Rybnik: Roboty remontowe w placówkach miejskich, z podziałem na zadania:
zad. 1: Przedszkole nr 39 w dzielnicy Boguszowice Osiedle;
zad. 2: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 (Przedszkole nr 19) w dzielnicy Boguszowice Osiedle;
zad. 3: Amfiteatr w parku w dzielnicy Boguszowice Osiedle;
zad. 4: Dom Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle;
zad. 5: Estrada w parku na Kampusie w dzielnicy Śródmieście; roboty malarskie;
zad. 6: Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście
Numer ogłoszenia: 253702 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w placówkach miejskich, z podziałem na zadania: zad. 1: Przedszkole nr 39 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; zad. 2: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 (Przedszkole nr 19) w dzielnicy Boguszowice Osiedle; zad. 3: Amfiteatr w parku w dzielnicy Boguszowice Osiedle; zad. 4: Dom Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle; zad. 5: Estrada w parku na Kampusie w dzielnicy Śródmieście; roboty malarskie; zad. 6: Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach miejskich, z podziałem na zadania: zad. 1: Przedszkole nr 39 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont pokrycia dachu (dokończenie) oraz wymiana instalacji odgromowej. Zakres robót: a) roboty demontażowe - rozbiórka istniejącego, wielowarstwowego pokrycia z papy termozgrzewalnej oraz pap asfaltowych, - rozbiórka obróbek blacharskich ścianek attykowych, kominów, świetlików i kominków, - demontaż instalacji piorunochronnej, - demontaż czap kominowych, - demontaż świetlików dachowych, - rozbiórka szlichty cementowej, - demontaż wpustów dachowych. b) roboty przygotowawcze i ogólnobudowlane - podmurowanie kominów i ścianek attykowych, - wykonanie nowych czap kominowych, - zabudowanie otworów w stropie w miejscu likwidowanych świetlików, - przygotowanie konstrukcji wsporczej pod nowe świetliki, - dostawa i montaż nowych świetlików, - wykonanie wylewki cementowej, - naprawa tynków oraz malowanie kominów i ścianek attykowych. c) roboty izolacyjne i dekarskie - ułożenie paroizolacji, - ułożenie izolacji termicznej z twardej wełny mineralnej, - założenie nowych wpustów dachowych (odprowadzenie wody opadowej i roztopowej), - wykonanie pokrycia oraz obróbek kominów i ścianek attykowych z membrany dachowej PVC, - założenie nowych obróbek blacharskich, - wykonanie nowej instalacji piorunochronnej. zad. 2: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 (Przedszkole nr 19) w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont elementów małej architektury przy budynku (schody zewnętrzne, balustrady, murki, studzienki doświetlające okna piwniczne) oraz nawierzchni (opaska żwirowa wokół budynku, chodniki). Zakres robót: - roboty demontażowe (demontaż balustrad, skucie schodów zewnętrznych, rozbiórka opasek, demontaż krat studzienek doświetlających, rozbiórka koron betonowych studzienek doświetlających, rozbiórka bramy ogrodzeniowej, rozbiórka muru oporowego przy zejściu do kotłowni, częściowy demontaż nawierzchni z płyt drogowych), - roboty ziemne związane z odtworzeniem muru oporowego przy zejściu do kotłowni oraz wykonaniem fundamentów pod murki przy wejściach, - szalowanie, zbrojenie i betonowanie muru oporowego i murków przy wejściach (należy zastosować szalunki systemowe o jednorodnej fakturze w celu uzyskania powierzchni pozwalającej na wykończenie tylko w formie malowania), - rozbiórka nawierzchni z płyt chodnikowych i korytowanie pod wykonanie nowej nawierzchni, - założenie obrzeży betonowych, - wykonanie opaski żwirowej wokół budynku, - częściowa wymiana nawierzchni chodników (bruk betonowy gr. 6 cm) wraz z formowaniem stopni schodowych z krawężników betonowych, - dostawa ziemi żyznej wraz z jej rozplantowaniem, - założenie trawników siewem, - uzupełnienie izolacji termicznej wraz z tynkiem, - malowanie cokołu. zad. 3: Amfiteatr w parku w dzielnicy Boguszowice Osiedle; wymiana pokrycia dachu oraz remont stalowej konstrukcji zadaszenia. Zakres robót: - rozbiórka istniejącego pokrycia dachu z płyt z poliwęglanu komorowego, - czyszczenie i piaskowanie konstrukcji stalowej zadaszenia, - montaż wsporników stalowych do mocowania nowej konstrukcji pokrycia dachu, - zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie konstrukcji stalowej zadaszenia, - montaż konstrukcji drewnianej (krokwii), - wykonanie poszycia dachu z płyt OSB, - montaż obróbek blacharskich krawędzi dachu oraz rynny i rury spustowej, - wykonanie pokrycia dachu z gontów bitumicznych na warstwie papy podkładowej, - remont nawierzchni wokół amfiteatru. zad. 4: Dom Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont pokrycia dachu nad widownią oraz izolacja przewodów wentylacyjnych. Zakres robót: - rozbiórka kominów wraz z zabetonowaniem w poziomie stropu nieczynnych kanałów, - demontaż wpustów dachowych, - przycięcie izolacji termicznej i wykonanie obróbki koryt zlewowych z blachy stalowej ocynkowanej, - wykonanie wstępnego krycia koryt z papy termozgrzewalnej oraz założenie i uszczelnienie wpustów dachowych, - założenie geowłókniny separującej warstwy pokrycia, - montaż