eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Kamienica › Rozbudowa budynku szkoły podstawowej o salę integracyjną wraz z zapleczem i przebudową infrastruktury technicznej na działce nr 774 w Kopańcu - celem utworzenia Punktu Promocji Turystycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Stara Kamienica: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej o salę integracyjną wraz z zapleczem i przebudową infrastruktury technicznej na działce nr 774 w Kopańcu - celem utworzenia Punktu Promocji Turystycznej
Numer ogłoszenia: 253475 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Kamienica , Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 14 337, faks 75 75 14 337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.new.bazagnim.pl/bip_stara_kamienica

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej o salę integracyjną wraz z zapleczem i przebudową infrastruktury technicznej na działce nr 774 w Kopańcu - celem utworzenia Punktu Promocji Turystycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot inwestycji stanowi rozbudowa budynku szkoły podstawowej o salę integracyjną wraz z zapleczem i przebudową, infrastrukturą techniczną na działce 774 w obrębie 0004 Kopaniec, Gmina Stara Kamienica. 1 WSKAŹNIKI OBIEKTU: POWIERZCHNIA ZABUDOWY : Istniejąca - ok. 544 m2 do wyburzenia - ok. 60 m2 Proj. rozbudowa - 100,70 m2 W sumie po wyburzeniu i po rozbudowie: - 584,70 m2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA : Istniejąca - ok. 420 m2 do wyburzenia - ok. 40 m2 Proj. rozbudowa - 196,91 m2 W sumie po wyburzeniu i po rozbudowie: - 576,91 m2 KUBATURA OBIEKTU : Istniejąca - ok. 3170 m3 do wyburzenia - ok. 278 m3 Proj. rozbudowa - 786,50 m3 W sumie po wyburzeniu i po rozbudowie: - 3678,50 m3 - WYMIARY RZUTU ROZBUDOWY - ok. 10,66 x 9,43 m - WYSOKOŚĆ BUDYNKU - do kalenicy : ok. 10,34 m - ILOŚĆ KONDYGNACJI - 2 parter + użytkowe poddasze II poziomowe 3.2 ZAKRES ROBÓT W ramach niniejszego zadania Zamawiający przewidział następujące prace: - Roboty rozbiórkowe - kompletne rozebranie przybudówki mniejszej oraz częściowo pokrycia i więźby przybudówki większej, - Ławy fundamentowe żelbetowe - istniejące fundamenty ceglano - kamienne, po wykonaniu rozbiórki przybudówek odsłonięte zostaną istniejące fundamenty , należy je oczyścić, wykonać warstwę wyrównawczą betonową, izolację przeciwwilgociowej oraz dylatację, - Ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych M6, - Ściany zewnętrzne murowane z bloczków z pustaków ceramicznych lub z betonu komórkowego, ocieplone styropianem gr. 12 cm + tynk na siarce, -Podciągi - żelbetowe o wym. 25/50 i 25/40, w i pod stropem nad parterem - wg proj. Konstrukcji, - Ścianki działowe murowane na parterze z bloczków z betonu komórkowego gr. 12 cm na zaprawie klejowej lub cem.-wap., wykończone obustronnie tynkiem maszynowym; dla boksów szatniowych dopuszczalne w technologii lekkiej lub jako murowane kotwione do sufitu i posadzki gr. 12 cm. Nad poziomie poddasza - w technologii lekkiej - płyty gk x 2 na stelażu z profili lub drewnianym, wypełnione wełną mineralną; - Stropy nad parterem: strop gr. 24 cm, częściowo w osi od B1 do B żelbetowa płyta krzyżowo zbrojona siatkami zgrzewanymi - wg proj. Konstrukcji. Nad poddaszem drewniany - wykończony panelami drewnianymi lub drewnopodobnymi, - Elementy wylewane żelbetowe - wg proj. Konstrukcji, - Więźba dachowa drewniana, krokwiowo - płatwiowa o kącie nachylenia połaci dachowej ok. 52 - 53 stopnie. W ramach prac należy skalkulować również wymianę pokrycia dachu na północnej stronie istniejącego obiektu. - Wykończenie elewacji - na poziomie parteru, wykończyć tynkiem zewnętrznym mineralnym na siatce w technologii lekko - mokrej - w nawiązaniu do istniejącego na nowej dobudówce; cokół - okładzina granitowa lub z tynku mozaikowego w kolorze szarym, dookoła budynku wykonać opaskę żwirową o szerokości ok. 50 cm, parapety z kształtek klinkierowych lub płytek klinkierowych, - Wykończenie ścian wewnętrznych - wykończone tynkiem maszynowym, grunt + farba akrylowa, w pomieszczeniach socjalnych przy styku z posadzką zastosować płytki cokołowe o wys. min 8 cm; - Sufity : - sufity tynkowane - gładź gipsowa, malować grunt + farba akrylowa - nad poddaszem -płyty GKF na stelażu, grunt + farba akrylowa - kolorystyka - do ustalenia wg indywidualnych projektów wnętrz lub w ramach nadzoru autorskiego; - Posadzki - posadzka na gruncie : żwir - 10 cm, piasek - 10 cm, płyta żelbetowa gr. 15cm, folia PCV x 2, styropian twardy gr. 10 cm, wylewka betonowa gr. 6 cm, warstwa wykończeniowa - płytki gresowe na klej, w podcieniu wejściowym -kostka brukowa granitowa lub płytki gres mrozoodporne, antypoślizgowe, - Stolarka okienna - okna - profile PCV, kolor biały, szklenie podwójne lub potrójne, antywłamaniowe na parterze, z podziałami - jak na rys. elewacji - zaprojektowano instalacje wodociągową ciepłej i zimnej wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania - jako rozbudowa istniejącej z kotłowni na opał stały, oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych, oświetlenia awaryjnego,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń - dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia ( Zamawiającego tj. Gminy Stara Kamienica), gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia ) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie: - że wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 ustawy P.z.p., lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie, lub - że wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku, gdy gwarancje lub poręczenia nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 4. Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny Jelenia Góra numer 11 2030 0045 1110 0000 0100 0850, z adnotacją w tytule wpłaty: Wadium - punkt promocji turystyki. 6. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym , w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania u Kierownika Referatu Rozwoju Gminy - budynek Urzędu Gminy Stara Kamienica - parter lub innej wskazanej osoby , w godzinach od 07:00 do 14:30 od poniedziałku do piątku , z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie formach wykonawca może dołączyć do oferty - pod warunkiem , że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej ( nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium -punkt promocji turystycznej), w sposób umożliwiający Zamawiającemu zdeponowanie wadium u wskazanej osoby , przed upływem terminu otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty , w której znajduje się oferta. