eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Starej Wsi w ramach programu rządowego Radosna szkoła



Ogłoszenie z dnia 2011-08-22

Celestynów: Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Starej Wsi w ramach programu rządowego Radosna szkoła
Numer ogłoszenia: 253416 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, faks 022 7897011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Starej Wsi w ramach programu rządowego Radosna szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw znajdującego się na terenie szkoły w Starej Wsi, w gminie Celestynów, w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. Plac zabaw ma powierzchnię 500 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności oczyszczenie terenu z krzewów oraz podrostów drzew do lat 5, wstawienie urządzeń zabawowych oraz tablicy informacyjnej, położenie syntetycznej nawierzchni bezpiecznej w strefie zabaw oraz komunikacyjnej, a także nasadzenia drzew, krzewów i zakładanie trawników. W zakres robót budowlanych wchodzą następujące prace: Roboty związane z projektowanymi nawierzchniami: korytowanie niepełne, wykonanie podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne bezpieczne, wykonanie nawierzchni syntetycznej wylewanej, wykonanie nawierzchni syntetycznej z płyt gumowych, ustawienie obrzeży betonowych na ławach betonowych, wykonanie skarp wokół nawierzchni, Roboty związane z projektowanym zagospodarowaniem terenu - zakup, wykonanie i montaż elementów zakup, dostawa i montaż tablicy informacyjnej, zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych Roboty ogrodnicze - zakładanie i pielęgnacja zieleni: uprzątnięcie terenu, rozkładanie ziemi urodzajnej i wyrównanie terenu na terenie płaskim zakładanie trawników dywanowych siewem na terenie płaskim sadzenie drzewa, krzewów i pnączy na terenie płaskim rozkładanie kory. Zestawienie powierzchni objętych opracowaniem Powierzchnia placu zabaw (wg granic na rysunku) 500 m2 Projektowane nawierzchnie 290 m2 Syntetyczna bezpieczna wylewana - strefa zabawowa (kolor pomarańczowy) 240 m2 Syntetyczna bezpieczna z płyt gumowych - strefa komunikacyjna (kolor niebieski) 50 m2 Zieleń 210 m2 1.Korytowanie Przed wykonaniem nawierzchni z terenu przewidzianego pod nawierzchnię i skarpki zdjąć darń (5cm) i wywieźć. Następnie zdjąć warstwę urodzajną humusu (5cm) i zmagazynować w pryzmie. Paliki lub szpilki do prawidłowego ukształtowania koryta w planie i profilu powinny być wcześniej przygotowane. Paliki lub szpilki należy ustawiać w osi ścieżek i w rzędach równoległych do osi ścieżek lub w inny sposób zaakceptowany przez Inspektora nadzoru. Rozmieszczenie palików lub szpilek powinno umożliwiać naciągnięcie sznurków lub linek do wytyczenia robót w odstępach nie większych niż co 10 metrów. Koryto w obrębie koron drzew wykonywać ręcznie. Przy korytowaniu należy uwzględnić, że nowo projektowane nawierzchnie powinny być wyniesione powyżej otaczającego terenu zieleni ok. 4cm. Korytowanie należy dopasować do projektowanych rzędnych terenowych nawierzchni. Grunt odspojony w czasie wykonywania koryta powinien być wykorzystany zgodnie z ustaleniami dokumentacji projektowej, tj. wbudowany w nasyp. 2.Profilowanie i zagęszczanie podłoża Przed przystąpieniem do profilowania podłoże powinno być oczyszczone ze wszelkich zanieczyszczeń. Po oczyszczeniu powierzchni podłoża należy sprawdzić, czy istniejące rzędne terenu umożliwiają uzyskanie po profilowaniu zaprojektowanych rzędnych podłoża. W trakcie prowadzenia prac ziemnych należy usunąć zalegające w gruncie nasypowym ew. zanieczyszczenia (gruz, śmieci), powstałe ew. obniżenia wypełnić ziemią z korytowania, wyrównać. Jeżeli występują zaniżenia poziomu w podłożu przewidzianym do profilowania, Wykonawca powinien spulchnić podłoże na głębokość zaakceptowaną przez Inspektora Nadzoru, dowieźć dodatkowy