kominków wentylacyjnych pokrycia dachu, - wykonanie pokrycia dachu i ścianek attykowych z membrany dachowej PVC, - montaż listew dociskowych na ściankach attykowych, - izolacja kanału wentylacyjnego płytami z hydrofobizowanej wełny mineralnej wraz z obudową z blachy stalowej ocynkowanej. zad. 5: Estrada w parku na Kampusie w dzielnicy Śródmieście; roboty malarskie. Zakres robót: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, - malowanie pomieszczeń. zad. 6: Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście; remont dachu (wymiana skorodowanych elementów konstrukcji więźby, wymiana pokrycia i obróbek blacharskich). Zakres robót: - demontaż rynien i obróbek blacharskich, - naprawa tynków kominów, - wymiana skorodowanych biologicznie elementów konstrukcji więźby dachowej, - montaż wyłazu dachowego, - założenie nowych obróbek blacharskich i rynien, - wykonanie pokrycia dachu z 2 warstw papy termozgrzewalnej, - demontaż i ponowny montaż instalacji piorunochronnej. Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz rysunki poglądowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3, 45.31.23.11-0, 45.11.13.00-1, 45.11.12.91-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.23.32.00-1, 45.44.22.00-9, 45.44.21.00-8, 45.32.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zadanie nr 1 : 10.000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości min. 200.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jedną obejmującą roboty dekarskie z zastosowaniem membrany dachowej PVC (dotyczy zadania 1). -Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto (dotyczy zadań: 2 i 3). -Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jedną obejmującą roboty dekarskie z zastosowaniem membrany dachowej PVC (dotyczy zadania 4). -Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 5). -Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 6). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Kosztorys.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione na podstawie aneksu o wartość wynikającą z protokołów konieczności, (dotyczy wszystkich zadań) 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności przerwania robót w wyniku napotkania nigdzie niezinwentaryzowanych instalacji lub konstrukcji podziemnych, kolidujących z prowadzonymi robotami, o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z uwagi na konieczność ich przebudowy, (dotyczy zadania nr 2) 3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiający realizację robót (ciągłe opady atmosferyczne trwające nieprzerwanie powyżej 10 dni), (dotyczy zadań nr 1 i 2) 4) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiający realizację robót (ciągłe opady atmosferyczne trwające nieprzerwanie powyżej 5 dni), (dotyczy zadań nr 3, 4 i 6) 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, 3, 4 (odpowiednio dla zadania) jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1 pkt 2, 3 i 4 (odpowiednio dla zadania)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedszkole nr 39 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont pokrycia dachu (dokończenie) oraz wymiana instalacji odgromowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole nr 39 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont pokrycia dachu (dokończenie) oraz wymiana instalacji odgromowej. Zakres robót: a) roboty demontażowe - rozbiórka istniejącego, wielowarstwowego pokrycia z papy termozgrzewalnej oraz pap asfaltowych, - rozbiórka obróbek blacharskich ścianek attykowych, kominów, świetlików i kominków, - demontaż instalacji piorunochronnej, - demontaż czap kominowych, - demontaż świetlików dachowych, - rozbiórka szlichty cementowej, - demontaż wpustów dachowych. b) roboty przygotowawcze i ogólnobudowlane - podmurowanie kominów i ścianek attykowych, - wykonanie nowych czap kominowych, - zabudowanie otworów w stropie w miejscu likwidowanych świetlików, - przygotowanie konstrukcji wsporczej pod nowe świetliki, - dostawa i montaż nowych świetlików, - wykonanie wylewki cementowej, - naprawa tynków oraz malowanie kominów i ścianek attykowych. c) roboty izolacyjne i dekarskie - ułożenie paroizolacji, - ułożenie izolacji termicznej z twardej wełny mineralnej, - założenie nowych wpustów dachowych (odprowadzenie wody opadowej i roztopowej), - wykonanie pokrycia oraz obróbek kominów i ścianek attykowych z membrany dachowej PVC, - założenie nowych obróbek blacharskich, - wykonanie nowej instalacji piorunochronnej. Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz rysunki poglądowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3, 45.31.23.11-0, 45.11.13.00-1, 45.32.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 (Przedszkole nr 19) w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont elementów małej architektury przy budynku (schody zewnętrzne, balustrady, murki, studzienki doświetlające okna piwniczne) oraz nawierzchni (opaska żwirowa wokół budynku, chodniki).