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w punkcie 27. nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania szczególnych uprawnień do wykonywania określonej działalności; Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 1.1 będzie dokonana na podstawie przedłożonego złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW, według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie poparte należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- robót budowlanych polegających na budowie lub rozbudowie co najmniej dwóch (2) budynków z drewnianą więźbą dachową i pokryciem dachówką, z węzłem sanitarnym oraz instalacją elektryczną i wodociągowo - kanalizacyjną Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych w wymaganym zakresie, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do IDW, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 1.2 będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia - popartych należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- robót budowlanych polegających na budowie lub rozbudowie co najmniej dwóch (2) budynków z drewnianą więźbą dachową i pokryciem dachówką, z węzłem sanitarnym oraz instalacją elektryczną i wodociągowo - kanalizacyjną Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych w wymaganym zakresie, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do IDW, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 1.2 będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia. 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami - zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia co najmniej : a) Kierownika Budowy posiadającego: - co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów b) Kierownika robót lub majstra robót posiadającego: - co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub majstra robót , - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dopuszcza się posiadanie uprawnień w ww zakresie przez dwie osoby pod warunkiem, że obie zostaną wskazane na kierowników robót ilub majstrów robót zakresu odpowiadającego ich uprawnieniom. c) Kierownika robót lub majstra robót, posiadającego: - co najmniej dwa (2) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub majstra robót, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów . 1.3.1. Przez wymagany minimalny okres doświadczenia zawodowego należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji robót o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia, liczonych od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Do minimalnego okresu doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy i lub majstra budowy nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie . 1.3.2. Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego (art. 12 pkt 7 w zw. z art. 12 a Prawa budowlanego), wymagane jest od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych oraz wstąpienie do właściwej polskiej izby samorządu zawodowego. 1.3.3. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani przedstawić: a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności wymienionych w punkcie 1.3. a) b) c), odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji zawodowych w tym rodzaju i zakresu uprawnień budowlanych i ich numeru oraz daty wydania, wymaganego doświadczenia zawodowego w tym szczególnie wykazanie posiadania wymaganego w punktach poprzedzających, a także przypisanie im zakresu wykonywanych czynności. Przy każdej, wymienionej z imienia i nazwiska osobie należy podać podstawę dysponowania tą osobą przez wykonawcę. Wykaz należy sporządzić wg wzoru określonego w Załączniku Nr 5 do IDW. Do wykazania doświadczenia zawodowego można również wykorzystać fakultatywny wzór Załącznika Nr 5.1 b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawa budowlanego - Załącznik Nr 6 do IDW Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w którym mowa w punkcie 1.3 będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien pozostawać w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zadania popartej posiadaniem: a) środków finansowych lub zdolności kredytowej lub środków finansowych i zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 400 000 PLN. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.4 a) będzie dokonana w oparciu o złożony dokument wg formuły: spełnia nie spełnia. b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 400 000 PLN uwaga: do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zostanie wezwany wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.4 b) będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie ( Załącznik nr 2), wg formuły: spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: a. zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Cz.I. IDW , b. zmiana lub konieczność dodatkowego wprowadzenia na plac budowy - podwykonawcy, c. rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, wraz z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony kosztorys ofertowy przed podpisaniem umowy, d. wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac - nie powodujących zmian w wysokości ceny umownej wpisanej do umowy, e. wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i warunkami technologicznymi określonymi dla robót, które miałyby być wykonane w tych warunkach; konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w Dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie dotychczasowych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu - dotyczy możliwości wydłużenia terminu realizacji zakończenia i lub zmiany wynagrodzenia na zasadach określonych w punktach b), c), d). 2. Zmiany umowy nie wymaga: zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego). 3. O interpretacji zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował Wójt Gminy, w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stara-kamienica.bipgmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starej Kamienicy 58-512 Stara Kamienica 41 pok.12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Starej Kamienicy 58-512 Stara Kamienica 41 Sekretariat pok.16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.