eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Adaptacja budynku pokoszarowego nr 4 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej43-55 na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gnieźnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Gniezno: Adaptacja budynku pokoszarowego nr 4 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej43-55 na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 253676 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gnieźnie , ul. ks. kard. S. Wyszyńskiego 38, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4242942, faks 061 4242942.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-gniezno.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku pokoszarowego nr 4 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej43-55 na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gnieźnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja budynku pokoszarowego nr 4 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej43-55 na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gnieźnie w zakresie rzeczowym i ilościach szczegółowo określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych i spełniający pozostałe warunki wymienione w SIWZ m.in. : -udzielą na wszystkie zrealizowane przez wykonawcę prace co najmniej 24 miesięcznej gwarancji od daty ich ostatecznego odbioru, -zapewnią 14 dniowy termin płatności faktur częściowych ora faktury końcowej, -zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie działalności 2 zadania w obiektach użyteczności publicznej w tym co najmniej 1 uwzględniające rewitalizację obiektów zabytkowych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentem wykonania zadania z należytą starannością ( wartość każdego zadania winna być co najmniej równa połowie wartości brutto przedstawionej oferty) -dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c)uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń -posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000zł., -dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1/4 wartości netto złożonej oferty oraz posiadają dodatni wynik finansowy za 2008r. Ocena warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 9 ustawy; -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; -Wykaz zamówień wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, -Wykaz pracowników i podmiotów przewidzianych do realizacji zadania, -Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, sprawozdanie finansowe lub inne dokumenty określające obroty, zyski oraz zobowiązania i należności za 2008, -Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy oraz inne oświadczenia wymienione w pkt .11SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz-gniezno.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gnieźnie ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 38, 62-200 Gniezno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gnieźnie ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 38, 62-200 Gniezno- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.