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 (Przedszkole nr 19) w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont elementów małej architektury przy budynku (schody zewnętrzne, balustrady, murki, studzienki doświetlające okna piwniczne) oraz nawierzchni (opaska żwirowa wokół budynku, chodniki). Zakres robót: - roboty demontażowe (demontaż balustrad, skucie schodów zewnętrznych, rozbiórka opasek, demontaż krat studzienek doświetlających, rozbiórka koron betonowych studzienek doświetlających, rozbiórka bramy ogrodzeniowej, rozbiórka muru oporowego przy zejściu do kotłowni, częściowy demontaż nawierzchni z płyt drogowych), - roboty ziemne związane z odtworzeniem muru oporowego przy zejściu do kotłowni oraz wykonaniem fundamentów pod murki przy wejściach, - szalowanie, zbrojenie i betonowanie muru oporowego i murków przy wejściach (należy zastosować szalunki systemowe o jednorodnej fakturze w celu uzyskania powierzchni pozwalającej na wykończenie tylko w formie malowania), - rozbiórka nawierzchni z płyt chodnikowych i korytowanie pod wykonanie nowej nawierzchni, - założenie obrzeży betonowych, - wykonanie opaski żwirowej wokół budynku, - częściowa wymiana nawierzchni chodników (bruk betonowy gr. 6 cm) wraz z formowaniem stopni schodowych z krawężników betonowych, - dostawa ziemi żyznej wraz z jej rozplantowaniem, - założenie trawników siewem, - uzupełnienie izolacji termicznej wraz z tynkiem, - malowanie cokołu. Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz rysunki poglądowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.12.91-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.23.32.00-1, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Amfiteatr w parku w dzielnicy Boguszowice Osiedle; wymiana pokrycia dachu oraz remont stalowej konstrukcji zadaszenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Amfiteatr w parku w dzielnicy Boguszowice Osiedle; wymiana pokrycia dachu oraz remont stalowej konstrukcji zadaszenia. Zakres robót: - rozbiórka istniejącego pokrycia dachu z płyt z poliwęglanu komorowego, - czyszczenie i piaskowanie konstrukcji stalowej zadaszenia, - montaż wsporników stalowych do mocowania nowej konstrukcji pokrycia dachu, - zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie konstrukcji stalowej zadaszenia, - montaż konstrukcji drewnianej (krokwii), - wykonanie poszycia dachu z płyt OSB, - montaż obróbek blacharskich krawędzi dachu oraz rynny i rury spustowej, - wykonanie pokrycia dachu z gontów bitumicznych na warstwie papy podkładowej, - remont nawierzchni wokół amfiteatru. Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz rysunki poglądowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3, 45.11.13.00-1, 45.44.22.00-9, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dom Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont pokrycia dachu nad widownią oraz izolacja przewodów wentylacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dom Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont pokrycia dachu nad widownią oraz izolacja przewodów wentylacyjnych. Zakres robót: - rozbiórka kominów wraz z zabetonowaniem w poziomie stropu nieczynnych kanałów, - demontaż wpustów dachowych, - przycięcie izolacji termicznej i wykonanie obróbki koryt zlewowych z blachy stalowej ocynkowanej, - wykonanie wstępnego krycia koryt z papy termozgrzewalnej oraz założenie i uszczelnienie wpustów dachowych, - założenie geowłókniny separującej warstwy pokrycia, - montaż kominków wentylacyjnych pokrycia dachu, - wykonanie pokrycia dachu i ścianek attykowych z membrany dachowej PVC, - montaż listew dociskowych na ściankach attykowych, - izolacja kanału wentylacyjnego płytami z hydrofobizowanej wełny mineralnej wraz z obudową z blachy stalowej ocynkowanej. Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz rysunki poglądowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3, 45.32.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Estrada w parku na Kampusie w dzielnicy Śródmieście; roboty malarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Estrada w parku na Kampusie w dzielnicy Śródmieście; roboty malarskie. Zakres robót: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, - malowanie pomieszczeń. Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz rysunki poglądowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście; remont dachu (wymiana skorodowanych elementów konstrukcji więźby, wymiana pokrycia i obróbek blacharskich).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście; remont dachu (wymiana skorodowanych elementów konstrukcji więźby, wymiana pokrycia i obróbek blacharskich). Zakres robót: - demontaż rynien i obróbek blacharskich, - naprawa tynków kominów, - wymiana skorodowanych biologicznie elementów konstrukcji więźby dachowej, - montaż wyłazu dachowego, - założenie nowych obróbek blacharskich i rynien, - wykonanie pokrycia dachu z 2 warstw papy termozgrzewalnej, - demontaż i ponowny montaż instalacji piorunochronnej. Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz rysunki poglądowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3, 45.31.23.11-0, 45.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Świadczenie usług ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Stopniu Zabezpieczenia Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.