eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usługi wsparcia do oprogramowania Check Point R77

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-04

Ogłoszenie nr 2533 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.

Warszawa: Zakup usługi wsparcia do oprogramowania Check Point R77
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 339813-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345422-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 01061308300000, ul. Al. Jana Pawła II  70, 00175   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411, e-mail info@arimr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Agencja wykonawcza

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup usługi wsparcia do oprogramowania Check Point R77

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DPiZP.2610.30.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zakup usługi wsparcia producenta typu Collaborative Enterprise Support - Standard zwanej dalej "CESS", na okres od wygaśnięcia aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia CESS, do którego Zamawiający nabył prawo do korzystania na podstawie odrębnej umowy tj. od 01.01.2017 - do 31.12.2017 r., dla produktów na koncie nr 0005869208 w Check Point User Center; 2) prawo do korzystania z funkcjonalności Pakietu Ochrony (CPEBP-NGTP) zwanego dalej "PO", w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r., na poniższych produktach na koncie nr 0005869208 w Check Point User Center: CPSG-P1607 - 4 szt.; 3) świadczenie usługi pierwszej linii wsparcia przez Wykonawcę, zgodnie z zasadami określonymi przez Producenta dla wsparcia typu CESS. 4) Warunki świadczenia usługi przez Wykonawcę: 4.1) Usługi świadczone będą przez Wykonawcę zgodnie z warunkami Producenta dla wsparcia typu CESS z uwzględnieniem: a) asysty elektronicznej i telefonicznej Wykonawcy w zakresie występujących u Zamawiającego problemów dotyczących Oprogramowania, w tym jego Aktualizacji, zgłaszanych do działu asysty technicznej Wykonawcy, b) konsultacji elektronicznych i telefonicznych świadczonych poprzez dział asysty technicznej Wykonawcy w zakresie wdrożeń, eksploatacji, działania, konfiguracji, wykorzystania oraz planowania rozwoju, Oprogramowania oraz jego Aktualizacji, c) dostarczania nośników z binariami udostępnianymi przez producenta w zakresie modyfikacji, poprawek i aktualizacji Oprogramowania, d) dostępu elektronicznego do dokumentacji, informacji na temat Oprogramowania i Aktualizacji, biuletynów technicznych, list dyskusyjnych, baz wiedzy udostępnianych przez Producenta; 4.2) Wymagania dodatkowe: a) Usługa musi być świadczona zgodnie z wymogami stawianymi podmiotom posiadającym status autoryzowanego przez Producenta Partnera w zakresie Certified Support Provider. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Certyfikatów (wygenerowane przez Producenta i dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę w dowolnym formacie pliki zawierające kod alfanumeryczny, uprawniający Zamawiającego do korzystania z Opieki Serwisowej dla Oprogramowania i jego Aktualizacji oraz z Pakietu Ochrony) do Centrali Zamawiającego na ul. Poleczki 33 w Warszawie w terminie 10 dni od podpisania Umowy jednak nie wcześniej niż od 14.12.2016 r. i nie później niż do 20.12.2016 r. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72267000-4
Dodatkowe kody CPV: 72266000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT422670.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"Ventus Communications" Sp. z o.o.,  ,  ul. Swoboda 12,  60-391,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 526768.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 503761.48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 526768.41
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.