grunt, w ilości koniecznej do uzyskania wymaganych rzędnych wysokościowych. Bezpośrednio po profilowaniu podłoża należy przystąpić do jego zagęszczania. Zagęszczanie podłoża należy: kontynuować do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia nie mniejszego od Is 1,00. podanego w tablicy 1. Wilgotność gruntu podłoża podczas zagęszczania powinna być równa wilgotności optymalnej z tolerancją od -20% do +10%. Podłoże (koryto) po wyprofilowaniu i zagęszczeniu powinno być utrzymywane w dobrym stanie. Jeżeli po wykonaniu robót związanych z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża nastąpi przerwa w robotach i Wykonawca nie przystąpi natychmiast do układania warstw nawierzchni, to powinien on zabezpieczyć podłoże przed nadmiernym zawilgoceniem, na przykład przez rozłożenie folii lub w inny sposób zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. Jeżeli wyprofilowane i zagęszczone podłoże uległo nadmiernemu zawilgoceniu, to do układania kolejnej warstwy można przystąpić dopiero po jego naturalnym osuszeniu. Jeżeli zawilgocenie nastąpiło wskutek zaniedbania Wykonawcy, to naprawę wykona on na własny koszt. 3.Podbudowa z kruszywa łamanego Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych i wykonania robót budowlanych kruszywo łamane: tłuczeń kliniec dolomitowy (0-32 mm) kruszywem 0-32 mm należy również wypełnić geokratę. Rozścielanie kruszywa wykonywać ręcznie. Podbudowę zagęszczać warstwami mechanicznie. Kruszywo grube po rozłożeniu powinno być przywałowane dwoma przejściami walca ubijaka. Po całkowitym zagęszczeniu tłucznia następuje jego klinowanie. Na warstwie tłucznia rozkłada się warstwę klińca w równej warstwie i następnie zagęszcza. Jeżeli to konieczne, operację rozkładania i wibrowania kruszywa drobnego należy powtarzać, aż do chwili gdy kruszywo drobne przestanie penetrować warstwę kruszywa grubego. Po zaklinowaniu warstwę górną podbudowy zamulać miałem kamiennym lub drobnym piaskiem. Po zagęszczeniu cały nadmiar kruszywa drobnego należy usunąć szczotkami tak, aby ziarna kruszywa grubego wystawały nad powierzchnie 3-6mm. Następnie tak przygotowana warstwa powinna być przywałowana i utrzymana w dobrym stanie do chwili zamknięcia jej następną warstwą. Ze względów technologicznych każdy element robót należy wykonywać i odbierać oddzielnie. Podbudowę należy wykonać zgodnie z następującymi wymaganiami minimalnymi: - regularność: + -5 mm pod 3 m prostej krawędzi, max. odchylenie 1 mm w porównaniu z wymiarami teoretycznymi - nośność: moduł dynamiczny E większe lub równe 40 MPa lub odchylenie boczne 13T mniejsze lub równe 2.5 mm Zwartość: 95% OPN. 4.Geokrata W dolnej warstwie podbudowy z kruszywa łamanego 4-32mm pod nawierzchnią poliuretanową zostanie zastosowana geokrata o wys. 50mm. Geokrata jest stosowana jako materiał wzmacniający, składa się z zespołu taśm z polietylenu o dużej gęstości, dwustronnie modelowanych, połączonych seriami głębokich, ultradźwiękowych zgrzein punktowych. Ścianki geokraty są perforowane. Geokratę układać na wyrównanej powierzchni warstwy odsączającej łącząc arkusze zgodnie z instrukcją producenta. Wypełnić kruszywem, wałować. Spadki kształtować zgodnie z projektowanymi spadkami nawierzchni. 5.Warstwa odsączająca Piasek stosowany do wykonywania warstw odsączających i odcinających powinien spełniać wymagania normy PN-B-11113 (5) dla gatunku 1 i 2 - piasek gruby lub średnioziarnisty (nawierzchnia poliuretano)a, kostka betonowa) Kruszywo powinno być rozkładane w warstwie o jednakowej grubości, przy użyciu równiarki, z zachowaniem wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Grubość rozłożonej warstwy luźnego kruszywa powinna być taka, aby po jej zagęszczeniu osiągnięto grubość projektowaną. Warstwa odcinająca i odsączająca powinna być zagęszczana płytami wibracyjnymi lub ubijakami mechanicznymi. Zagęszczanie należy kontynuować do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia nie mniejszego od 1,0 według normalnej próby Proctora. Wilgotność kruszywa podczas zagęszczania powinna być równa wilgotności optymalnej z tolerancją od -20% do +10% jej wartości. 