eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › organizacja na terenie kraju wypoczynku letniego w roku 2007 dla około 500 dzieci w wieku od 7 do 16 lat, z rodzin zagrożonych patologia społeczną, w szczególności problemem alkoholowym, korzystających z pomocy MOPR w Toruniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25360

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Toruń: organizacja na terenie kraju wypoczynku letniego w roku 2007 dla około 500 dzieci w wieku od 7 do 16 lat, z rodzin zagrożonych patologia społeczną, w szczególności problemem alkoholowym, korzystających z pomocy MOPR w Toruniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, do kontaktów: Lewandowska Halina, ul. Konstytucji 3 Maja 40c, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6508565, fax 056 6586447, e-mail: sekretariat@mopr.torun.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mopr.torun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja na terenie kraju wypoczynku letniego w roku 2007 dla około 500 dzieci w wieku od 7 do 16 lat, z rodzin zagrożonych patologia społeczną, w szczególności problemem alkoholowym, korzystających z pomocy MOPR w Toruniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 55. Główne miejsce świadczenia usług: Część I - morze Część II- góry Część III-jezioro - teren całego kraju. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja na terenie kraju wypoczynku letniego w roku 2007 dla około 500 dzieci w wieku od 7 do 16 lat, z rodzin zagrożonych patologią społeczną, w szczególności problemem alkoholowym, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: 1. część I zamówienia zlokalizowana nad morzem dla około 170 dzieci; 2. część II zamówienia zlokalizowana w górach dla około 160 dzieci; 3. część III zamówienia zlokalizowana nad jeziorem dla około 170 dzieci. Organizator wypoczynku zapewnia: 1. bazę lokalową - dopuszcza się możliwość zakwaterowania dzieci w namiotach, domkach lub pawilonach, szkołach z dostępem do pełnego węzła sanitarnego; 2. całodzienne wyżywienie - 4 posiłki dziennie, w tym jeden gorący: śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, podwieczorek i kolacja - do oferty wykonawca winien dołączyć jadłospis wraz z wyszczególnieniem gramatury; 3. realizację zajęć z zakresu profilaktyki uzależnień w wymiarze co najmniej 1 godziny dziennie przez czas trwania turnusu, przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. 4. przeprowadzenie ankiet wśród uczestników wypoczynku i przedstawienie opracowania wyników ankiet bezpośrednio po zakończonym turnusie, według załączonego wzoru stanowiącego załącznik do umowy; 5. w czasie trwania turnusów wykonawca zapewnia codzienną, całodobową opiekę uprawnionych wychowawców, w liczbie zgodnej z normami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12, poz. 67 oraz Nr 18, poz. 102). Liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 20 osób. W przypadku dzieci do 10 roku życia liczba uczestników pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać 15 osób.; 7. dowóz dzieci do miejsca pobytu i z powrotem (po zakończeniu turnusu) ubezpieczonymi autokarami (OC i NNW pasażerów) odbywa się na koszt wykonawcy. Wykonawca zapewnia, co najmniej 2 opiekunów do każdego autokaru na każdorazowy przejazd. Zamawiający wyklucza dowóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00. 8. ubezpieczenie dzieci w zakresie NNW przez cały okres trwania turnusu kolonijnego ( od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem do chwili powrotu z kolonii) 9. opiekę pielęgniarską oraz lekarską; 10. zorganizowanie jednodniowej autokarowej wycieczki. 11. pokrywania kosztów biletów wstępu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru). 2. Wypełniony formularz cenowy (wg załączonego wzoru). 3. Zaakceptowany projekt umowy o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonej propozycji). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, który zakresem działania obejmuje przedmiot zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 9. Program z zakresu profilaktyki uzależnień i scenariusz zajęć. 10. Program pobytu wraz wyszczególnieniem programu turystyczno-krajoznawczego. 11. Oświadczanie wykonawcy, że posiada uprawnienia i spełnia niezbędne warunki do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 ). ) 12. Opis obiektu, w którym będą odbywały się kolonie (mile widziane zdjęcia, prospekty) - na podstawie karty kwalifikacyjnej obiektu, zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( w załączeniu wzór) wraz z informacjami , o których mowa w pkt. VI SIWZ. UWAGA! Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane, zobowiązani będą do przedstawienia do wglądu oryginalnej, aktualnej ( na lato 2007) karty kwalifikacyjnej obiektu zatwierdzonej przez właściwego miejscowo kuratora oświaty i zaświadczenie wydane przez kuratora oświaty o zgłoszeniu placówki do wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w 2007 roku - w terminie do dnia 18 czerwca 2007 roku pod rygorem rozwiązania umowy i zapłaty kary umownej. 13. Jadłospis wraz z wyszczególnieniem gramatury. 14. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 15. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów). 16. Dokumenty, o których mowa w punktach od 1 do 15 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci Kod CPV wg słownika 2008: 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartość szacunkowa powyżej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 25.06.2007; lub data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nie jset wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; - dotyczy wszystkich części zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza dysponowanie placówką wypoczynkową o bazie lokalowej i zapleczem technicznym do wydawania posiłków; - dotyczy wszystkich części zamówienia b) odpowiednia liczba sanitariatów i łazienek zgodnie z obowiązującymi wymogami. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest podać w ilu osobowych pokojach będą wypoczywać dzieci, wyposażenie pokoi w meble, dostępność łazienek (czy w pokojach, czy na korytarzu). Wyposażenie budynku np. świetlice, telewizja, internet, sprzęt sportowy. Opis terenu wokół budynku: boiska sportowe, tereny zielone, miejsce na ognisko itp. - dotyczy wszystkich części zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - dotyczy wszystkich części zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - dotyczy wszystkich części zamówienia 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy organizowanego wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami - rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12, poz. 67 oraz Nr 18, poz. 102): a) jeden opiekun-wychowawca ( po przebytym odpowiednim szkoleniu) dla 20 lub 15 osobowej grupy dzieci ( w zależności od wieku), posiadający wykupioną polisę OC, - dotyczy wszystkich części zamówienia b) kierownik kolonii ( po przebytym odpowiednim szkoleniu), posiadający wykupioną polisę OC, - dotyczy wszystkich części zamówienia c) zapewnienie opieki medycznej - dotyczy wszystkich części zamówienia d) kadra realizująca program profilaktyki uzależnień, posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie na wybranym z kierunków: pedagogika, psychologia, praca socjalna oraz posiadająca ukończone studia podyplomowe z zakresu socjoterapii lub kurs pomocy socjoterapeutycznej dzieciom z rodzin z problemem alkoholowym organizowanym przez PARPA - kierownik kolonii i wychowawcy mogą stanowić kadrę realizującą program, jeżeli spełniają opisane w tym punkcie warunki, - dotyczy wszystkich części zamówienia. 2. Wykluczeniu podlegają wykonawcy: 1) którzy w ciągu 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że nie wykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3) którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa; przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; 4) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. 7. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VII SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; - dotyczy wszystkich części zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza dysponowanie placówką wypoczynkową o bazie lokalowej i zapleczem technicznym do wydawania posiłków; - dotyczy wszystkich części zamówienia b) odpowiednia liczba sanitariatów i łazienek zgodnie z obowiązującymi wymogami. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest podać w ilu osobowych pokojach będą wypoczywać dzieci, wyposażenie pokoi w meble, dostępność łazienek (czy w pokojach, czy na korytarzu). Wyposażenie budynku np. świetlice, telewizja, internet, sprzęt sportowy. Opis terenu wokół budynku: boiska sportowe, tereny zielone, miejsce na ognisko itp. - dotyczy wszystkich części zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - dotyczy wszystkich części zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - dotyczy wszystkich części zamówienia 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy organizowanego wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami - rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12, poz. 67 oraz Nr 18, poz. 102): a) jeden opiekun-wychowawca ( po przebytym odpowiednim szkoleniu) dla 20 lub 15 osobowej grupy dzieci ( w zależności od wieku), posiadający wykupioną polisę OC, - dotyczy wszystkich części zamówienia b) kierownik kolonii ( po przebytym odpowiednim szkoleniu), posiadający wykupioną polisę OC, - dotyczy wszystkich części zamówienia c) zapewnienie opieki medycznej - dotyczy wszystkich części zamówienia d) kadra realizująca program profilaktyki uzależnień, posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie na wybranym z kierunków: pedagogika, psychologia, praca socjalna oraz posiadająca ukończone studia podyplomowe z zakresu socjoterapii lub kurs pomocy socjoterapeutycznej dzieciom z rodzin z problemem alkoholowym organizowanym przez PARPA - kierownik kolonii i wychowawcy mogą stanowić kadrę realizującą program, jeżeli spełniają opisane w tym punkcie warunki, - dotyczy wszystkich części zamówienia. 