eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego, drukarek, oprogramowania, drukarek fiskalnych i terminali POS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego, drukarek, oprogramowania, drukarek fiskalnych i terminali POS
Numer ogłoszenia: 253708 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129550 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 188 51 62, faks 22 188 51 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego, drukarek, oprogramowania, drukarek fiskalnych i terminali POS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i przewiduje 4 części postępowania: Część 1 - Dostawa sprzętu komputerowego (komputery, monitory, serwer, zasilacze awaryjne, drukarki, router. Dostawa do siedziby zamawiającego w Warszawie). Część 2 - Dostawa oprogramowania (Dostawa do siedziby zamawiającego w Warszawie). Za urządzenia rozumie się, klucze licencyjne do oprogramowania z bezterminowa ważnością. Część 3 - Dostawa drukarek fiskalnych (Dostawa i fiskalizacja w siedzibie zamawiającego w Warszawie). Część 4 - Dostawa terminali dotykowych POS (Dostawa, konfiguracja i uruchomienie w siedzibie zamawiającego w Warszawie). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części postępowania. We wszystkich częściach zamieszczone są niezbędne informacje umożliwiające realizację zamówienia w ilościach i asortymencie wskazanym dla danej części. Zamawiający wymaga złożenia oferty na całkowite ilości oraz asortyment wyszczególniony w danej części. Cały oferowany w zamówieniu sprzęt dostarczony być musi fabrycznie nowy, nie jest dopuszczalne dostarczenie sprzętu używanego nawet gdy został odnowiony (refubrished). Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przepisami prawa aktualne zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, dopuszczające do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie pierwszej jakości, wolny od wad i zgodny z wymaganiami Zamawiającego szczegółowo opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia. O ile nie wskazano inaczej w Opisie Przedmiotu Zamówienia i załącznikach do SIWZ przedstawione wymagania należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaoferowanie rozwiązań lepszych bądź równoważnych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu. Szczegółowy opis ilości, przedmiotu zamówienia i wymaganych minimalnych parametrów zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.82.00.00 - Serwery 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.14.22.00 - Rejestratory środków pieniężnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU INTERSELL Waldemar Płonka, ul. Jesionowa 17A, 42-525 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89302,92

  • Oferta z najniższą ceną: 84535,35 / Oferta z najwyższą ceną: 114882,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APN PROMISE S.A., ul. Kryniczna 2, 03-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28302,88

  • Oferta z najniższą ceną: 28302,88 / Oferta z najwyższą ceną: 34359,12

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa drukarek fiskalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BMCG Sp. o.o., ul. Kolejowa 19, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24058,43

  • Oferta z najniższą ceną: 24058,43 / Oferta z najwyższą ceną: 26801,70

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa terminali dotykowych POS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LSI Software S.A., ul. Przybyszewskiego 176/178, 93-120 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26998,50

  • Oferta z najniższą ceną: 26998,50 / Oferta z najwyższą ceną: 26998,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.