6.Obrzeża betonowe Koryto pod należy wykonywać zgodnie z PN-B-06050 (1). Obrzeże betonowe 8x30cm na ławie z betonu B15 (C12 15), Obrzeża należy wykonać tak aby górna powierzchnia odpowiednio niżej od poziomu właściwej nawierzchni aby umożliwić oblewanie krawężników wierzchnią warstwą nawierzchni EPDM. Zewnętrzna ściana obrzeża powinna być obsypana miejscowym gruntem przepuszczalnym, starannie ubitym. Spoiny nie powinny przekraczać szerokości 1cm. Należy wypełnić je piaskiem lub zaprawą cementowo-piaskową w stosunku 1:2. Spoiny przed zalaniem należy oczyścić i zmyć wodą. Spoiny muszą być wypełnione całkowicie na pełną głębokość. Łączna długość obrzeża - 118mb Obrzeże ustawiane na ławie z betonu C12/15 o F=0,05m2. 7.Bezpieczna nawierzchnia syntetyczna wylewana EPDM Dwuwarstwowa nawierzchnia syntetyczna wylewana - bezpieczna poliuretanowo-kauczukowa, sprężysta, przeciwpoślizgowa i szybkoschnąca, dostosowana do dużej dynamiki i intensywności zabaw. Grubość nawierzchni syntetycznej dostosowana do maksymalnej wysokości upadku z urządzenia, pod którym jest stosowana - łączna grubość 35-95mm . Grubość nawierzchni jest dostosowana do wysokości maksymalnego upadku z projektowanych urządzeń zgodnie ze wskazaniami producenta nawierzchni syntetycznej. Kolor nawierzchni - pomarańczowy (PANTONE: 152 C; RAL: 2011- TIEFORANGE). Powierzchnia nawierzchni - 240 m2, w tym: nawierzchnia o łącznej grubości warstwy syntetycznej 35mm - 144m2 nawierzchnia o łącznej grubości warstwy syntetycznej 45mm - 71m2 nawierzchnia o łącznej grubości warstwy syntetycznej 95mm - 25m2 Konstrukcja nawierzchni: - kolorowa warstwa wylewana EPDM - 1,5cm - amortyzująca warstwa z  granulatu gumowego - 2-8cm - podbudowa z tłucznia dolomitowego frakcji 0-35 - 10cm - geokrata wypełniona kruszywem łamanym - 5cm - warstwa odsączająca z piasku - 10cm - geowłóknina. 8.Nawierzchnia z płyt gumowych Płyty gumowe dwuwarstwowe z prasowanego granulatu gumowego i kolorowej warstwy EPDM. Płyty muszą posiadać atest higieniczny i niezbędne certyfikaty dopuszczające ich stosowanie na placach zabaw. Kolor nawierzchni - niebieski (PANTONE: 540 C; RAL: 5003- SAPHIRBLAU) Nawierzchnie z dwuwarstwowych płyt gumowych typu SEMAG (lub równoważny o parametrach i standardach jakościowych takich samych lub lepszych) o grubości 45mm. Powierzchnia nawierzchni - 50 m2 Konstrukcja nawierzchni: - dwuwarstwowe płyty gumowe typu SEMAG (lub równoważny o parametrach i standardach jakościowych takich samych lub lepszych) - 4,5cm - podbudowa z tłucznia dolomitowego frakcji 0-35 - 10cm - geokrata wypełniona kruszywem łamanym - 5cm - warstwa odsączająca z piasku - 10cm - geowłóknina. 9.Opis gotowych elementów wyposażenia Urządzenia muszą posiadać certyfikat TÜV potwierdzający zgodność z normą EN 1176 oraz certyfikat na znak bezpieczeństwa B wydany przez BBC COBRABID. Urządzenia do zabawy muszą spełniać następujące wymogi: - polietylen o wysokiej gęstości (HDPE), - stal malowana proszkowo, - stalowe liny w oplocie z poliamidu, - laminat wysokociśnieniowy (HPL), - drewno impregnowane, gładzone, bez sęków, - polietylen (PE), wzmocniona formowana guma. - konstrukcje nośne wykonane ze słupów drewnianych muszą być przykryte kołpakami zabezpieczającymi przed wilgocią (na szczycie słupa) i mocowane do stóp fundamentowych w sposób uniemożliwiający kontakt z podłożem, złącza konstrukcji trwale odporne na częste luzowanie się (specjalna konstrukcja śrub i zabezpieczeń), sprężyny do zabawek specjalnie do tego celu konstruowane i testowane, wszystkie śruby i wkręty przykryte gładkimi, samozatrzaskującymi się nasadkami