eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Świadczenie usług przeglądów, napraw i konserwacji samochodów marki SKODA eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Łomża: Świadczenie usług przeglądów, napraw i konserwacji samochodów marki SKODA eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR
Numer ogłoszenia: 253469 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236921 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przeglądów, napraw i konserwacji samochodów marki SKODA eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów, napraw i konserwacji 2 (dwóch) samochodów marki Skoda Octavia eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR, wynikających z awarii technicznych, wypadków, kolizji drogowych, przeglądów okresowych zgodnych z ustalonymi przez producenta warunkami eksploatacji (zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów - CPV 50112000-3). 2. Zakres usług obejmuje: 1) wykonywanie przeglądów okresowych (pogwarancyjnych), 2) wykonywanie napraw koniecznych do zachowania właściwego stanu technicznego pojazdów, wynikających z przeglądów, 3) wykonywanie napraw bieżących wynikłych z eksploatacji, awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 4) wykonywanie przeglądów antykorozyjnych nadwozia i podwozia, 5) utylizacja zdemontowanych części oraz płynów eksploatacyjnych, 6) dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych (dopuszcza się stosowanie zamienników) oraz płynów eksploatacyjnych. 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie części zamiennych, akcesoriów gumowych i płynów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby cena części zamiennych, akcesoriów gumowych i płynów eksploatacyjnych, była zgodna z cennikami ogólnie obowiązującymi u Wykonawcy na dzień wykonania usługi tj. podpisania protokołu odbioru samochodu. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania mu do wglądu aktualnie obowiązujących u Wykonawcy cenników usług, części, akcesoriów, płynów eksploatacyjnych i innych środków niezbędnych do wykonania usługi przeglądów, napraw i konserwacji. 4. Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków gwarancji i przeglądów okresowych dla danego samochodu. 5. Naprawy będą wykonywane zgodnie z zakresem, każdorazowo określanym przez pracownika Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, zdefiniowany w punkcie 2 ppkt 2-4 niniejszego rozdziału. 7. Wykonawca świadczący usługi poza granicami miasta Łomża zobowiązany będzie do odbioru - przy pomocy lawety - samochodu przeznaczonego do wykonania usługi objętej Specyfikacją z ul. Nowej 2 w Łomży i dostarczenia do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Nową 2 w Łomży po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązującymi u Wykonawcy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania mu do wglądu katalogów norm czasowych. 9. W przypadku unieruchomienia samochodu, spowodowanego awarią, kolizją lub wypadkiem drogowym na terenie województwa podlaskiego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia samochodu do miejsca wykonywania usługi (holowanie) w terminie 2 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia (dotyczy sytuacji, w której ubezpieczyciel odmówił dostarczenia pojazdu na swój koszt lub dana sytuacja nie dotyczy ubezpieczyciela). 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości samochodów (zmniejszenia lub zwiększenia ilości) oraz zmiany numerów rejestracyjnych samochodów, które zostaną poddane przeglądom, naprawom i konserwacji w drodze Aneksu do Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy. 11. W przypadku, gdy naprawa będzie trwała dłużej niż 3 dni, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na żądanie Zamawiającego samochodu zastępczego z pełnym zbiornikiem paliwa, we własnym zakresie, bez dodatkowego wynagrodzenia. Po zakończeniu naprawy Zamawiający zwróci samochód zastępczy. 12. Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. 13. Zamawiający wymaga, aby usługi były świadczone przez Wykonawcę, który posiada autoryzację dowolnej marki samochodów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OSCAR Spółka z o.o., ul. Traugutta 59, 07-400 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14514,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14514,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20319,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.