eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Intranetowy system wspomagający zarządzanie zasobami oraz komunikacją wewnętrzną KPRM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Warszawa: Intranetowy system wspomagający zarządzanie zasobami oraz komunikacją wewnętrzną KPRM
Numer ogłoszenia: 253342 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, fax 022 6946043, 6947204,6949645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze KPRM.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Intranetowy system wspomagający zarządzanie zasobami oraz komunikacją wewnętrzną KPRM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Intranetowy system wspomagający zarządzanie zasobami oraz komunikacją wewnętrzną KPRM

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usługi o wartości, co najmniej 100 tyś zł brutto każda, w tym minimum 1 dla sektora publicznego, zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia tj. polegające na wdrożeniu systemów wspomagających: a)pracę grupową; b)przetwarzanie dokumentów; c)automatyzację i organizację pracy; d)zarządzanie firmą, e)obieg i przepływ informacji w firmie. Wykonane usługi będą potwierdzały spełnianie warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę w przypadku, gdy ich zakres będzie odpowiadał co najmniej jednemu z wymienionych w punktach od a) do e) wdrożeniach systemów. - dysponują, co najmniej 3 osobami nadzorującymi realizację niniejszego zamówienia posiadającymi: a)3 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów wspomagających pracę grupową; b)3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia systemów zarządzania treścią; c)2 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia aplikacji do pracy w środowisku Internet/intranet; d)3 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych; e)3 letnie doświadczenie w integracji złożonych systemów informatycznych Wymagane jest, aby każda z osób nadzorujących realizację zamówienia posiadała minimum 1 z określonych zakresów doświadczenia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki o których mowa w pkt. 2 i 3, mogą oni spełniać łącznie. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem niżej wymienione dokumenty i oświadczenia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wskazanych niżej, z zastrzeżeniem: a)Zamawiający przyzna po 1 pkt. za każdą kolejną wykonaną usługę spełniającą wymagania Zamawiającego (nie dotyczy usług dla sektora publicznego). b)Zamawiający przyzna po 2 pkt. za każdą kolejną (powyżej 1) wykonaną usługę realizowaną dla sektora publicznego spełniającą wymagania Zamawiającego. c)W przypadku, gdy osoby wskazane w wykazie osób nadzorujących realizację zamówienia będą posiadały doświadczenie wymagane przez Zamawiającego w więcej niż 1 z określonych zakresów, Zamawiający przyzna po 1 pkt. za każdy kolejny zakres doświadczenia posiadany przez wskazaną osobę. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu (5), zamawiający zaprosi do dialogu wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania tych warunków. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu (5), zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, składają wraz z wnioskiem: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3.wykaz wykonanych co najmniej 2 usług, w tym minimum 1 dla sektora publicznego, zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia tj. polegające na wdrożeniu systemów wspomagających: a)pracę grupową; lub/i: b)przetwarzanie dokumentów; lub/i: c)automatyzację i organizację pracy; lub/i: d)zarządzanie firmą; lub/i: e)obieg i przepływ informacji w firmie, o wartości co najmniej 100 tyś zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4.dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 3; 5.wykaz osób nadzorujących realizację niniejszego zamówienia posiadających: a)3 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów wspomagających pracę grupową; lub/i: b)3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia systemów zarządzania treścią; lub/i: c)2 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia aplikacji do pracy w środowisku Internet/intranet; lub/i: d)3 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych; lub/i: e)3 letnie doświadczenie w integracji złożonych systemów informatycznych wraz z informacjami na temat ich doświadczenia. 6.Dokumenty wskazane w pkt. 2 i 4 mogą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. -Jeśli dokumenty złożone w formie kopii składają się z więcej niż jednej strony- każda zapisana strona kopii dokumentu, winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem. 7.Dokumenty wskazane w pkt. 1, 3 i 5 muszą zostać złożone w formie oryginału. 8.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty, o których mowa w pkt. 1,3,4 i 5 Wykonawcy składają wspólnie. 9.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument wymieniony w pkt. 2, składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. -powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument sporządzony w języku obcym, winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 10 zastępuje się go dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 40
  • 2. Funkcjonalności systemu - 30
  • 3. Czas realizacji - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego (www.cokprm.gov.pl)

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym, oświadczenia z art. 22, wykazu wykonanych usług oraz wykazu osób nadzorujących realizację niniejszego zamówienia, znajdują się na stronie internetowej www.cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu. 2.W przypadku podpisywania wniosku przez osobę/by nie wynikające z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć do wniosku pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3.Osoba do kontaktów: - Agnieszka Bagińska tel./fax 022 840-54-99

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.