ochronnymi z odpornego na uderzenia i niepalnego tworzywa, siatki i linki wykonane z materiału uniemożliwiającego przecięcie z zewnętrzną osłoną, części stalowe ocynkowane, lub ocynkowane i malowane proszkowo, części z tworzyw sztucznych odporne na działanie niskich i wysokich temperatur, niepalne. Zabawki muszą posiadać certyfikaty, gwarancje oraz serwis pogwarancyjny. Zabawki muszą być dostarczane łącznie z częścią fundamentową w komplecie lub z oryginalną instrukcją fundamentowania. Wszystkie zastosowane przez wykonawcę urządzenia muszą być zgodne z opisanymi pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych); charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa); parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, fundamentowanie, itp.); parametrów bezpieczeństwa użytkowania (bezurazowość, nietoksyczność, zasięg strefy bezpieczeństwa, itp.); wyglądu (struktura, faktura, barwa, proporcje elementów składowych). Wszystkie wyroby zastosowane przez wykonawcę powinny posiadać niezbędne, wymagane przez prawo budowlane aprobaty techniczne i świadectwa zgodności z Polską Normą. Uwaga! Wymiary stref bezpieczeństwa montowanych zabawek muszą odpowiadać strefom bezpieczeństwa na odpowiednim rysunku w Projekcie. Urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi normy PN-EN-1176 10.1. Zestaw zabawowy - wieża wspinaczkowa ze zjeżdżalnią poręczową Urządzenie składa się z wieży podestem na wysokości 1,80 m. Podest osłonięty panelami i poręczami. Na dół zjeżdża się po zjeżdżalni poręczowej. Na podest prowadzi ścianka wspinaczkowa oraz drążki. Na poziomie dostępnym z ziemi, pod podestem, znajduje się lada-ławeczka. Elementy urządzenia umożliwiają obejścia zabawki dookoła bez dotykania ziemi. Urządzenie wyposażone jest w różnego rodzaju uchwyty, poręcze i szczeble, które ułatwiają wspinaczkę, zmuszając jednocześnie dziecko do przechodzenia od jednej aktywności do drugiej, i jeszcze do następnej. Wspinanie, podciąganie, zwisanie - to wszystko stymuluje rozwój fizyczny i intelektualny dzieci. Kolory: szary i niebieski, z elementami czerwieni i zieleni Materiał: Słupy - ze stali galwanizowanej na gorąco, pokryte filtrem z gumy EPDM, odpornej na UV i ozon. Ścianka wspinaczkowa wykonana z polietylenu (PE), pokryta cienką warstwą kauczuku syntetycznego. Kolorowe uchwyty do wspinania zrobione z poliamidu (PA6). Podesty i ławeczka-schodek - z laminatu wysokociśnieniowego (HPL). Panele z perforacją - stal galwanizowana. Uchwyty łańcuchowe na słupach - stalowe z gumowymi koreczkami w ogniwach. Balustrada i drążki - stal galwanizowana. Zjeżdżalnia poręczowa - ze stali nierdzewnej Wymiary: długość - 276cm; szerokość - 196cm; wysokość całkowita - 365cm; maksymalna wysokość upadku - poniżej 240cm. Wymagana strefa bezpieczeństwa: 621cm x 516cm. 10.2. Karuzela jednoosobowa kubełkowa Jednoosobowa karuzela, z kolorowym kubełkowym siedziskiem, przypominającym kielich kwiatu, ustawionym pod lekkim kątem. Dziecko, siedząc na siedzisku, balansuje ciałem i wprawia karuzelę w ruch obrotowy. Ustawienie siedziska pod lekkim katem sprawia, że siła bezwładności pomaga w wykonywaniu kolejnych obrotów. Zabawa na tym urządzeniu doskonale rozwija proste i skośne mięśnie brzucha. Kolory: szary i czerwony. Materiał: Korpus wykonany z trwałego kolorowego, odpornego na działanie promieni UV polietylenu (PE). Noga - ze stali galwanizowanej. Wymiary: 55cm x 51cm; wysokość całkowita - 60cm; maksymalna wysokość upadku - poniżej 60cm. Wymagana strefa bezpieczeństwa: 355cm x 351cm. 10.3. Drążki do fikołków Urządzenie sprawnościowe, kształtujące zmysł równowagi. Poziome stalowe drążki zamontowane są na różnej wysokości miedzy czterema słupami nośnymi. Urządzenie, które z powodzeniem zastępuje tradycyjny trzepak, pozwala na wspinanie się, siedzenie na drążkach, fikołki. Kolory: szary i zielony. Materiał: