eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Usługi w zakresie wykonywania badań diagnostycznych obrazowych (tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny), przez okres 12 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Chorzów: Usługi w zakresie wykonywania badań diagnostycznych obrazowych (tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny), przez okres 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 253557 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny, ul. Zjednoczenia 10, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2413255-59, fax 032 2414733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/szpital_specjalistyczny

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonywania badań diagnostycznych obrazowych (tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny), przez okres 12 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Tomografia komputerowa z kontrastem dla pacjentów hospitalizowanych.Opis :Ilość badań w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy - 495, kontrast niejonowy + venflon wliczony w cenę badania, transport pacjenta do badania w pozycji siedzącej wliczony w cenę badania, w przypadku wystąpienia konieczności badań pacjentów w pozycji leżącej transport i koszt transportu w gestii Zamawiającego, dostępność badania od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 do 18.00 , czas oczekiwania na wykonanie badania max. 24 h 2. Tomografia komputerowa z kontrastem dla pacjentów ambulatoryjnych. Opis : Ilość badań w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy - 500 , kontrast niejonowy + venflon wliczony w cenę badania, dostępność badania od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 do 18.00 , odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca badania nie może być większa niż 15 km, czas oczekiwania na wykonanie badania max. 48 h. 3. Rezonans magnetyczny z kontrastem dla pacjentów hospitalizowanych. Opis : Ilość badań w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy - 45, kontrast niejonowy + venflon wliczony w cenę badania, transport pacjenta do badania w pozycji siedzącej wliczony w cenę badania, dostępność badania od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 do 18.00 , czas oczekiwania na wykonanie badania max. 48 h. 4. Rezonans magnetyczny z kontrastem dla pacjentów ambulatoryjnych. Opis : Ilość badań w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy - 20, kontrast niejonowy + venflon wliczony w cenę badania, dostępność badania od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 do 18.00 , czas oczekiwania na wykonanie badania max. 48 h. Powyżej 14 000 euro poniżej progów unijnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wnoszenie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.(zgodnie z Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 19.05.2006 r. Dz. U. nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1 pkt 2)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane,składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.(zgodnie z Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 19.05.2006 r. Dz. U. nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1 pkt 1). 4. Ważna umowa od odpowiedzialności cywilnej w sprawie ogólnych warunków obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienia na świadczenia zdrowotne za szkody wyrządzone przy udzielaniu tych świadczeń, na cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy okres trwania umowy ubezpieczenia jest krótszy od okresu obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie lub w terminie max. 3 dni przedstawić Zamawiającemu nową umowę ubezpieczenia na okres do końca trwania umowy na udzielenie świadczeń zdrowotnych. (zgodnie z Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 19.05.2006 Dz. U. nr 87 poz. 605 § 1 ust. 3 pkt 3) Uwaga!Minimalna suma gwarancyjna wynikająca z umowy ubezpieczenia o od odpowiedzialności cywilnej wynosi 46.500 EUR zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnejpodmiotu przyjmującego zamówienia na świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2004 r. Nr 283 poz. 2825).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/szpital_specjalistyczny

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie 41-500, ul. Zjednoczenia 10. Cena za SIWZ 30.00 PLN + koszt przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie 41-500, ul. Zjednoczenia 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tomografia komputerowa z kontrastem dla pacjentów hospitalizowanych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy - 495, kontrast niejonowy + venflon wliczony w cenę badania, transport pacjenta do badania w pozycji siedzącej wliczony w cenę badania, w przypadku wystąpienia konieczności badań pacjentów w pozycji leżącej transport i koszt transportu w gestii Zamawiającego, dostępność badania od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 do 18.00 , czas oczekiwania na wykonanie badania max. 24 h.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tomografia komputerowa z kontrastem dla pacjentów ambulatoryjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy - 500 , kontrast niejonowy + venflon wliczony w cenę badania, dostępność badania od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 do 18.00 , odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca badania nie może być większa niż 15 km, czas oczekiwania na wykonanie badania max. 48 h.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rezonans magnetyczny z kontrastem dla pacjentów hospitalizowanych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy - 45, kontrast niejonowy + venflon wliczony w cenę badania, transport pacjenta do badania w pozycji siedzącej wliczony w cenę badania, dostępność badania od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 do 18.00 , czas oczekiwania na wykonanie badania max. 48 h..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rezonans magnetyczny z kontrastem dla pacjentów ambulatoryjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy - 20, kontrast niejonowy + venflon wliczony w cenę badania, dostępność badania od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 do 18.00 , czas oczekiwania na wykonanie badania max. 48 h.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.