To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Kielce: Dostawa akcesoriów komputerowych, przewodów, dysków, kart pamięci, pamięci flash, zestawów słuchawkowych, głośników, środków czyszczących do komputera, kopert na CD/DVD, nagrywarek DVD, czytników kart, skanerów
Numer ogłoszenia: 253587 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216031 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów komputerowych, przewodów, dysków, kart pamięci, pamięci flash, zestawów słuchawkowych, głośników, środków czyszczących do komputera, kopert na CD/DVD, nagrywarek DVD, czytników kart, skanerów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych, przewodów, dysków, kart pamięci, pamięci flash, zestawów słuchawkowych, głośników, środków czyszczących do komputera, kopert na CD/DVD, nagrywarek DVD, czytników kart, skanerów. KOD CPV: 30237200-1 Akcesoria komputerowe; 30237460-1 Klawiatury komputerowe; 30237410-6 Myszka komputerowa ; 30234100-9 Dysk magnetyczny; 44311000-3 Skrętki; 32521000-1 Kable telekomunikacyjne; 32342100-3 Słuchawki; 30234600-4 Pamięć flash; 30199230-1 Koperty; 30233153-8 Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD); 32342412-3 Głośniki; 32342300-5 Mikrofony i zestawy głośnikowe; 30233150-7 Napędy dysku optycznego; 30237100-0 Części komputerów; 30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów; 30237110-3 Interfejsy sieciowe; 30237130-9 Karty komputerowe; 30237135-4 Karty sieciowe; 30237250-6 Akcesoria do czyszczenia komputerów; 30237251-3 Zestawy do czyszczenia komputerów; 30216110-0 Skanery komputerowe; 32331500-7 Nagrywarki. Przedmiot zamówienia: 1. Mysz przewodowa - ilość 20 szt.; 2. Mysz przewodowa - ilość 8 szt.; 3. Mysz bezprzewodowa - ilość 1 szt.; 4. Klawiatura przewodowa - ilość 10 szt.; 5. Przedłużacz USB - ilość 20 szt.; 6. Pilot do prezentacji - 2 szt.; 7. Dysk SSD - 4 szt.; 8. Kabel UTP kategorii 6 długości 5 metrów koloru szarego - 10 szt.; 9. Kabel UTP kategorii 6 długości 10 metrów koloru szarego - 10 szt.; 10. Kabel UTP kategorii 6 długości 15 metrów koloru szarego - 10 szt.; 11. Koperta papierowa na CD / DVD - bez okienka - 2000 szt.; 12. Kabel USB wtyk micro B - wtyk A - 10 szt.; 13. Kabel USB wtyk mini B - wtyk A - ilość 20 szt.; 14. Zestaw mysz i klawiatura bezprzewodowa - 15 szt.; 15. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem - 10 szt.; 16. Stacja dokująca do dysków SATA - 4 szt.; 17. Mostek USB / SATA - 4 szt.; 18. Karta microSD - 6 szt.; 19. Karta SDXC - 8 szt.; 20. Pendrive szyfrowany - ilość 10 szt.; 21. Przewód SATA 50 cm - ilość 10 szt. 22. Pianka do czyszczenia ekranu - ilość 20 szt.; 23. Czytnik kart pamięci - ilość - 5 szt.; 24. Nagrywarka DVD - ilość 5 szt.; 25. Karta sieciowa bezprzewodowa - ilość 10 szt.; 26. Dysk przenośny 3,5 - ilość 4 szt.; 27. Dysk przenośny 2,5 - ilość 4 szt.; 28. Słuchawki - ilość 8 szt.; 29. Głośniki komputerowe - ilość 4 szt.; 30. Skaner - ilość 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.41.00-9, 44.31.10.00-3, 32.52.10.00-1, 32.34.21.00-3, 30.23.46.00-4, 30.19.92.30-1, 30.23.31.53-8, 32.34.24.12-3, 32.34.23.00-5, 30.23.31.50-7, 30.23.71.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.71.10-3, 30.23.71.30-9, 30.23.71.35-4, 30.23.72.50-6, 30.23.72.51-3, 30.21.61.10-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
- FRAMKO 2 J. Strykowski, S. Miazga Spółka Jawna, ul. Duża 22, 25-013 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14930,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17490,46
Oferta z najniższą ceną: 17490,46 / Oferta z najwyższą ceną: 23168,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup, dostawa i montaż systemu obsługującego parking przed budynkiem Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i kontroli wraz z dzierżawą analizatora do badania moczu dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników, krwinek i materiałów zużywalnych do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą (...) do posiadanego (...) sprzętu DiaMed przez okres 2024-2026
- ZP.272.5.2024 "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych"
- Mechaniczne pozimowe oczyszczanie ulic/dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa akcesoriów komputerowych w podziale na części.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
więcej: Koperty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.