Słupy nośne wykonane są ze stali i są pokryte warstwą grumy (EPDM). Poziome drążki wykonane są ze stali nierdzewnej. Wymiary: długość - 330cm; szerokość - 26cm; wysokość całkowita - 129cm; maksymalna wysokość upadku - poniżej 120cm. Wymagana strefa bezpieczeństwa: 622cm x 311cm. 10.4. Huśtawka ważka Huśtawka ważka, która może być jednocześnie traktowana jako równoważnia. Siedziska są tak pomyślane, że można na nich siedzieć lub stać. Na wygiętych ramionach huśtawki umieszczone są dwa gumowe bolce, które dają oparcie stopom dziecka, które próbuje utrzymać równowagę balansując na środku huśtawki. Huśtanie się na stojąco i przechodzenie z jednego siedziska na drugie po wąskiej belce, która dla utrudnienia wygięta jest w łuk - jest zadaniem, które traktować można jak pokonywanie toru przeszkód, co dodatkowo podnosi atrakcyjność urządzenia. Kolory: szary i niebieski. Materiał: Stelaż huśtawki wykonany jest ze stali galwanizowanej, siedziska wypełnione tworzywem. Bolce na ramie huśtawki - wykonane z formowanej gumy. Wymiary: długość - 254cm; szerokość - 36cm; wysokość całkowita - 100cm; maksymalna wysokość upadku - poniżej 89cm. Wymagana strefa bezpieczeństwa: 457cm x 236cm. 10.5. Stopień niski Gumowy okrągły stopień, który może być traktowany jako osobne urządzenie zabawowe lub łączony w grupy tworząc łatwiejsze lub trudniejsze do pokonania kombinacje. Można na nim stawać lub siadać lub obiegać slalomem kilka stopni ustawionych jeden za drugim. Kolory: szary, granatowy, czerwony Materiał: Główki stopni wykonane są z gumy syntetycznej (EPDM), ze specjalną antypoślizgową fakturą, dzięki czemu przeskakiwanie z jednego stopnia na drugi nie grozi ześlizgnięciem. Słupki - nogi zrobione są ze stali galwanizowanej. Wymiary: średnica - 28cm; wysokość całkowita - 30cm; maksymalna wysokość upadku - poniżej 60cm. Wymagana strefa bezpieczeństwa: okrąg o promieniu 150cm 10.6. Stopień wysoki Gumowy okrągły stopień, który może być traktowany jako osobne urządzenie zabawowe lub łączony w grupy tworząc łatwiejsze lub trudniejsze do pokonania kombinacje. Można na nim stawać lub siadać lub obiegać slalomem kilka stopni ustawionych jeden za drugim. Kolory: szary, granatowy, czerwony Materiał: Główki stopni wykonane są z gumy syntetycznej (EPDM), ze specjalną antypoślizgową fakturą, dzięki czemu przeskakiwanie z jednego stopnia na drugi nie grozi ześlizgnięciem. Słupki - nogi zrobione są ze stali galwanizowanej. Wymiary: średnica - 28cm; wysokość całkowita - 60cm; maksymalna wysokość upadku - poniżej 60cm. Wymagana strefa bezpieczeństwa: okrąg o promieniu 150cm 10.7. Równoważnia Równoważnia składa się z poziomej drewnianej belki o przekroju kwadratowym, zamontowanej na dwóch stalowych wspornikach na takiej wysokości, że płaszczyzna belki, po której się chodzi znajduje się 40 cm nad ziemią. Urządzenie kształtuje zmysł równowagi. Wraz z innymi urządzeniami, takimi jak gumowe stopnie, równoważnia tworzy sprawnościowy tor przeszkód, na którym można ćwiczyć koordynację ruchową, równowagę i spryt. Kolory: szary, brązowy Materiał: Drewniana belka wykonana jest z nieimpregnowanego drewna tropikalnego, posiadającego certyfikat FSC (Forest Stewardship Council). Stalowe słupki-wsporniki zrobione są ze stali galwanizowanej. Wymiary: długość - 300cm; wysokość całkowita - 40cm; maksymalna wysokość upadku - poniżej 40cm. Wymagana strefa bezpieczeństwa: 600cm x 309cm. 10.8. Bujak Bujak na sprężynie o nowoczesnej, prostej stylistyce. Kolory: szary, brązowy Materiał: Stelaż bujaka wykonany jest ze stali galwanizowanej, siedzisko wypełnione, całość umieszczona na sprężynie Wymiary: długość - 65cm; szerokość - 50cm; wysokość całkowita - 73cm; maksymalna wysokość upadku - poniżej 47cm. Wymagana strefa bezpieczeństwa: 313cm x 250cm. 10.9. Huśtawka wahadłowa podwójna Urządzenie dla dzieci w wieku 3-12 lat. Huśtawka