2. Wykluczeniu podlegają wykonawcy: 1) którzy w ciągu 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że nie wykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3) którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa; przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; 4) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. 7. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VII SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; - dotyczy wszystkich części zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza dysponowanie placówką wypoczynkową o bazie lokalowej i zapleczem technicznym do wydawania posiłków; - dotyczy wszystkich części zamówienia b) odpowiednia liczba sanitariatów i łazienek zgodnie z obowiązującymi wymogami. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest podać w ilu osobowych pokojach będą wypoczywać dzieci, wyposażenie pokoi w meble, dostępność łazienek (czy w pokojach, czy na korytarzu). Wyposażenie budynku np. świetlice, telewizja, internet, sprzęt sportowy. Opis terenu wokół budynku: boiska sportowe, tereny zielone, miejsce na ognisko itp. - dotyczy wszystkich części zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - dotyczy wszystkich części zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - dotyczy wszystkich części zamówienia 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy organizowanego wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami - rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12, poz. 67 oraz Nr 18, poz. 102): a) jeden opiekun-wychowawca ( po przebytym odpowiednim szkoleniu) dla 20 lub 15 osobowej grupy dzieci ( w zależności od wieku), posiadający wykupioną polisę OC, - dotyczy wszystkich części zamówienia b) kierownik kolonii ( po przebytym odpowiednim szkoleniu), posiadający wykupioną polisę OC, - dotyczy wszystkich części zamówienia c) zapewnienie opieki medycznej - dotyczy wszystkich części zamówienia d) kadra realizująca program profilaktyki uzależnień, posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie na wybranym z kierunków: pedagogika, psychologia, praca socjalna oraz posiadająca ukończone studia podyplomowe z zakresu socjoterapii lub kurs pomocy socjoterapeutycznej dzieciom z rodzin z problemem alkoholowym organizowanym przez PARPA - kierownik kolonii i wychowawcy mogą stanowić kadrę realizującą program, jeżeli spełniają opisane w tym punkcie warunki, - dotyczy wszystkich części zamówienia. 2. Wykluczeniu podlegają wykonawcy: 1) którzy w ciągu 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że nie wykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3) którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa; przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; 4) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. 7. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VII SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 2 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. standart obiektu 30 3. atrakcyjność programu 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.torun.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 09:15, Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40 c ( sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: morze. 1) Krótki opis: wypoczynek letni dla około 170 dzieci. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. standard obiektu 30 3. atrakcyjność programu 20 6) Informacje dodatkowe: brak CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: góry. 1) Krótki opis: wypoczynekk letni dla około 160 dzieci. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. standard obiektu 30 3. atrakcyjność programu 20 6) Informacje dodatkowe: brak CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: jezioro. 1) Krótki opis: wypoczynek letni dla około 170 dzieci. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. standard obiektu 30 3. atrakcyjnośc programu 20 6) Informacje dodatkowe: brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.