eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › druk materiałów obejmujący cztery części zamówienia dla potrzeb Ośrodka Pamięć i Przyszłość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Wrocław: druk materiałów obejmujący cztery części zamówienia dla potrzeb Ośrodka Pamięć i Przyszłość
Numer ogłoszenia: 25330 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek "Pamięć i Przyszłość", al. Jaworowa 9/11, 53-122 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7993939, fax 071 7993940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pamieciprzyszlosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk materiałów obejmujący cztery części zamówienia dla potrzeb Ośrodka Pamięć i Przyszłość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: druk materiałów obejmujący cztery części zamówienia dla potrzeb Ośrodka Pamięć i Przyszłość.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). b. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). c. Aktualny wypis / odpis (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. d. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty, lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. e. Zaparafowany projekt umowy jako jej akceptacja (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pamieciprzyszlosc.pl/ogloszenia.xml

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pamięć i Przyszłość ul. Jaworowa 9 - 11 53-122 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pamięć i Przyszłość ul. Jaworowa 9 - 11 53-122 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Plakaty dwa wzory i ulotka konkursowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Plakat gra fabularna - format: 660mm x 485mm - nakład: 1000 egz. 1.2. Plakat konkursowy - format: A2 - nakład: 7 500 egz. 1.3. Ulotka konkursowa - format: 260mm x 210mm składane do 130mm x 210mm; - nakład: 4 000 egz.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Kartka świąteczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kartka świąteczna - Format: 320x160mm, łamane do 160 x 160 mm, big łamania - koperta-format: 170mm x 170mm - kartka-nakład: 900 egz., (w tym 675 z nadrukiem życzeń, 225 bez nadruku życzeń) - koperta-nakład: 750 egz.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Plakaty dwa wzory i ulotka powszechna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Plakat wzór 1 - format: A2 - nakład: 4000 egz. 3.2. Plakat wzór 2 - format: A1 - nakład: 1000 egz. 3.3. Ulotka powszechna - format: 200mm x 300mm składane do formatu 100mm x 150mm, - nakład: 15.000 egz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Ulotki dwa wzory i zaproszenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Ulotka do młodych - format: 350mm x 140mm składane do 175mm x 70mm (złożenie typu mapa) - nakład: 12.000 egz. 4.2. Ulotka dla dyrektorów szkół - format: 390mm x 195mm składane do 130mm x 195mm - nakład: 2.500 egz. 4.3. Zaproszenie VIP - format: a4; - nakład: 2.500 egz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.