eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont budynku biurowo - konferencyjnego na działce nr. ew. 1464/67 Laboratorium Badań Ogniowych w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Warszawa: Remont budynku biurowo - konferencyjnego na działce nr. ew. 1464/67 Laboratorium Badań Ogniowych w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2
Numer ogłoszenia: 253682 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniki Budowlanej , ul. Filtrowa 1, 00-611 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8251303, 8252885, faks 022 8257730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ionstytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku biurowo - konferencyjnego na działce nr. ew. 1464/67 Laboratorium Badań Ogniowych w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku biurowo - konferencyjnego na działce nr. ew. 1464/67 Laboratorium Badań Ogniowych w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2 w zakresie: a. Pokrycia i konstrukcji dachu, b. Kominów wentylacyjnych, c. Konstrukcji stropu nad parterem, d. Konstrukcji stropu piwnic, e. Likwidacji pomieszczeń piwnic, f. Robót murowych, g. Nadproży, h. Ścianek działowych, i. Podłoży i posadzek, j. Tynków i okładzin wewnętrznych, k. Stolarki okiennej, l. Stolarki drzwiowej, m. Malowania wewnętrznego, n. Schodów wejścia głównego, o. Schodów piwnic, p. Docieplenia ścian zewnętrznych, q. Robót uzupełniających r. Instalacji sanitarnych - elementów instalacji wentylacji, s. Instalacje sanitarnych - wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej t. Instalacji sanitarnych - przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej, u. Instalacji sanitarnych - przyłącza wodociągowego, v. Instalacji elektrycznych - instalacji elektrycznej wewnętrznej, w. Instalacji elektrycznych - instalacji teletechnicznych, x. Instalacji elektrycznych - modernizacji instalacji odgromowej. Przedmiotowy budynek parterowy, częściowo podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Wiek techniczny budynku ok. 60 lat. Kubatura budynku 1318,93 m3; powierzchnia zabudowy 236,48m2; powierzchnia użytkowa podstawowa 154,82m2; długość budynku 18,63m; wysokość max.7,30m. Zamówienie musi być wykonywane w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pozwolenie na budowę, które stanowią część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający posiada projekt budowlany i projekt wykonawczy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 54.21.00.00 - 54.21.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania ww. warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane o wartości min. 380.000 PLN netto każde polegające na wykonaniu remontu, przebudowy lub budowy budynków, budynku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania ww. warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującą się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, polecić Wykonawcy na piśmie: 1. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót objętych kosztorysami ofertowymi, 2. Wykonanie robót uwzględnionych w dokumentacji projektowej, a niewyszczególnionych w przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych, 3. Wykonanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej, 4. Dokonanie zmiany kolejności wykonania robót oraz odpowiedniej aktualizacji Harmonogramu realizacji przedmiotu umowy, 5. Wykonanie robót nie uwzględnionych oraz nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub kosztorysach ofertowych wynikających z charakteru wykonywanych robót, 6. Wstrzymania realizacji robót na okres nie dłuższy niż 2 dni robocze w przypadku, w którym będzie to konieczne z uwagi na prawidłową koordynację robót wykonywanych przez Wykonawcę z robotami prowadzonymi równolegle przez innych wykonawców. a Wykonawca zobowiązany jest wykonać każde z powyższych poleceń. Wydane przez Zamawiającego w/w polecenia nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, ale skutki tych poleceń stanowią podstawę do zmiany - na wniosek Wykonawcy - terminu zakończenia robót oraz zmiany wynagrodzenia, zgodnie z odpowiednimi postanowieniami umowy i odpowiednio do wpływu zaistniałych okoliczności na postanowienia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itb.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ITB Oddział Mazowiecki, ul. Przemysłowa 2, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 11:00, miejsce: ITB Warszawa, ul. Filtrowa 1, 00-611 Warszawa, Kancelaria Główna - pokój 27.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zgodnie z art. 27 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji w formie pisemnej lub faksem. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia w formie pisemnej przez Wykonawcę faktu otrzymania każdej informacji przekazanej w formie faksu, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego informacji. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający posiada środki własne na wykonanie niniejszego zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.