wahadłowa, 2-osobowa, z siedzeniami typu deska, zawieszonymi na łańcuchach. Rama huśtawki składa się z dwóch pionowych słupów, podpierających poprzeczną belkę, do której przymocowane są łańcuchy. Zawiesia składają się z systemów bezobsługowych. Kolory: szary i czarny. Materiał: słupy nośne i poprzeczna belka - ze stali galwanizowanej, siedziska - z formowanej, wzmocnionej gumy zawiesia (uchwyty) - łożyska bezobsługowe w osłonie z poliamidu (PA6) Wymiary: szerokość - 356cm; wysokość całkowita - 233cm; maksymalna wysokość upadku - poniżej 130cm. Wymagana strefa bezpieczeństwa: 535cm x 666cm. 11.Opis pozostałego wyposażenia. Tablica informacyjno - porządkowa Inwestycja przewiduje ustawienie tablicy informacyjnej z opisem programu Radosna Szkoła oraz regulaminem placu zabaw. Tablica o wymiarach 700x1000mm. Nogi 60x60x2mm dług. 2500mm (1800 700), przykręcane do ramy z tulejami dystansowymi. Rama spawana 30x30x2mm. Całość zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Wycinana grafika foliowa z folii gatunkowej samoprzylepnej z gwarancją min na 5 lat, laminowana nawierzchniowo folią zabezpieczającą przeźroczystą. 12.Roboty ogrodnicze - zakładanie i pielęgnacja zieleni: - uprzątnięcie terenu, - rozkładanie ziemi urodzajnej i wyrównanie terenu na terenie płaskim - zakładanie trawników dywanowych siewem na terenie płaskim - sadzenie drzewa, krzewów i pnączy na terenie płaskim - rozkładanie kory Materiał roślinny użyty do nasadzeń, jego opakowanie, transport oraz przechowywanie powinny pod względem jakościowym odpowiadać normie BN-65-9125-02. Materiał roślinny musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje między pniem i koroną oraz między podkładką dobrze z nią zrośniętą częścią szlachetną. Materiał musi być zdrowy, bez śladów żerowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki poniżej miejsca szczepienia. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Wszystkie rośliny musza spełniać zalecenia jakościowe opracowane przez Związek Szkółkarzy Polskich. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej. W przypadku napotkania sieci uzbrojenia podziemnego nie występującego na mapie przy wykonywaniu wykopów należy przerwać prace i skonsultować się z Inwestorem i Projektantem. Wszystkie drzewa, krzewy i byliny po posadzeniu muszą rosnąć na tej samej głębokości w gruncie, na której rosły w szkółce lub w pojemniku. 13.Zakup, dostawa i sadzenie drzew Rośliny pojemnikowe powinny posiadać silnie przerośniętą bryłę korzeniową i być uprawiane w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny. Roślina musi rosnąć w pojemniku minimum jeden sezon wegetacyjny, ale nie więcej niż dwa sezony. Drzewa nie mogą być produkowane w pojemnikach ażurowych. Drzewa liściaste należy zakupić w pojemnikach, lub w balocie kopane z gruntu ale w czasie hodowli min. 2-krotnie przesadzane w szkółce - wybór I. Wszystkie drzewa z tego samego gatunku powinny mieć koronę uformowana na tej samej wysokości. Standard wielkościowy roślin -Tilia cordata - Lipa drobnolistna - 2xp, 14 16, Pa 180 - podano wartości minimalne. Po wykonaniu nasadzeń wszystkie rośliny należy obficie podlać. Drzewa sadzić do dołów o0,7mz zaprawą do połowy ziemią urodzajną. Drzewa liściaste należy opalikować (3 okrągłe paliki i taśma ogrodnicza), paliki należy umieścić w dole przed jego zasypaniem, nie wolno wbijać ich w bryłę korzeniową. Przy drzewach uformować misy o średnicy ok. 1m. Pod sadzonymi drzewami, rozłożyć korę drzewną drobnomieloną i przekompostowaną warstwą grubości 5cm (frakcja 20-40mm). 