eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jodłownik › udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 620 000 złotych na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach Gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25338

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Jodłownik: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 620 000 złotych na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach Gminy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Jodłownik, do kontaktów: Halina Kasprzyk, Plac im. III Rzeczpospolitej, 34-620 Jodłownik, woj. małopolskie, e-mail: info@jodlownik.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jodlownik.iap.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 620 000 złotych na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach Gminy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Jodłownik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 620 000 złotych na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach Gminy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi zawarte w art.22, ust.1 oraz niepodlegają wykluczeniu z tytułu postanowień art.24, ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych, - udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną tożsamą usługę, Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty o których mowa w pkt.6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: - oferta (wg załączonego wzoru), - kserokopia dowodu wniesienia - wpłacenia wadium, - kserokopię aktualnego wypisu z rejestru handlowego lub innego rejestru sądowego (w części dot. wyszczególnienia osób upoważnionych do składania w imieniu Banku oświadczeń woli), - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - kserokopię statutu Banku, - doświadczenie w zakresie udzielania i obsługi kredytów bankowych dla jednostek użyteczności publicznej w latach 2004/2005/2006 (wg załączonego wzoru), - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy Pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma- niem w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniem w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru), - kserokopię sprawozdania finansowego za 2006 roku wraz z opinią biegłego, - Projekt umowy uwzględniający istotne dla Zamawiającego postanowienia, jakie mają znaleźć się w treści zawieranej umowy - załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Symulacja spłaty kredytu wg zasad podanych przez Zamawiającego w pkt. 2.1 - 2.4. niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - W przypadku składania ofert przez dwa lub kilka podmiotów (tj. osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej) oferty wspólnej (Konsorcjum) do oferty musi być załączona umowa konsorcjum, z której wynikać będzie w szczególności : * jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, * zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty, * określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnione go do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym, * czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na kwote 2 620 000 złotych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 31.12.2016

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi zawarte w art.22, ust.1 oraz niepodlegają wykluczeniu z tytułu postanowień art.24, ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych, - udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną tożsamą usługę, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte na złożonych przez Wykonawców dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z pkt 6 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załaczonych dokumentówmusi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: - oferta (wg załączonego wzoru), - kserokopia dowodu wniesienia - wpłacenia wadium, - kserokopię aktualnego wypisu z rejestru handlowego lub innego rejestru sądowego (w części dot. wyszczególnienia osób upoważnionych do składania w imieniu Banku oświadczeń woli), - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - kserokopię statutu Banku, - doświadczenie w zakresie udzielania i obsługi kredytów bankowych dla jednostek użyteczności publicznej w latach 2004/2005/2006 (wg załączonego wzoru), - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy Pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniem w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniem w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru), - kserokopię sprawozdania finansowego za 2006 roku wraz z opinią biegłego, - Projekt umowy uwzględniający istotne dla Zamawiającego postanowienia, jakie mają znaleźć się w treści zawieranej umowy - załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Symulacja spłaty kredytu wg zasad podanych przez Zamawiającego w pkt. 2.1 - 2.4. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - W przypadku składania ofert przez dwa lub kilka podmiotów (tj. osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej) oferty wspólnej (Konsorcjum) do oferty musi być załączona umowa konsorcjum, z której wynikać będzie w szczególności : * jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, * zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty, * określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnione go do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym, * czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jodlownik.iap.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2007, godzina 10:00, W siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Jodłownik, Plac III Rzeczypospolitej, 34-620 Jodłownik 198, pok .nr 28, II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.