eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tryńcza › Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Tryńcza w roku szkolnym 2014/2015 w okresie od 15.09.2014 do 12.06.2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Tryńcza: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Tryńcza w roku szkolnym 2014/2015 w okresie od 15.09.2014 do 12.06.2015
Numer ogłoszenia: 253476 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tryńczy , Tryńcza 123, 37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie, tel. 16 642 17 32, faks 16 642 12 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tryncza.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Tryńcza w roku szkolnym 2014/2015 w okresie od 15.09.2014 do 12.06.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach w roku szkolnym 2014/2015 w okresie od 15.09.2014 do 12.06.2015 polegające na przygotowaniu, dostarczeniu w termosach i wydaniu gorących posiłków + kompot lub herbata dzieciom w szkołach w naczyniach jednorazowych, ze sztućcami jednorazowymi. Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania posiłków. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia zużytych naczyń oraz odpadków. W Zespole Szkół w Gorzycach i w Gniewczynie Łańcuckiej posiłki muszą być wydawane na dwie zmiany. Dostawa posiłków w dniach, w których odbywać się będzie nauka, dla uczniów w następujących szkołach: Zespół Szkół: Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Tryńczy - ilość uczniów ok. 50 Zespół Szkół: Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Gorzycach - ilość uczniów ok. 40 Zespół Szkół: Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Gniewczynie Łańcuckiej - ilość uczniów ok. 50 Publiczna Szkoła Podstawowa w Ubieszynie - ilość uczniów ok. 20 Łączna ilość uczniów: około 160 osób. 2. Szacowana liczba dni nauki, w których będą wydawane uczniom posiłki: 168 3. Ilość i rodzaj posiłków: 3 razy w tygodniu drugie danie (w tym przynajmniej 2 dania mięsne), zupa 2 razy w tygodniu oraz do każdego posiłku kubek kompotu lub herbaty. 4. Jedna porcja zupy powinna mieć objętość 400 ml + 2 kromki chleba. 5. Drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 400 gramów: ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne) 200g oraz mięso 100g i surówka 100g. Drugie danie mogą stanowić: pierogi, naleśniki, kopytka, krokiety o wadze 200g. Jedna porcja kompotu lub herbaty powinna mieć objętość 200 ml Jadłospis należy uzgodnić z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Tryńczy w cyklu miesięcznym. 6. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność, wartości odżywcze i muszą być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Niedopuszczalne jest przygotowanie posiłków z wykorzystaniem gotowych produktów (np. mrożone pierogi itp.) 7. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania próbek posiłków do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 8. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 9. Harmonogram dostarczania oraz miejsce wydawania posiłków Wykonawca ustali bezpośrednio z Dyrektorami poszczególnych Szkół. Żywienie będzie odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, wakacji, ferii szkolnych i dni ustawowo wolnych od nauki zastrzega się, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez Zamawiającego. 10. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Godziny dostarczania posiłków w godzinach umówionych z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych. Wykonawca po dostarczeniu posiłków w termosie zbiorczym będzie zobowiązany do ich wyporcjowania do naczyń jednorazowych. Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania posiłków uprawnionym uczniom. Brudne naczynia i sztućce wykonawca uprzątnie natychmiast po spożyciu przez dzieci posiłku i wywiezie z terenu szkoły. 11. Dzienny koszt posiłku nie może przekroczyć 4,30 zł. netto/osobę.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 Pzp, którego stanowi wzór załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługę o charakterze podobnym odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 i 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 i 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien być w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 i 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. ust. 1 Pzp.Oświadczenie o przynależności lub nie należeniu do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tryncza.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tryńczy Adres: Tryńcza 123, 37-204 Tryńcza, pow. przeworski, woj. podkarpackie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tryńczy Tryńcza 123, 37-204 Tryńcza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.