To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Gliwice: Dostawa sprzętu wspinaczkowego, narciarskiego oraz sportowego
Numer ogłoszenia: 253654 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200938 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu wspinaczkowego, narciarskiego oraz sportowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wspinaczkowego, narciarskiego oraz sportowego z podziałem na 5 zadań: a) Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę sprzętu wspinaczkowego i lawinowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz stanowiący jej integralną część, b) Zadanie nr 2 - obejmuje dostawę sprzętu i akcesoriów wspinaczkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 3 do siwz stanowiący jej integralną część, c) Zadanie nr 3 - obejmuje dostawę sprzętu narciarskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do siwz stanowiący jej integralną część, d) Zadanie nr 4 - obejmuje dostawę odzieży oraz obuwia sportowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 do siwz stanowiący jej integralną część, e) Zadanie nr 5 - obejmuje dostawę różnych akcesoriów, przyrządów i sprzętu sportowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 6 do siwz stanowiący jej integralną część. UWAGA: Wskazanie w w/w formularzach cenowych w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że wyrób spełnia w całości opisane parametry jakościowe, techniczne i funkcjonalne. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego w Gliwicach przy ul. Andersa 47, partiami, w terminie do 30 dni od daty złożenia zamówienia. Całkowita realizacja i rozliczenie zamówienia musi nastąpić do 30.11.2012r. Transport dostawy zabezpiecza Wykonawca na własny koszt i ryzyko w ramach ceny dostawy. Towar dostarczony do Zamawiającego musi być fabrycznie nowy (I kat.). Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, instrukcją obsługi w języku polskim. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na dostarczane towary na okres wynikający z gwarancji producenta, nie krótszy niż: - 24 miesiące licząc od daty otrzymania przedmiotu umowy - dla zadania nr 1, 2 i 3, - 12 miesięcy licząc od daty otrzymania przedmiotu umowy - dla zadania nr 4 i 5.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.11.00 - Sprzęt narciarski i snowboardowy 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.41.10.00 - Sprzęt zimowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKALNIK Sp. z o.o., ul. Polaka 20, 50-379 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14569,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19258,50
Oferta z najniższą ceną: 19258,50 / Oferta z najwyższą ceną: 39194,51
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DANSPORT Maciej Śniegórski, ul. Oriona 36, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35161,40
Oferta z najniższą ceną: 25080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39076,97
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SK-SPORT S. GULINA, K. ŁUSZCZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SK-SPORT S. GULINA, K. ŁUSZCZ SPÓŁKA JAWNA
- SK-SPORT Sp. j. S.Gulina, K. Łuszcz, ul. Siemieńskiego 14, 35-203 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26508,00
Oferta z najniższą ceną: 26508,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32703,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej. Znak sprawy IA1.283.26.2024.AG
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej w Zabrzu. IA1.283.25.2024.DM
- Termomodernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 4 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Noakowskiego 3 w Gliwicach - pełna nazwa zamówienia - w dokumentach zamówienia
- ZP/G/30/24Dost.4rodz.drutu:AgSnO10śr. 1,8mm+/-0,04(st. tw.)il. 25kg (+/-10%);AgSnO10 śr.2,6mm+/-0,04; (st. tw.)il.10kg (+/-10%);AgNi10 śr.4,0mm+/-0,04;(st.m.)il.6kg (+/-10%);Ag0 śr 3,0mm+/-0,04; (st.m.)il5kg (+/-10%)
- "Bezwykopowa renowacja kanalizacji deszczowej".
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu miejsca rekreacji w ramach budżetu obywatelskiego "Drzewa i zieleń urządzona na Woli"
- Modernizacja boiska do piłki ręcznej w miejscowości Stryszawa poprzez wymianę nawierzchni
- Doposażenie placów zabaw w Gminie Choczewo
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wygodzie oraz przy Szkole Podstawowej w Jamnie
- Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.