eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Fizyczne zabezpieczenie i ochrona obiektów Muzeum Zagłębia w Będzinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Będzin: Fizyczne zabezpieczenie i ochrona obiektów Muzeum Zagłębia w Będzinie.
Numer ogłoszenia: 253450 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zagłębia w Będzinie, ul. Świerczewskiego 15, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2677707, fax 032 2677707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fizyczne zabezpieczenie i ochrona obiektów Muzeum Zagłębia w Będzinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fizyczne (minimum 2 osobowe na zmianie) zabezpieczenie i ochrona obiektów Muzeum Zagłębia w Będzinie wraz z przynależnościami: a) Zespół pałacowo-parkowy tj: budynek: Pałac oficyna południowa przyległy park o powierzchni około 4 ha terenu zielonego, b) Zamek z murem okalającym. 2. Ochrona zewnętrzna i wewnętrzna, całodobowa obiektów z możliwością korzystania z pomieszczenia socjalnego w oficynie południowej i pomieszczenia stróżówki w Zamku. 3. Ochrona przed kradzieżą i zniszczeniem mienia znajdującego się na terenie obiektów chronionych. 4. Prowadzenie raportu z pełnienia dyżurów i przedkładanie informacji kierownictwu Muzeum. 5. Pracownicy wykonujący usługę winni posiadać: - jednolite umundurowanie - identyfikatory - zezwolenie na użycie broni - własne środki łączności - posiadanie własnej Grupy Interwencyjnej 6. Wykonawca winien dysponować liczbą pracowników zapewniających należyte wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia. 7. Obiekty będące przedmiotem zamówienia są oświetlone w porze nocnej. 8. Obiekty objęte są wykazem obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) oraz w niniejszej SIWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją bez zastrzeżeń w całości warunków określonych w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: Wymaga się: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. a) aktualnej koncesji wystawionej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. b) aktualnego odpisu właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się: a) wykazania wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, np. referencji, potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymaga się wykazania dwóch usług obejmujących swym zakresem ochronę mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, potwierdzonych dokumentami (np. referencje) o wartości nie mniejszej niż łącznie 75 % ceny ofertowej brutto. b) dysponowania osobami posiadającymi licencje I lub II stopnia ochrony fizycznej - dotyczy osób wykonujących usługę (min. 2 osoby na zmianę). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymaga się: a) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 1500000.00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VII SIWZ. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na lub według druku stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4. Aktualnej koncesji wystawionej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 5. Aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 6. Wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Załącznika nr 3 oraz załączenia dokumentów, np. referencji potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymaga się wykazania dwóch usług obejmujących swym zakresem ochronę mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, potwierdzonych dokumentami (np. referencje) o wartości nie mniejszej niż łącznie 75 % ceny ofertowej brutto. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, wg Załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wykaz winien zawierać osoby posiadające licencję I lub II stopnia ochrony fizycznej (minimum 2 osoby na zmianę). 8. Dokumentów stwierdzających że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają licencję I lub II stopnia ochrony fizycznej. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 9. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wymaga się na minimum 1500000.00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł). Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: 10. Parafowany podpisem i pieczęcią Wykonawcy, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty wymienione w części VII pkt 4; 5; 6 (tylko dokumenty stwierdzające należyte wykonanie usług); 8; 9; mogą być przedstawione w formie oryginałów lub czytelnych kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.bedzin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zagłębia w Będzinie ul. Świerczewskiego 15 42-500 Będzin tel. fax. 032-267 77 07.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Zagłębia w Będzinie ul. Świerczewskiego 15 42-500 Będzin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.