eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Kraków: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu.
Numer ogłoszenia: 253739 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222419 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Krakowie, ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 41 75 423, faks 12 41 75 426.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia rentgenowskiego do prześwietlenia bagażu w Sądzie Apelacyjnym w Krakowie. Wymagania ogólne 1)Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, aktualnie seryjnie produkowane. 2)Wykonawca dostarczy na własny koszt zamawiane urządzenie do budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie przy ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków 3)Wykonawca wykona instalację i uruchomienie urządzenia w miejscu pracy urządzenia 4)Wykonawca dokona kontroli dozymetrycznej ze sporządzeniem protokołu, w miejscu instalacji urządzenia 5)Na urządzenie, w chwili jego przekazywania Zamawiającemu, powinny być wystawione przez wykonawcę stosowne dokumenty gwarancyjne. 6)W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania kontroli urządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz okresowej konserwacji i przeglądów zgodnie zaleceniami instrukcji eksploatacyjnej. 7)Urządzenie powinno posiadać w załączeniu kompletne wyposażenie, takie jak : dodatkowe przewody i inne części dostarczone fabrycznie, oprogramowanie z licencjami na oryginalnych nośnikach zewnętrznych zawierających: system operacyjny, sterowniki do podzespołów, oprogramowanie narzędziowe, itp. 8)Wykonawca przeprowadzi: a)szkolenie instruktażowe obsługi na stanowisku pracy; b)szkolenie szczegółowe dla osób odpowiedzialnych za prawidłową pracę urządzenia oraz szkolenie z zakresu interpretacji obrazu; 9)Do urządzenia dołączone muszą być następujące dokumenty: a)dokumentacja techniczna w języku polskim b)instrukcja obsługi w języku polskim c)licencja na zainstalowane oprogramowania d)dopuszczenia i certyfikaty w języku polskim 10)Skaner nie może stanowić zagrożenia dla zdrowia operatorów lub osób postronnych (w tym zgodnie z ustawą Prawo Atomowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 264) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy ze źródłami promieniowania jonizującego (Dz. U. z 2006 r., nr 140 poz. 994). 11)Wykonawca w imieniu Zamawiającego przygotuje do wysłania dokumentację w celu uzyskania zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej na stosowaniu aparatu rentgenowskiego - we wskazanej w ppkt 2 lokalizacji. Końcowy protokół odbioru urządzeń - stanowiący podstawę wystawienia faktury - podpisany zostanie po wypełnieniu takiego wniosku. Obowiązkiem wykonawcy jest przygotowanie do podpisu przez Zamawiającego takiego wniosku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zeszuta Sp. z o. o., ul. Tużycka 8, 03-683 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84327,00

  • Oferta z najniższą ceną: 84327,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100860,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.