14.Zakup, dostawa i sadzenie krzewów i pnączy Powierzchnię przeznaczoną pod sadzenie krzewów przekopać ręcznie lub przy użyciu ręcznych glebogryzarek (poza zasięgiem koron drzew). Rośliny pojemnikowe powinny posiadać silnie przerośniętą bryłę korzeniową i być uprawiane w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny. Roślina musi rosnąć w pojemniku minimum jeden sezon wegetacyjny, ale nie więcej niż dwa sezony. Krzewy nie mogą być produkowane w pojemnikach ażurowych. Krzewy - muszą być dwa razy szkółkowane i mieć przynajmniej 3 dobrze wykształcone pędy główne z typowymi dla odmiany rozgałęzieniami - wybór I. Standard wielkościowy roślin wg tabeli poniżej - podano wartości minimalne. W przypadku braku w szkółkach odpowiednich roślin należy skontaktować się z projektantem: Clematis alpina Pamela Jackman - Powojnik alpejski P11, 80-100 + bam.90 Spiraea japonica Anthony Waterer - Tawuła japońska 30-40 Krzewy liściaste i pnącza sadzić do dołów o50cm z zaprawą ziemią urodzajną do połowy przy czym doły na rododendrony zaprawione specjalistycznym podłożem. Krzewy sadzone będą w skupinach, pnącza -w misach 0,3x0,3m. 14.1.Zakładanie trawników 7.Powierzchnię przeznaczoną pod zakładanie trawników przekopać ręcznie lub przy użyciu ręcznych glebogryzarek (poza zasięgiem koron drzew). 8.Gotowa mieszanka dla trawników dywanowych o składzie: 25% życica trwała BOKSER/LEX 86, 40% kostrzewa czerwona rozłogowa OLIVIA, 15% kostrzewa czerwona kępowa WILMA, 10% kostrzewa owcza BORNITO/RIDU, 10% wiechlina łąkowa BALIN/BILA - norma wysiewu 25 g m2z oznaczonym procentowym składem gatunkowym, klasą, zdolnością kiełkowania i normą, zgodnie z którą została wyprodukowana. 9.Na powierzchni przeznaczonej pod trawniki rozłożyć ziemię urodzajną warstwą 5 cm. 10. Trawniki należy zakładać siewem z nawożeniem (przestrzegając norm wysiewu podanych przez producenta mieszanki). 14.2.Ziemia urodzajna Ziemia urodzajna do zaprawy dołów i do rozłożenia na powierzchni - zawartość rozpuszczalnych soli w glebie maks. 500ppm. Ziemia urodzajna powinna zawierać co najmniej 2% części organicznych. Ziemia urodzajna powinna być wilgotna i pozbawiona kamieni większych od 5 cm oraz wolna od zanieczyszczeń obcych. 14.3.Kora Powierzchnię pod sadzonymi pnączami (misy) ściółkować drobno mieloną i przekompostowaną korą ogrodniczą frakcja 20-40, grubość warstwy 5cm. 15. Wszystkie roboty budowlane związane z wykonywanym przedmiotu zamówienia, winny być przeprowadzane w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem szkoły. 16. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z istniejącym stanem faktycznym, lokalnymi warunkami realizacji oraz do zdobycia wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania oferty. 17. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 17.1. zapewnienia kierownika budowy na czas wykonywania przedmiotu zamówienia; 17.2. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy remoncie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 17.3. stosowania podczas realizacji robót objętych Umową wyłącznie wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą - Prawo budowlane; 17.4. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP oraz zabezpieczenia terenu robót budowlanych przed dostępem osób trzecich; 17.5. zapewnienia obsługi geodezyjnej oraz przekazania Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach; 17.6. ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych mu punków pomiarowych do chwili odbioru ostatecznego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; 17.7. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, Wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów; 17.8. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót objętych niniejsza Umową oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 17.9. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 17.10. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 17.11. udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty łącznie z wybudowanymi (zamontowanymi) urządzeniami. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania robót. 