Sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61 poz. 417). Wszelkie opłaty konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności związane z badaniem wody pokrywa Wykonawca. Wszelkie zapadliska w drogach dojazdowych i terenach zielonych występujące na trasie nowo powstałego rurociągu, po jego zasypaniu w okresie jednego roku, muszą być uzupełnione przez wykonawcę robót. Hydranty należy wykonać jako nadziemne z zasuwani odcinającymi, należy uwzględnić konieczność dokonania montażu na rurach stalowych DN 100 mm i 150 mm oraz rurach żeliwnych DN100 mm (2 szt.) oraz na rurach PE DN 110 mm i DN 160 mm. W miejscach krzyżowania się przedmiotowego rurociągu z infrastrukturą podziemną prace związane z wykopami należy wykonywać ręcznie. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, mapy z zaznaczeniem wymienianych odcinków rurociągu stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji w następujących okresach od dnia zakończenia robót: - w przypadku grupy 1: min. 120 miesięcy od dnia wykonanych robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.25.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa, montaż stacji ciągłej dezynfekcji wody pitnej wraz ze szkoleniem personelu oraz serwisem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, montaż stacji ciągłej dezynfekcji wody pitnej (s.d.w.) pochodzącej z ujęcia własnego Szpitala wraz ze szkoleniem personelu oraz serwisem s.d.w. Założenia do doboru urządzeń: 1. Urządzenia należy dobrać do pracy w sposób ciągły dla przepływu średniego wynoszącego 320 m3/dobę około 50 m3/h. 2. Układ dozowania dwutlenku chloru wraz z wodomierzem/przepływomierzem należy zabudować w odcinku rury PE lub PCV nie mniejszej niż DN 100 mm, zakończonym przyłączeniami kołnierzowymi z możliwością podwieszenia układu do ściany budynku. Dokładne długości odcinka do ustalenia na etapie montażu urządzenia. 3. Woda pitna, poddawana dezynfekcji, musi spełniać założenia normy w zakresie dopuszczalnych składników fizyczno -chemicznych. 4. Środkiem przyjętym do dezynfekcji jest dwutlenek chloru wytwarzany w miejscu dozowania w generatorach, nie dopuszcza się stosowania rozwiązań z zastosowaniem dwutlenku chloru stabilizowany. 5. Urządzenia muszą być przystosowane do pracy w dużej wilgotności powietrza. 6. Urządzenia muszą posiadać zintegrowany pomiar dwutlenku chloru zawartego w wodzie. 7. Zastosowane odczynniki chemiczne muszą posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do stosowania dla potrzeb zbiorowego zaopatrzenia ludności w wodę pitną. 8. Wszelkie opłaty konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności związane z badaniem wody pokrywa Wykonawca. Specyfikacja techniczna s.d.w.: 1.Generator dwutlenku chloru o wydajności do 10g ClO2/h z możliwością pracy ciągłej zależnej od przepływu, wraz z układem dozowania, tacami na zbiorniki handlowe 2 szt., kształtkami, wężami oraz zaworami niezbędnymi do wykonania montażu urządzenia w miejscu przeznaczenia. - 1 szt. 2.Cela pomiarowa dwutlenku chloru z wbudowaną elektrodą ClO2 i czujnikiem temperatury zainstalowana w rurze powrotu wody ciepłej w budynku kotłowni szpitalnej - 1 szt. Wszystkie urządzenia muszą być w opakowaniach transportowych pozwalających na zmieszczenie się w otworze drzwiowym 110 cm. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty instrukcję obsługi w języku polskim wszystkich urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty katalogi przedstawiające przedmiot zamówienia wraz z opisem technicznym zawierającym parametry wymagane przez Zamawiającego w SIWZ Ponadto w okresie gwarancji dostawca wykona minimum dwa nieodpłatne przeglądy urządzenia wraz z badaniem wody na zgodność z normą, potwierdzone protokołem serwisowym (nieodpłatność przeglądów nie dotyczy części eksploatacyjnych). Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia bezpłatnego specjalistycznego przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie w zakresie obsługi urządzenia. w przypadku grupy 2: a) dla wszystkich urządzeń minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od dnia odbioru urządzeń, b) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny minimum 60 miesięcy od dnia odbioru urządzeń, c) czas reakcji od zgłoszenia maksymalnie 24 h..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.30-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.