eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku C Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Kamienna Góra: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku C Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
Numer ogłoszenia: 253853 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie , Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 742 44 20, fax. 0-75 742 44 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszarocin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorzadu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku C Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego dźwigu elektrycznego bez maszynowni oraz jego montaż w standardzie i wyposażeniu ustalonym przez Zamawiającego w budowanym szybie (wymiary szybu: sz. 1600, gł. 1800 mm) w budynku C Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie po wykonaniu niezbędnych prac przygotowawczych oraz jego uruchomienie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do Części IV. Przedmiot zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą także: wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, opracowanie niezbędnej dokumentacji uzgodnionej z Urzędem Dozoru Technicznego, opracowanie instrukcji eksploatacji dźwigu w języku polskim w 3 egz., rejestracja dźwigu w UDT, udział w odbiorze i dopuszczeniu do ruchu przez UDT, niezbędne szkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego wykonywanie przeglądów i czynności wynikających z warunków gwarancji oraz usuwanie na bieżąco awarii, usterek i innych nieprawidłowości w działaniu dźwigu, w tym również zgłaszanych telefonicznie. UWAGA! POWYŻSZE WINNO ZOSTAĆ WKALKULOWANE W CENĘ OFERTY. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia wynoszącej min. 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi za wady fizyczne. Usytuowanie oraz wymiary szybu windy przedstawia załącznik nr 2 do Części. IV Przedmiot zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę o podobnej złożoności i wartości, jak w niniejszym zamówieniu; Zamawiający za: dostawę o podobnej złożoności rozumie dosta wę i montaż dźwigu osobowego elektrycznego lub hydraulicznego, dostawę o podobnej wartości rozumie dostawę o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto (w przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert), 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zamówień wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Opinie dotyczące jakości zamówień, wystawione przez zamawiających te dostawy. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wymaganą kwotę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsszarocin.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Szarocin 1 58-400 Kamienna Góra sekretariat, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Szarocin 1 58-400 Kamienna Góra sekretariat, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.11.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.