17.12. przedłożenia Zamawiającemu na zamontowane urządzenia zabawowe certyfikaty bezpieczeństwa i aprobat technicznych, deklaracje odpowiedzialności za wyroby, instrukcje kontroli, obsługi i konserwacji, rysunki, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane oraz oświadczenie o zgodności zamontowania urządzeń zabawowych z instrukcją montażu a także o nadawaniu się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 17.13. dostarczenia przed podpisaniem umowy z Zamawiającym kompletnego kosztorysu odpowiadającego kwocie ryczałtowej przedstawionej w Formularzu ofertowym. 18. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają: projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót oraz postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Ekspertyza geotechniczna oraz Inwentaryzacja zieleni (gospodarka drzewostanem). Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 8.2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, a dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty wraz z informacją, na jaki numer konta należy zwrócić wadium. 8.3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy o numerze: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją: Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Starej Wsi w ramach programu rządowego Radosna szkoła. 8.4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.5.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia , tj. wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robot, których przedmiotem zamówienia było wykonanie placów zabaw o wartości co najmniej 150.000 zł każda, oraz potwierdzenia, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do oferty oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w niniejszej SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.3.1.Dysponowania osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, lub inne, ważne, uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do oferty. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania osobami. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w niniejszej SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej przez okres wykonywania zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w niniejszej SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - sporządzony zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 6 do SIWZ - jeżeli dotyczy; 2. Potwierdzenie wniesienia wadium. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 3 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym przez Pzp za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 PZP, w następującym zakresie: 17.3.1. zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności Siły Wyższej, 17.3.2 wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy, spowodowanego następującymi okolicznościami: a. zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności Siły Wyższej, -. wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy, spowodowanego następującymi okolicznościami: -. opóźnieniami w zakresie dokonywania odbiorów spowodowanymi przez Zamawiającego, -. szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, -. zawieszeniem przez Zamawiającego wykonania robót, - okolicznościami Siły Wyższej, b. zmian w wyniku postępu techniczno - technologicznego lub wycofania z produkcji zastosowanych materiałów, wyposażenia, urządzeń lub technologii gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od zaprojektowanych, a ich zastosowanie nie spowoduje wzrostu ogólnej wartości przedmiotu Umowy; c. zmian korzystnych dla Zamawiającego. d. Stron, innych osób wskazanych imiennie w Umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Celestynów ul. Regucka 3 05-430 Celestynów pok. nr 32 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urząd Gminy Celestynów ul. Regucka 3 05-430 Celestynów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.