To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Warszawa: Termomodernizacja budynków placówek oświatowych na terenie Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 253691 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 461420 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków placówek oświatowych na terenie Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace termomodernizacyjne stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na niżej wymienionych obiektach w zakresie: 1) Przedszkole nr 307, ul. Księgarzy 9, 01-833 Warszawa - wymiana instalacji co i części urządzeń węzła; 2) Przedszkole nr 271 - ul. Broniewskiego 93, 01-876 Warszawa - zarządzanie energią; 3) Zespół Szkół nr 56- ul. Fontany 1, 01-835 Warszawa - zarządzanie energią. 4) Internat Zespołu Szkół nr 50 - ul. Lindego 20, 01-952 Warszawa - zarządzanie energią. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie projektów wykonawczych. Tam gdzie to konieczne uzgodnienie z dostawcą ciepła i właścicielem sieci. 2) Wykonanie pełnych zakresów robót w oparciu o powyższe projekty. 3) Pełnienie nadzoru autorskiego, 4) Włączenie obiektów nr 2),3),4) do systemu Zarządzania energią i okresie gwarancji, ich monitorowanie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony we wzorze umowy, programie funkcjonalno użytkowym oraz dokumentach bazowych tj. audytach energetycznych dla każdego obiektu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.31.42.00 - Usługi zarządzania energią .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siemens Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315482,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 388043,08
Oferta z najniższą ceną: 388043,08 / Oferta z najwyższą ceną: 388043,08
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające jest udzielane wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w BZP pod numerem nr 311954 - 2013; z dnia 02.08.2013 r. i SIWZ zamówienia podstawowego. Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Umowa o numerze CRU 248/2013 została zawarta w dniu 17 września 2013 r. Zgodnie z dyspozycja ustawową Zamawiający w SIWZ dla zamówienia podstawowego oraz w ogłoszeniu o zamówieniu przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 29,42% wartości zamówienia podstawowego, która stanowi 1 152 822,93 zł. netto, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 315 482,18 zł. co stanowi 27,36% zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (Termomodernizacja budynków placówek oświatowych na terenie Dzielnicy Bielany), co zamówienie podstawowe (CPV takie same jak w zamówieniu podstawowym). Zamówienie obejmuje 4 budynki, w których są realizowane roboty w ramach umowy zamówienia podstawowego. Rodzaj zamówienia udzielanego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego (zaprojektowanie i wykonanie: zarządzania energią oraz wymiany instalacji c.o. i części urządzeń węzła) a zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Spełnione zostały przesłanki z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. i w żadnej mierze, zastosowanie tego trybu, nie narusza zasad udzielania zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.