eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi konserwacji oraz napraw wymiennikowni ciepła w obiektach Policji województwa małopolskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Kraków: Usługi konserwacji oraz napraw wymiennikowni ciepła w obiektach Policji województwa małopolskiego.
Numer ogłoszenia: 253575 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji oraz napraw wymiennikowni ciepła w obiektach Policji województwa małopolskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres trzech lat usług konserwacyjnych oraz napraw wymiennikowni w następujących obiektach Policji: 1) Zad. 1. Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109 - budynek nr 3 i nr 29, konserwacja całoroczna - moc cieplna wymiennikowni 4,1 MW. 2) Zad. 2. Komenda Miejska Policji w Krakowie przy: -ul. Siemiradzkiego 24, konserwacja całoroczna, moc wymiennikowni 0,739 MW, -ul. Królewskiej 4, konserwacja w sezonie grzewczym, moc wymiennikowni 0,25 MW, -ul. Szerokiej 35, konserwacja w sezonie grzewczym, moc wymiennikowni 0,17 MW, -ul. Zamojskiego 22, konserwacja w sezonie grzewczym, moc wymiennikowni 0,29 MW, -ul. Lubicz 21, konserwacja w sezonie grzewczym, moc wymiennikowni 0,19 MW, -ul. Mogilskiej 109 (Pomieszczenie Dla Osób Zatrzymanych), konserwacja w sezonie grzewczym, moc wymiennikowni 0,98 MW 3) Zad. 3. Komeda Powiatowa Policji w Wadowicach, ul. Lwowska 13 - konserwacja całoroczna - moc cieplna wymiennikowni 0,3 MW, 4) Zad. 4. Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 4 - konserwacja w sezonie grzewczym, moc wymiennikowni 0,1 MW, 2. Zakres rzeczowy konserwacji wymiennikowni obejmuje: -konserwację pomp obiegowych c.o. i c.w.u, -konserwację zaworów manometrycznych i termostatów, -likwidację przecieków na połączeniach kołnierzowych, -czyszczenie odmulaczy i filtrów, -kontrolę wskazań przyrządów i urządzeń, -uruchomienie węzła cieplnego przed sezonem grzewczym, -wyłączenie węzła cieplnego po sezonie grzewczym lub w czasie awarii, -współpracę ze służbami MPEC-u i służbami ruchu KWP w Krakowie, KMP w Krakowie , KPP w Wadowicach, KPP w Dąbrowie Tarnowskiej, -konserwację urządzeń (dot. automatyki, elektryki, hydrauliki), -sprawdzenie działania układu przy sterowaniu ręcznym, -sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa i pozostałej armatury, -prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z funkcjonowaniem armatury, -bieżącą konserwację układów instalacji elektrycznej zgodnie z instrukcją, -bieżącą konserwację układów zasilania elektrycznego urządzeń, -bieżącą konserwację układów automatyki - zgodnie z instrukcją obsługi układów automatyki. 3. Sprawdzenie poprawności działania urządzeń oraz parametrów pracy wymiennikowi tj. przepływu, ciśnienia, temperatury itp. należy w sezonie grzewczym wykonać dwa razy w tygodniu, poza sezonem jeden raz w tygodniu. 4. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi konserwacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania urządzeń. 5. W przypadku wystąpienia awarii, Zamawiający wymaga, aby czas interwencji pogotowia technicznego Wykonawcy, po otrzymaniu zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego wynosił do 2 godzin od zgłoszenia. 6. Przed wykonaniem naprawy Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia przez Zamawiającego, wstępną kalkulację cenową. Kalkulacja zawiera co najmniej: wyszczególnienie wartości brutto części i materiałów niezbędnych do wykonania usługi, wskazanie ilości roboczogodzin koniecznych do wykonania usługi oraz przewidywalny termin rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usługi, celem jej zatwierdzenia. Kalkulacja cenowa powinna być wykonana na podstawie Branżowego Katalogu Norm Rzeczowych. Koszt części, materiałów i sprzętu Wykonawca skalkuluje wg aktualnego w danym okresie cennika Sekocenbudu. 7. Zamawiający ma prawo odstąpić od zlecenia wykonania naprawy w razie nie zaakceptowania kalkulacji cenowej naprawy przedłożonej przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przed zawarciem umowy dopuszczalna jest zmiana sposobu spełnienia świadczenia, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty, a która spowodowałaby, że doszłoby do zawarcia umowy o świadczenie niemożliwe. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych. w ofercie, które były oceniane w toku postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.