To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2533 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Warszawa: Zakup usługi wsparcia do oprogramowania Check Point R77
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 339813-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345422-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, krajowy numer identyfikacyjny
01061308300000, ul.
Al. Jana Pawła II
70,
00175
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 5950050; 5950001, faks
022 8602903; 6361677,3185411, e-mail
info@arimr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi wsparcia do oprogramowania Check Point R77
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPiZP.2610.30.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zakup usługi wsparcia producenta typu Collaborative Enterprise Support - Standard zwanej dalej "CESS", na okres od wygaśnięcia aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia CESS, do którego Zamawiający nabył prawo do korzystania na podstawie odrębnej umowy tj. od 01.01.2017 - do 31.12.2017 r., dla produktów na koncie nr 0005869208 w Check Point User Center; 2) prawo do korzystania z funkcjonalności Pakietu Ochrony (CPEBP-NGTP) zwanego dalej "PO", w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r., na poniższych produktach na koncie nr 0005869208 w Check Point User Center: CPSG-P1607 - 4 szt.; 3) świadczenie usługi pierwszej linii wsparcia przez Wykonawcę, zgodnie z zasadami określonymi przez Producenta dla wsparcia typu CESS. 4) Warunki świadczenia usługi przez Wykonawcę: 4.1) Usługi świadczone będą przez Wykonawcę zgodnie z warunkami Producenta dla wsparcia typu CESS z uwzględnieniem: a) asysty elektronicznej i telefonicznej Wykonawcy w zakresie występujących u Zamawiającego problemów dotyczących Oprogramowania, w tym jego Aktualizacji, zgłaszanych do działu asysty technicznej Wykonawcy, b) konsultacji elektronicznych i telefonicznych świadczonych poprzez dział asysty technicznej Wykonawcy w zakresie wdrożeń, eksploatacji, działania, konfiguracji, wykorzystania oraz planowania rozwoju, Oprogramowania oraz jego Aktualizacji, c) dostarczania nośników z binariami udostępnianymi przez producenta w zakresie modyfikacji, poprawek i aktualizacji Oprogramowania, d) dostępu elektronicznego do dokumentacji, informacji na temat Oprogramowania i Aktualizacji, biuletynów technicznych, list dyskusyjnych, baz wiedzy udostępnianych przez Producenta; 4.2) Wymagania dodatkowe: a) Usługa musi być świadczona zgodnie z wymogami stawianymi podmiotom posiadającym status autoryzowanego przez Producenta Partnera w zakresie Certified Support Provider. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Certyfikatów (wygenerowane przez Producenta i dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę w dowolnym formacie pliki zawierające kod alfanumeryczny, uprawniający Zamawiającego do korzystania z Opieki Serwisowej dla Oprogramowania i jego Aktualizacji oraz z Pakietu Ochrony) do Centrali Zamawiającego na ul. Poleczki 33 w Warszawie w terminie 10 dni od podpisania Umowy jednak nie wcześniej niż od 14.12.2016 r. i nie później niż do 20.12.2016 r. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72267000-4
Dodatkowe kody CPV:
72266000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT422670.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 526768.41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.