eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25327

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa nr 1946, do kontaktów: mgr Waldemar Oprzalski tel. słuzb. 071/7663425, ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, fax 071 7663701. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka Wojskowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : JW 1946 Wrocław, ul. Poznańska 52/58,WOMP Wrocław ul. Weigla 5,Ambulatorium z Izbą Chorych PZOZL WSOWL ul. Czajkowskiego 109,Archiwum Wojsk Lądowych,50-984 Wrocław, SPWL Wrocław, 20 RPW Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnch 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.21.73.00 - Wyroby komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: całkowita szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 379 286,04 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 7 553,00 zł. (słownie: siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt trzy zł 00/100) przy czym dla poszczególnych części wadium wynosi: część 1- 870,00 zł, część 2- 1640,00 zł, część 3- 230,00 zł, część 4- 300,00 zł, część 5-11,00zł, część 6- 230,00 zł, część 7- 21,00 zł, część 8- 17,00 zł, część 9- 620,00 zł, część 10- 150,00 zł część 11 -300,00 zł, część 12 -20,00 zł, część 13 - 8,00zł, część 14 - 20,00 zł, część 15 - 16,00 zł, część 16 - 2 600,00 zł, część 17 -380,00 zł, część 18 -120,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 oraz spełniają warunki określone w art.22.ust.1 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków Zamawiajacy będzie oceniał według formuły spełnia/niespełnia na podsatwie załaczonych do oferty dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) -oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;; -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z przepisami o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary); -pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna,konsorcjum); -Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl. Opłata: 11,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za siwz wynosi 11.20 zł przy odbiorze w siedzibie zamawiajacego ( kasa czynna od poniedziałku do piątku od godz. 11.00 do 13.00) lub za liczeniem pocztowym 11.20zł + koszt przesyłki tj. 17.70 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2007, godzina 10:00, Siedziba Zamawiajacego Wrocław ul. Poznańska 58 bud.13, pok. 213.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Papiery do sprzętu drukującego. 1) Krótki opis: Dostawa papieów do sprzętu drukującego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 43 442,59zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Materiały administracyjno - biurowe. 1) Krótki opis: Dostawa materiałów administracyjno biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.21.11.20, 21.23.23.00, 22.85.10.00, 30.19.21.21, 30.19.21.25. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi: 81 967,16zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Artykuły biurowe. 1) Krótki opis: Dostawa artykułów biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00, 30.19.21.20, 21.12.56.92, 22.86.92.00, 30.19.20.00. 3) Wielkość lub zakres: wartość szacunkowa zamówienia bez Vat wynosi: 11 483,44zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Akcesorie komputerowe. 1) Krótki opis: Dostawa akcesorii komputerowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.73.00, 30.21.73.00. 3) Wielkość lub zakres: wartość szacunkowa bez VAT zamówienia wynosi: 15 409,83zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Artykuły biurowe. 1) Krótki opis: Dostawa Artykułów biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.50.00, 25.24.71.00, 30.19.21.25. 3) Wielkość lub zakres: wartość szacunkowa zamówienia BEZ VAT wynosi: 528,00zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Materiały eksploatacyjne. 1) Krótki opis: Dostawa materiałów eksplotacyjnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.20. 3) Wielkość lub zakres: wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 11 620,00zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Materiały biurowe. 1) Krótki opis: Dostawa materiałów biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92, 24.16.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Warość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 1 065,58zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Artykuły papiernicze. 1) Krótki opis: Dostawa Artykułów papierniczych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.23.41.00, 21.12.12.00. 3) Wielkość lub zakres: wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi: 827,87zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Artykuł biurowe. 1) Krótki opis: Dostawa artykułów biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00, 22.81.50.00, 21.23.23.00, 25.24.72.30, 30.19.21.20. 3) Wielkość lub zakres: wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 31 094,00zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Tonery do drukarek. 1) Krótki opis: Dostawa tonerów do drukarek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13, 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 7 608,90zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Artykuły biurowe. 1) Krótki opis: Dostawa artykułów biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00, 20.51.40.00, 36.66.20.00, 28.52.24.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkow zamówienia bez VAT wynosi 14 820,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Tonery do drukarek. 1) Krótki opis: Dostawa tonerów do drukarek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 980,00zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Cartrige do drukarek. 1) Krótki opis: Dostawa Cartrige do drukarek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00. 3) Wielkość lub zakres: warość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi: 409,84 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Artykuły biurowe. 1) Krótki opis: Dostawa artykułów biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25, 30.19.21.50, 28.41.44.00, 21.21.11.20. 3) Wielkość lub zakres: wartość szacunkowa zamówienia bez Vat wynosi: 983,61zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: koperty. 1) Krótki opis: Dostawa kopert. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.23.23.00. 3) Wielkość lub zakres: wARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA BEZ vAT WYNOSI: 819,67 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Tonery. 1) Krótki opis: Dostawa tonerów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00, 30.12.50.00, 30.19.23.10. 3) Wielkość lub zakres: wartość szacunkowa zamówienia: 131 147,45zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Artykuły biurowe. 1) Krótki opis: Dostawa Artykułów biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25, 30.19.21.20, 25.24.10.00, 22.83.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia bez Vat wynosi: 19 227,28zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: Tonery. 1) Krótki opis: Dostawa Tonerów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia bez Vat wynosi: 5 850,82 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.