eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa odczynników i surowic do badań serologicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Poznań: Dostawa odczynników i surowic do badań serologicznych.
Numer ogłoszenia: 253704 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8674031 w. 177; 601 568072, fax 061 8672521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i surowic do badań serologicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i surowic do badań serologicznych oraz krwi wzorcowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Oryginalny kod CPV: 24.49.62.00 - Odczynniki do badania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi Oryginalny kod CPV: 33.14.15.70 - Krew ludzka Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.15.70 - Krew ludzka .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 46.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferty na wykonanie zamówienia mogą składać Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w wymagań Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: a) Aktualny dokument wystawiony przez właściwy organ rejestrowy potwierdzający prawo występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzający, że zakres działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy Wykonawca jest spółką cywilną - umowa spółki, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS muszą być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert), c) wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 80%) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, d) Ponadto Wykonawca musi zamieścić w swojej ofercie świadectwa dopuszczenia do użytku w Polsce. Jeżeli Wykonawca oferuje przedmiot postępowania o zamówienie publiczne będący wyrobem medycznym w rozumieniu Dyrektywy Unii Europejskiej numer 93-42-EWG z dnia 14 czerwca 1993 i-lub Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 nr 93 poz. 896 z późn. zmianami) to musi wraz z ofertą złożyć wybrane elementy dokumentacji potwierdzające przed Zamawiającym przeprowadzenie procedury wprowadzenia do obrotu i wprowadzenia do używania wyrobu medycznego przez producenta lub dystrybutora (zwłaszcza certyfikat jednostki notyfikującej - jeżeli występuje) zgodnie z powyższą Dyrektywą i-lub Ustawą wraz z poniższymi dokumentami finalizującymi powyższe: 1) deklaracje zgodności CE lub 2) zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub 3)zaświadczenie wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o dokonaniu wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych na podstawie zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub 4)znak zgodności CE. Jeżeli Wykonawca oferuje przedmiot postępowania o zamówienie publiczne niebędący wyrobem medycznym w rozumieniu Dyrektywy Unii Europejskiej numer 93-42-EWG z dnia 14 czerwca 1993 i-lub Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych to musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: deklaracja zgodności z CE lub znak zgodności CE. Do powyższych wymaganych dokumentów można dołączyć również inne certyfikaty i świadectwa jako ich uzupełnienie na przykład TUV, EN, ISO. Dokumenty powyższe winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Termin ważności - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań pokój nr 108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Parametry odczynników wymagane przez zamawiającego (minimalne miano): anty-A: Krwinki A1 test szkiełkowy 64, test probówkowy 128; Krwinki A2 test szkiełkowy 32, test probówkowy 64; anty-A: Krwinki B test szkiełkowy 64, test probówkowy 128; Krwinki A2B test szkiełkowy 32, test probówkowy 64; anty-A: Krwinki Rh+ test szkiełkowy 64, test probówkowy 128; 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych w odniesieniu do pojemności oferowanych ampułek: od 1ml do 10ml. przy zachowaniu sumy zamawianych mililitrów. 3. Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich. 4.Zamawiający nie planuje zorganizowania zebrania wykonawców. 5.Zamawiajacy informuje, iż przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części postepowania od 1 do 33. Odczynniki i surowice do badań serologicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty dla każdej poszczególnej niżej wymienionej części: 1.anty- C+D+E monoklonalny 60ml. 2.anty-D IgM monoklonalny MS 201 30ml. 3.anty-D IgM monoklonalny inny klon 30ml. 4.anty-C monoklonalny MS 273 165ml. 5.anty-C monoklonalny inny klon 150ml. 6.anty-c monoklonalny MS 35 145ml. 7.anty-c monoklonalny inny klon 130ml. 8.anty-E monoklonalny MS 12 + MS 260 195ml. 9.anty-E monoklonalny inny klon 180ml. 10.anty-ē monoklonalny MS 62 + MS 69 135ml. 11.anty-ē monoklonalny inny klon 120ml. 12.anty- Cw monoklonalny MS 110 165ml. 13.anty- K monoklonalny MS 56 1200ml. 14.anty-k (KEL2) monoklonalny LK1 30ml. 15.anty-Lea monoklonalny 40ml. 16.anty-Leb monoklonalny 35ml. 17.anty-M monoklonalny 30ml. 18.anty-N monoklonalny 26ml. 19.anty-S monoklonalny 28ml. 20.anty-s 25ml. 21.anty-P1 monoklonalny 34ml. 22.anty- Jka monoklonalny 40ml. 23.anty- Jkb monoklonalny 34ml. 24.anty-A monoklonalny BIRMA 1 2000ml. 25.anty-A monoklonalny inny klon 2000ml. 26.anty-B monoklonalny LB-2 2000ml. 27.anty-B monoklonalny inny klon 2000ml. 28.anty-D monoklonalny RUM-1 3000ml. 29.anty-D Blend (IgM/IgG) 2000ml. 30.anty- A1 monoklonalny 5ml. 31.anty-H monoklonalny 5ml. 32.anty-Fya 36ml. 33.anty-Fya monoklonalny 2ml..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN WAŻNOŚCI - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części postępowania od 34 do 46 Odczynniki i surowice do badań serologicznych oraz krew wzorcowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty dla każdej poszczególnej niżej wymienionej części: 34.anty-Fyb 34ml. 35.anty-Lua 18ml. 36.anty-Lub 18ml. 37.anty-Kpa 18ml. 38.anty-Kpb 18ml. 39.anty-Coa 2ml. 40.Dolichotest 40ml. 41.Standard anty-D 1500ml. 42.Odczynnik antyglobulinowy poliwalentny w płynie 8000ml. 43.Odczynnik anty-IgG w płynie 400ml. 44.Odczynnik PEG 130ml. 45.Roztwór LISS 7500ml. 46.Standaryzowane krwinki opłaszczone przeciwciałami 120ml..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.62.00-9, 33.14.15.70-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. TERMIN WAŻNOŚCI - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.