eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych powstających w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Wrocław: Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych powstających w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 253331 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 194857 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych powstających w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu stałych odpadów komunalnych powstających w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia z pojemników na stałe odpady i pojemników na odpady selektywne, zgodnie z Harmonogramem wywozu nieczystości. Stałymi odpadami komunalnymi są odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej, w tym w pomieszczeniach użytkowanych na cele biurowe lub w pomieszczeniach socjalnych do obsługi mieszkańców. Przedmiot zamówienia nie dotyczy wywozu odpadów budowlanych, odpadów drewna, mebli a także odpadów toksycznych, szkodliwych dla środowiska i zagrażających zdrowiu i życiu ludzkiemu. Zamawiający przewiduje możliwość: 1. zmiany częstotliwości wywozu, ilości podstawionych pojemników objętości, godzin wywozu i lokalizacji jak również podstawienie pojemników na odpady selektywne w pozostałych obiektach. Powyższe jest spowodowane mogącymi wystąpić zmianami organizacyjnymi, modernizacjami obiektów bądź pozyskaniem nowych obiektów. W każdym przypadku Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość wywożonych pojemników. Zastrzega się: a) zmniejszenia zakresu usług, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie lub faksem najpóźniej na 3 dni przed planowaną zmianą. W takim przypadku Zamawiający zapłaci za rzeczywisty zakres wykonanych usług z zachowaniem cen jednostkowych, b) zmiany lokalizacji świadczenia usług np. w przypadku remontu, przy zachowaniu cen jednostkowych. O zmianie tej Zamawiający zobowiązany jest powiadomić pisemnie Wykonawcę z 14-dniowym wyprzedzeniem. 1. Wykonawca zobowiązany jest do: a. przestrzegania Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach / Dz. U. z 2005r, nr 236, poz. 2008 ze zm./, b. posiadania aktualnej decyzji Prezydenta Wrocławia zezwalającej na odbiór stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, ważnej przez okres obowiązywania umowy. c. dostarczenia na koszt własny, w wyznaczone przez Zamawiającego miejsca zbierania odpadów, pojemników na odpady komunalne oraz do selektywnej zbiórki odpadów w ilości i rodzajach jak i ich częstotliwości wywozu zgodnie z Harmonogramem wywozu nieczystości zał. 1 do umowy. d. Pojemniki muszą spełniać wymogi określone w Rozdziale II Uchwały nr XLV/2996/2005 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 29.12.2005r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymywania czystości i porządku na terenie Miasta Wrocław. e. podstawienia dodatkowego pojemnika i wywożenia odpadów w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zlecenia, f. uprzątnięcia odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub opóźnionego wywozu oraz zachowania ładu i porządku w miejscu ustawienia, g. wymiany pojemnika na własny koszt, zniszczonego w wyniku normalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy w terminie 2 dni od daty zgłoszenia, h. usuwanie odpadów zgromadzonych luzem poza pojemnikami po zawiadomieniu telefonicznym, i. odstawienia opróżnionych pojemników na miejsce ich lokalizacji, j. utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników oraz sprawności technicznej zamknięć / klap zamykających/, k. mycia i dezynfekcji pojemników oraz miejsc ich składowania (dwa razy w miesiącu w okresie letnim od kwietnia do października a w okresie zimowym od listopada do marca jeden raz w miesiącu). 2. Zamawiający zobowiązany jest do: a. zorganizowania i przygotowania miejsc ustawienia pojemników, tak, aby stały na utwardzonym i gładkim podłożu. Powinno ono być tak usytuowane, aby samochód odbierający odpady mógł podjechać bezpośrednio do miejsca gromadzenia odpadów, b. zapewnienia stałej przejezdności dróg dojazdowych ciągu komunikacyjnego oraz dostępności do pojemnika, m.in. poprzez nie zastawianie dróg dojazdowych przez parkujące pojazdy, c. utrzymanie ładu i porządku w miejscu ustawienia pojemników i wokół nich, d. użytkowania pojemników zgodnie z ich przeznaczeniem, e. nie spalania wewnątrz pojemników odpadów, niedopuszczenia do napełniania ich gruzem, kamieniami, gałęziami, substancjami płynnymi i odpadami o dużych gabarytach. Powstałe uszkodzenia z tytułu nieprzestrzegania powyższych zasad użytkowania pojemników oraz szkody w pojazdach będą usuwane na koszt Zamawiającego wg aktualnie obowiązujących cen..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20 - 90.12.13.20 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 314660.58 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Higieny Komunalnej Trans - Formers Wrocław Sp. z o.o., ul. Atramentowa 10, 55-040 Bielany Wrocławskie,Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 314.660,58
  • Oferta z najniższą ceną: 314.660,58 oferta z najwyższą ceną: 314.660,58
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.